טיפוח גוף – למה חשוב לטפח את הגוף?

הגוף שלנו הוא הנכס הכי חשוב שלנו בחיים. כאשר אנחנו מטפחים את הגוף שלנו אנחנו שומרים על עצמנו ומשקיעים בעצמנו.

טיפוח הגוף הוא דבר חשוב מאוד כי הוא יכול לאפשר לנו להרגיש נעים וטוב גם מבחינה פיזית וגם מבחינה רגשית.

למה חשוב לטפח את הגוף שלנו? כי אם אנחנו לא נטפח את עצמנו אף אחד לא יטפח אותו. הדרך שלנו לשמור על עצמנו וליהנות מאיכות חיים טובה יותר היא לטפח ולהשקיע בעצמנו ולקנות בגדים יפים ולדאוג שהגוף שלנו והמראה האישי שלנו יהיה אסתטי.

טיפוח גוף והקשר שלו למצב רוח טוב

טיפוח גוף יכול להיות קשור באופן ישיר למצב רוח טוב. כאשר אנחנו נראים טוב אנחנו גם מרגישים טוב יותר. טיפוח המראה החיצוני שלנו יכול לכלול עשיית ספורט ושמירה על גזרה חטובה.

אם אנחנו רוצים להיראות טוב יותר אנחנו לא חייבים לעשות דיאטה אנחנו יכולים גם להתחיל להתלבש באופן אופנתי יותר.

לבוש אופנתי יכול לאפשר לנו לטפח את עצמנו ולהרגיש שאנחנו עושים את מה שטוב לנו ומשקיעים בעצמנו.

טיפוח גוף והקשר שלו למה שאנחנו לובשים

טיפוח גוף קשור בקשר ישיר למה שאנחנו לובשים. אם אנחנו רוצים לשנות את התדמית האישית שלנו או לשפר אותה אנחנו יכולים לבחור להחליף את כל ארון הבגדים שלנו.

הבחירה ללבוש בגדים אופנתיים יותר שמתאימים לסוג העבודה ולמה שאנחנו עושים בחיי היומיום שלנו יכולה לאפשר לנו להרגיש שייכים יותר למקום בו אנחנו עובדים וחיים.

תחושת שייכות היא דבר חשוב מאוד והיא מה שיכול לאפשר לנו להרגיש טוב יותר ובטוחים יותר בעצמנו.

באופן מפתיע מה שאנחנו לובשים לעבודה או למסיבות יכול להשפיע הרבה מאוד על תחושת השייכות האישית שלנו ולאפשר לנו להרגיש שייכים יותר למקום בו אנחנו נמצאים.

טיפוח המראה האישי שלנו והגוף שלנו יסייע לנו להעלות את הביטחון העצמי שלנו ולאפשר לנו להיות עם יותר נוכחות בכל מקום בו נהיה בין אם מדובר באירוע חברתי, בישיבה בעבודה או באירוע משפחתי חשוב.

עוד מאמרים בנושא…

בלוג

יש אלוהים: הגזרה הנמוכה בחוץ

אחרי שלטון האימים של הגזרה הנמוכה, קו המותן עולה סוף סוף למקומו הטבעי. ולא רק הוא משתנה. אופנת חורף 2004 תהפוך את ישראל למקום הרבה יותר שמח. אורלי שי עם הטיפים החמים.

קרא עוד »
בלוג

סטיילינג – מה זה?

סגנון אישי בלבוש ובמראה החיצוני שלנו יכול להפוך להיות סימן ההיכר שלנו. אם אנחנו לא מרוצים מהסגנון האישי שלנו או שאנחנו לא מבינים בזה אנחנו יכולים לשוכר שירותי סטיילינג אישי שיעזרו לנו לעצב את המראה

קרא עוד »
להתלבש על העסק שלך
בלוג

להתלבש על העסק שלך

פתחת לך עסק? החלטת לצאת בקרירה חדשה או שאת סתם רוצה לרענן את המלתחה העסקית שלך? אורלי מעצבת לך סטייל משרדי והפעם שתי מערכות לבוש לחורף מוצלח בעסקים.

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד