"אורלי שי –Style Therapy"

את החלום שלי "אורלי שי- המרכז לסטיילינג  ת'ראפי " הקמתי ב-1999 אחרי שעברתי דרך של לימודים, עשייה והגשמה עצמית. אחרי אלפי הרצאות, עשרות אלפי מאומנים ואלפי בוגרי תעודה, אני מאמינה שאנחנו יודעים איך ניתן לשייף, למקסם ולהטמיע את הפרטים הקטנים שיעשו את ההבדל.

מטרת ההדרכות היא מקסום המראה החיצוני ,ככלי לשדרוג פנימי בעולמנו האישי והעסקי.

בעולם בו התמקצעות היא בסיס להצלחה עסקית ,סגנון ונראות הם חלק מההצלחה האישית שלנו. סטיילינג ותדמית אישית הם חלק בלתי נפרד מהדרך להצלחה, וכמו שבעסקים ,בסוף הכל אישי… בחיים מסתבר שלפעמים הכל מתחיל מבחוץ.

את המרכז מלווים יועצים בכירים בעלי תארים ורקורד הדרכה מהארץ ומהעולם בתחום הנוהג והתדמית, סטייליסטים, מאמנים ומגשרים בתחום האישי והפיננסי, ובוני תוכן ומצגות.

אנחנו מאמינים  שהצלחנו לגבש צוות מנצח, שיאבחן ויבנה עבורך או עבור צוות העובדים שלך מסלול המראה להצלחה.

אנו פועלים בשלושה מגזרים עיקריים:

  1. במגזר העסקי: אימון עובדים בתחום הסטיילינג והמיתוג הוויזואלי, הנעה מבפנים החוצה.
  2. במגזר הפרטי: אימון וחיזוק פרטי ופרטני לאנשי חברה ועסקים
  3. במגזר המקצועיהכשרה ויעוץ לחברות  ועובדיהן בתחומי הסטיילינג והמיתוג.

תשכחו כל מה שחשבתם על סטיילינג. "אורלי שי- המרכז לסטיילינג ת'ראפי" ,  מוכיח שאופנה ועיצוב זה לא סובייקטיבי וגם לא אומנות– זה לגמרי מתמטיקה ומדעים מדויקים.  בואו איתנו למסע מופלא שבו החיצוניות פוגשת את תת המודע והופכת לכלי להעצמה.

Style Therapy  –  כי השינוי מתחיל מבחוץ !

אורלי שי  

 

 

כמי שראתה איך שינוי חיצוני יכול להוות כלי להעצמה ולחוסן פנימי, שמה לה למטרה לחשוף את שיטתה כדי שכל אחת ואחד יוכלו  ליהנות מהופעה וניראות אסתטיים ומדויקים. זאת בעזרת כלים פשוטים וישימים, שאינם נשענים על אופנה חולפת.

את כל הסודות והטיפים חושפת אורלי כעורכת תכנים, מגישה בטלוויזיה ברדיו בתוכניות הבוקר, בערוצי החדשות המובילים ובטורים במגזינים במובילים בארץ.

לאחרונה פורסם פרק על פעילותה והשפעתה של אורלי שי בזירה הבין לאומית בספר המוקדש לנשים המשפיעות בעולם האפנה והסטיילינג. הספר הושק בניו יורק, פאריז וניו דלהי.

 

אורלי שי בעלת תואר עיצוב אפנה, מנהל עסקים ושיווק (שנקר) תולדות האמנות, היסטוריה כללית (אונ' חיפה) מולטימדיה ממוחשבת (מכללת תל אביב). איפור(מכללת ירין שחף) ולימודי עיצוב וסגנון בקורסים בארץ ובעולם.

במהלך הקרירה שימשה אורלי כמנהלת סניפים ברשת זארה, כיועצת לחברות אפנה המובילות במשק, (זארה, משביר, מסימודוטי,ברשקה, תמנון, פוקס, ועוד.) והתמחתה ביעוץ אפנה ותדמית ככלי להעצמה. במסגרת זו ערכה סדנאות, ימי עיון והרצאות בחברות מובילות במשק (בנק הפועלים ,סופר פארם , טבע ועוד) והתמחתה ביעוץ לבני נוער (משרד הרווחה, הכפר הירוק, עמותת נוער בסיכוי, ועוד.)

 

עם כל זאת אורלי מאמינה כי ניסיון ומגע עם עשרות אלפי לקוחותיה במשך יותר משני עשורים הם שהעניקו לה את הדיוק המוביל לתוצאות הטובות ביותר עבורם.