אבזור- תוספת שתופסת

אבזור בעולם העסקים הוא כלי נוסף למיתוג אישי, חתיכות המתכת העור או הפלסטיק שעוטפות את מערכת הלבוש ונקראות על פי רוב אבזור, מוסיפות לנו כוח, אמירה ולעיטים משמשות גם יופי של כלי לפתוח שיחה אישית.

אורלי שי קס מדברת בשבחם וחושפת כללים לשילובם במערכת לבוש עסקית.              

מכשירי הסלולר, שעון, עט, תכשיטים, עניבה, חגורה תיק או נעליים? אל תזלזלו בחבורה הזו או בחלקים ממנה, האבזור משמם כלי מדידה כלכלי וערכי לעונד אותו ובהחלט יכול לסדר לכם יופי של ג"וב. או לקדם עסקה לשלב הבא.

משמים או להגזים

אבזור נכון הוא כלי מצוין להכניס מעט חיים במראה העסקי במיוחד בעולם העסקים המשרדי שם קוד הלבוש הוא ברור, חד גוני ואפילו נוקשה. אבזור נכון ואופנתי המשולב במכנסיים שחורים ועליונית בהירה יכול להחיות את השעמום ולרמוז: אני צועד קדימה ,מעודכן ורענן. אבל זהירות שילוב של פריטי אופנה אוונגרדים (פורצי דרך בחדשנותם) יכולים גם להזיק לתדמית העסקית שלי מי שנהנה מענידת אבזור שכזה הם בעלי מקצועות העיצוב או מי שאינו דואג למשרתו ומנסה להבדיל עצמו מהסובבים בהתרסה אופנתית במיוחד.

נעליים

קבלו נתון: מרבית מהמראיינים מושפעים מ… בחירת הנעליים של המרואיינים גם נשים אך בעיקר מראיינים גברים. כמה הן נקיות שמורות כחדשות, ומה הן משדרות אז הנה טיפ לבחירת נעליים ככל שגימור הנעל הקדמי מרוכך ועגול כך אתה נעליי שפיץ? אתה עוקצניומפולפל התשובה היא תמיד באמצע לא שפיצי או מוארך מידי וגם לא עגול. שימו לב גם חומר עור עור ושוב עור גם כי כל חומר סינטטי אחר פשוט גורם לריח רע ונראה בלויי במהירות וגם משום שזה סמל להצלחה.

תכשיטים או קשקושים

תכשיטים בגזרה הקלאסית מיצרים סוג של ביטחון ומקצוענות.
נשים יבחרו תכשיטים עשויים מזהב או כסף וקרובים בעיצובם לתכשיטים שזורים יהלום או פנינה . אתן מתבקשות להימנע מתכשיטים מרעישים ,ארוכים, נוצצים מידיי. ולשים לב למינון אין לענוד מספר טבעות על אותה יד.
גברים יצמצמו את רפרטואר התכשיטים שלהם לטבעת נישואין או טבעת
" קולג", בלבד.

אתם הגברים מוזמנים להוציא עט ושעון קלסיים אבל הסלולר צריך להתאפיין בחדשנות. אם אנחנו הנשים נמדדות על פי גודל היהלום אתם נמדדים על פי אבזור טכנולוגי משובך. שימו לב למכשיר הסלולר שלכם. כן כן הכי חדיש והכי מתקדם כי אף אחד לא רוצה אנשי צוות מיושנים .

לסיום אנא זכרו… רק לאנשים רמי מעמד בעולם העסקים מותר ללכת עם שעון קסיו פשוט. אנחנו שמחפשים לצעוד קדימה בהצלחה יכולים להיעזר באבזור על מנת לשדר את הקדמה וההצלחה שלנו.

עוד מאמרים בנושא…

להתלבש על העסק שלך
בלוג

להתלבש על העסק שלך

פתחת לך עסק? החלטת לצאת בקרירה חדשה או שאת סתם רוצה לרענן את המלתחה העסקית שלך? אורלי מעצבת לך סטייל משרדי והפעם שתי מערכות לבוש לחורף מוצלח בעסקים.

קרא עוד »
אופנה

שמלות או לא להיות

השמלה ממשיכה לככב במדורי האופנה כפריט חובה גם בקיץ הזה. איך לבחור את השמלה הנכונה למצב הרוח ולסטייל שאנחנו רוצות לשדר, איך לפלפל אותה בגוונים ובדפוס אופנתי.

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד