אופנה וסטיילינג הם אמנות נרכשת

החוש האופנתי שלך מסביר את האישיות שלך לאנשים סביבך. זוהי אמנות שבאופן טבעי קשה לפתח בה מומחיות, אך יכולה להכניס הרבה ערך מוסף כאשר עושים אותה נכון.

שימוש נכון באופנה וסטיילינג הם הדרך לשבור את התבניות ולשחרר אותך מהבנאליות.

אם אתם מתחילים מאפס, יש לכם הרבה עבודה לפניכם. בין אם אתם מגלים את חנות הוינטג׳ המושלמת או הולכים על חנויות אופנה קלאסיות, יש הרבה מה ללמוד בתחום! בשביל זה אנחנו פה. חוש לאופנה וסטיילינג יעניקו לכם ביטחון ותחושה של ייחודיות.

פרטי בסיס הם עניין רציני

הצעד הראשון הוא לוודא שהארון שלכם מלא בפריטים פשוטים ואלגנטיים שגורמים לכם להרגיש טוב. הפריטים הבסיסיים, ה״בייסיקס״, הם פריטים שמהם תצאו לבניית המלתחה ובאופן אידיאלי אתם אמורים לשאוף להחליף כל כמה שנים.

מידות טובות

כאשר אתם קונים אונליין, שימו לב שאתם קונים את המידות המתאימות לכם. בגדים שלא מחמיאים לגזרה שלכם הם ההפך מסטיילינג. כדאי להבין מה מבנה הגוף שלכם וללמוד את הגזרות המחמיאות ביותר.

אביזרים נילווים טובים

אביזרים נכונים עושים את התלבושת. לפני הכל מדובר בנוחות ואיכות לפני כמות. אם לא נוח לכם לענוד טבעות, ותרו עליהן. אם תיקי יד משעבדים אתכן, שימרו אותם בארון. מצד שני, רכשו פריט אחד או שניים איכותיים (שרשרת, שעון או משקפי שמש). אלה פריטים שתוכלו לשלב אותם עם הרבה מהמלתחה שלכם ויהפו להיות סימן ההיכר האופנתי שלכם.

אותנטיות

אחד הדברים החשובים ביותר כשאתם מגלים את החוש האופנתי שלכם הוא להבין מה אתם אוהבים. כל מה שגורם לכם להרגיש יפים ומלאי ביטחון הוא חלק משמעותי מהסטייל שלכם. התווית היא החלק הפחות חשוב. המשיכו להתנסות עם פרטי לבוש ואקססוריז שונים, מיני דוגמאות וגזרות, עד שתרגישו שאתם מתחילים לפתח את הטעם האישי שלכם שמייצג אתכם. לטעם האישי תוכלו להוסיף פריטים אשר מתאימים לתדמית שאתם מנסים ליצור. סמכו על האינסטיקטים שלכם, כי פריטים שאתם מרגישים בהם בנוח הם פריטים שלעולם לא יצאו מהאופנה.

עוד מאמרים בנושא…

בלוג

כללי אירוח עסקי- קוד הטקס

בארוחה עסקית פורמלית הכול מוקפד ורווי גינוני טקס. אלא שכמעט אף אחד מאיתנו לא נולד עם מפת סידורי הישיבה בארוחה פורמלית, וכדי להצליח יש להבין את הקודים המוסכמים.

קרא עוד »
אופנה

שמלות או לא להיות

השמלה ממשיכה לככב במדורי האופנה כפריט חובה גם בקיץ הזה. איך לבחור את השמלה הנכונה למצב הרוח ולסטייל שאנחנו רוצות לשדר, איך לפלפל אותה בגוונים ובדפוס אופנתי.

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד