השמלה ממשיכה לככב במדורי האופנה כפריט חובה גם בקיץ הזה. איך לבחור את השמלה הנכונה למצב הרוח ולסטייל שאנחנו רוצות לשדר, איך לפלפל אותה בגוונים ובדפוס אופנתי.
השמלה תופסת מקום של כבוד גם בקיץ הזה ולא בכדי. מעבר למגמה הנשית העולמית לחזור ולהיות נשים רכות ומתוחכמות, הצבעוניות והדפוסים גדלים ומתעצמים ויכולים לבוא לידי ביטוי טוב יותר בשמלה ארוכה ומשוחררת. השמלות הולכות ומאבדות מגזרתן המאובנת לטובת זרימה בבדים רכים דקיקים ואפילו שקופים. לתנועה הרכה והנשית הזו מצרפים דפוסים גדולים עם לא מעט פרחים אקזוטיים על גבול דפוס פאלי ממש בצבעים חיים ובולטים בשטח. לי יש חיבה מיוחדת לשמלות בעיקר כי הן נוחות כל כך בחום המהביל שלנו וגם כי הן פתרון מהיר להתלבש בו כל מה שצריך זה אבזור שיהפוך את השמלה הכי משעממת לשיק. קלרה בוזגלו יועצת תדמית וסטייליסטית בוגרת הקורסים שלנו בחרה בשלוש קבוצות של שמלות  שיעשו לך קיץ חם ונשי במיוחד. כל שנותר הוא להתחבר לשמלה שלך וליהנות ממנה.

מחויטת? כבר לא כל כך

השמלות המחויטות  תמיד יהיו כאן להישאר אבל הפעם הן לוקחות צעד אחד אחורה. אם חשוב לך להלך בשמלה יציבה שתחזיק את מה שצריך… את מוזמנת לבחור אותה הפעם בגוונים עזים כך תשמרי מראה אופנתי וסטייל אישי.

רומנטיקה בניחוח פרחים גדולים

השמלה הפרחונית הרומנטית כן כן זו שתמיד תמיד חוזרת כל קיץ משתנה אך מעט, הגזרה נשארת רקה וקלילה המתניים מקבלות משנה תוקף בחגורת מתן מדגישה רק הרחים הקטנים והקלאסיים כאילו קיבלו הרבה הרבה מים והחלו לגדול ולזלוג זו לזו באפקט צבעי מיים רכים ונשיים ממש על גבול הסקסיות. אז תגידי כן לשמלות רכות בפרחים גדולים ואווריים.

ארוכות ורכות זה כל הסיפור.

הנה שמלה שנועדה לעשות לנו את החיים קלים, אפשר להסתיר תחתיה כל מה ש…"לא בא לנו טוב" ואפשר להדגיש דרכה –בבחירת בדים נכונים – את תוואי הגוף הנשי שלנו. השמלה הנכונה היא זו שתזרום על תוואי הגוף שלנו תזוז ותנוע עם כל תנועה שלנו בבדים רכים ונשפכים בגוונים שוב…חיים ועזים. זה הזמן להנות משפע בד רך וקליל והרבה שיק.

רכות ונשיות נועזת

לבחירת השמלות של קלרה אני בוחרת לצרף שמלה רכה במחיוחד שהגזרה נעלמה לה וניתן לחייט את איזור המתנייםבלבד אני מאמינה שבדיוק לשם אנחנו הולכות לפריטי לבוש כל כך נשפכים וחסרי צורה שבעצם היותנו אנחנו מגדירות מחדש את צורתם וממלאות אותן תוכן תנועה וחן זה הזמן מתמיד להתיחס לתזונה ולבריאות שלנו כי השמלות הבאות עלינו לטובה לא ממש יעזרו לנו לחטב את הגוף ויפה שעה אחת קודם.

עוד מאמרים בנושא…

בלוג

סטיילינג – מה זה?

סגנון אישי בלבוש ובמראה החיצוני שלנו יכול להפוך להיות סימן ההיכר שלנו. אם אנחנו לא מרוצים מהסגנון האישי שלנו או שאנחנו לא מבינים בזה אנחנו יכולים לשוכר שירותי סטיילינג אישי שיעזרו לנו לעצב את המראה

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד