עיצוב תדמית, למה זה כל כך חשוב? לתדמית האישית יש השפעה גדולה הרבה יותר מ״עשיית רושם״.

סטייל אישי בונה ביטחון והרגשה פנימית משוחררת ויציבה שיכולה להאיר את יומך על בסיס קבוע. האמיני או לא, למלתחה הנכונה יש השפעה לא קטנה על הביטחון העצמי.

כשזה מגיע למלתחה, אני רוצה שיהיה לך מושג מה את אוהבת, מה מתאים לסגנון החיים שלך ואיך לעשות קניות. ואז בפעם הבאה שתראי פריט שיעבוד עם הארון שלך את מיד תדעי להגיד ״זה כל כך אני!״.

הנה כמה טיפים איתם תוכלי להתחיל את עיצוב התדמית שלך.

  1. דעי מה עושה לך את זה

בטח כבר יצא לך למצוא כמה אייקוני אופנה בפינטרסט או באינסטגרם ולעקוב אחריהן. השלב הבא הוא לוח השראות. רשמי את שמותיהם של חמש סלביות או בלוגריות אופנה שאת מחבבת פלוס, והדביקי בלוח את התמונות שלהן שאת הכי אוהבת. סיכויים גדולים שתגלי שהדברים חוזרים על עצמם מבחינה סגנונית. למה זה חשוב? כי כשאת לובשת את מה שאת אוהבת, את מרגישה ונראית במיטבך.

  1. לכי על ניקוי פנימי וחיצוני

תתכונני לצלול אל תוך הארון שלך ולהסתכל לו בעיניים. העבירי הלאה את כל מה שלא ראה אור יום בשנה האחרונה כדי שתוכלי להתחיל מחדש. אז, את יכולה לבנות ולשפר את המלתחה שלך כך שהיא באמת תשקף את מי שאת בחיים הפרטיים והמקצועיים שלך, אבל כדי שזה יקרה את צריכה לפנות מקום.

  1. צאי לקניות חכמות

הפטנט בקנייה חכמה הוא לדעת מה חסר לך במלתחה. בקרי שוב את לוח ההשראות שלך בפינטרסט. שימי לב לפרטי לבוש ספציפיים שאין לך במלתחה. שימי את הרשימה בהישג יד וקחי אותה איתך כשאת עושה קניות (גם אונליין). אל תתפתי לרכוש פריטים מחוץ לרשימה. אם לא תסטי מהם, את תבני אוסף משובח של פרטי לבוש בזמן קצר.

  1. סגנון החיים שלך משנה

המלתחה המושלמת שלך אמורה לא רק לשקף את החזון והיצירתיות שלך, אלא גם להתאים לסגנון החיים שלך. בתור תרגיל, רשמי את כל הסיטואציות שתיתקלי בהן במהלך השבוע. עבודה, מסיבה, ארוחת ערב, דייט או שיעור במכון. בפעם הבאה שאת עושה קניות, בדקי אם הפריט שאת חושקת בו מתאים קטגוריות. אם חולצת הטריקו עם ההדפס לא מתאימה גם למכון וגם ליציאה (בתוספת ג׳ינס, ג׳קט ועקבים), היא כנראה אינה שווה את כספך.

כל הטיפים האלה הם עיצוב תדמית על קצה המזלג. עיצוב תדמית תמיד ידרוש השקעה, אך התוצאה, אם עושים זאת נכון, תהיה שווה כל רגע.

עוד מאמרים בנושא…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד