איך תחטבי ישבן סורר

התחתונים תקועים ולא נעים לך להוציא? הישבן נראה פחוס? נראה שאת לובשת תחתונים שלא מתאימים לך. אורלי שי מתחה ובדקה ובנתה לנשים את המדריך השלם לבחירת תחתונים
את המצבים הבאים כל אישה מכירה: יש לך תחתונים תקועים בטוסיק ולא נעים לך להוציא, את מקלפת את המכנסיים ויש לך סימני גומי מעצבנים ומגרדים, לבחורה שמהלכת לפניך רואים יותר את התחתונים מאשר את המכנסיים או הגרוע מכל – החיבור בתחרה בצד הקדמי של התחתונים עבה ואף פעם לא במקום. אז איך בוחרים זוג תחתונים מחמיא, נוח, ולא פחות חשוב – סקסי ונשי, מבלי לעצבן לנו את הדגדגן?

התפקיד הבסיסי של התחתונים הוא לשמור על היגיינה ומפני "רוחות פרצים" כשאת במיני צפוף. נשים רבות משתמשות בתחתונים לקישוט בלבד (אם בכלל), אבל העיצוב, כמו גם החומרים שממנו התחתונים עשויים, יכולים לעצב מחדש את תחושת הנשיות שלך, לעצב את מבנה ה"תפוח" ולחטב ישבן סורר ותלותי.

הכירי 4 סוגי תחתונים בסיסיים: 

  1. טנגה – גזרה גבוהה וצמודה למותן. 
  2. מיני – גזרת מותן נמוכה.
  3. חוטיני – לנועזות או לאלה שהצליחו להתרגל. תחתונים שבחלקם האחורי יש רק חוט ושני פלחי הישבן חופשיים.
  4. בוקסר צמוד – מכנסונים קצרים, בדומה לגזרה הגברית, רק צמודים.

החומרים העיקריים מהם מורכבים מרבית התחתונים הם כותנה עם מינון נמוך של לייקרה, שהוא סיב נמתח. מאחר שכותנה היא חומר טבעי, היא סופגת בקלות ואוורירית ולכן מזיעים בה פחות. 

יצרנים רבים מעצבים תחתונים בשילוב חומרים סינתטיים או אפילו סינתטיים לגמרי. למה זה לא טוב ליהודיות? הבדים הסינתטיים אינם נושמים ומעודדים הזעה. כל זה רחוק מרעיון ההיגיינה הנשי שקדם להמצאת התחתונים. הפיתרון: תוספת של ריפוד כותנה בתחתית התחתונים.

בלי סימני גומי

לשם הנוחות המציאו עבורנו את המייקרופייברס. אלה הם סיבים דקים וארוכים מאוד, בדומה לאלה שמהם עשויים גרבונים. שילובם בסיב הלייקרה מקנה לתחתונים רכות וגמישות יציבה, כזו שיכולה לתמוך בגוף ולהיצמד אליו. במקום להסתובב עם רצועות גומי בקצה כל מפתח בתחתונים, הגמישות וההידוק שהגומי מעניק בדרך כלל נמצאים כבר בבד של התחתונים. כך "הלחץ" מחולק באופן שווה ולך אין סימני גומי מגרדים ומעיקים (אלא אם כן בחרת שתי מידות קטנות ממידתך). חשוב לבדוק שאכן מצורפת תוספת של ריפוד כותנה בתחתית התחתונים.

איך בוחרים תחתונים בלי למדוד?

לתחתונים שני מוקדי מתיחה שאחראים על האופן בו הם "מטפלים" בגוף שלנו: מפתח המותן וזוג מפתחי הירכיים. יחסי הגודל והמתיחה בין המפתחים הוא הגורם העיקרי לצורה בה ישבו עלינו התחתונים.  
אם הגומי במותן צר ופתחי הרגליים גדולים וגמישים, יש להניח שהתחתונים יימשכו כלפי מעלה משום שהגומי הקטן ינסה להגיע למקום הצר ביותר (בדרך כלל המותן). התחתונים "ישבו" גבוה ולא יתאימו למכנסיים נמוכי מותן. אם פתחי הרגליים יהיו קטנים יותר, לעומת זאת, התחתונים ירימו את הישבן וזה אפילו יכול להיות נחמד.

דוגמה הפוכה: בגדי הים של הזקנות. אלה בדרך כלל לובשות בגד ים מלא עם גב פתוח מאוד (המקום שנראה הכי טוב) ומפתחי רגל סגורים וצמודים (חלילה לא לחשוף). כך אנו מקבלים את מראה הטוסיק הפחוס. אותו דבר יקרה לנו עם זוג תחתונים שפתחי הרגל שלהם קטנים וצמודים והגומי בבטן רפוי לחלוטין.

ממה כדאי להיזהר?

בדקי שהחלק שמכסה את המפשעה לא רחב מדי (זה עלול ליצור אי נוחות ושפשפות) או צר מדי (לא מכסה את מה שרצית). הרוחב האידיאלי הוא כ-6 ס"מ. הגומי במותן צריך להיות מעוגל כלפי מטה, כדי שלא "לחתוך" את הבטן לשני גושים נפרדים.

גם נוחים וגם יפים

לפני רכישת התחתונים המושלמים הניחו את הזוג שבחרתן על הדלפק ובדקו שהגומי במותן גדול יותר מזה של כל פתח ירך בנפרד. בקשו עזרה מהמוכרת או מחברה ומתחו את התחתונים מהמפשעה מטה ולצדדים ולמעלה באזור המותן, כך תראו איזו צורה הם מקבלים במתיחה.

האם הם נמשכים גבוה או נמוך? 

בגדים שקופים: במידה שאת מעוניינת לטשטש את שקיפות הבגד בחרי בתחתונים שצבעם קרוב ביותר לצבע גופך. אם תלבשי תחתונים לבנים מתחת למכנסיים לבנים הם יבלטו הרבה יותר מתחתונים בצבע הגוף.

חוטיני חודר עמוק

חוטיני: אני ממש בעד היצור הקטן הזה. בתור מי שתמיד נכנסים לה התחתונים לישבן ומוצאת את עצמה מנסה להוציא אותם ברבים, הגעתי לכלל החלטה אסטרטגית: אלבש רק חוטיני, וכך יהיה לי ברור שהוא יושב "שם". רוב תחתוני החוטיני כל כך מתוקים וסקסיים ששווה לפחות לנסות, במיוחד מתחת לבגדים צמודים ודקים.

איך בוחרים חוטיני?

גמישות היא שם המשחק. החוטיני צריך להיות גמיש, רך ונעים. כמו כן, גם בחוטיני חשוב ריפוד הכותנה הטבעי בבסיס התחתונים. אל תשכחו: יש תחתוניות מיוחדות לחוטיני. מאחר שהחוטיני לא אחראי לאיסוף כל הישבן את יכולה לקנות אותו במידה שלך או אפילו במידה קטנה יותר. 
מומלץ לבחור בחוטיני שחלקו האחורי הוא בגזרת משולש (כמו בציור) ולא רק חוט דק וישר.

גימור או גיפור?

רוב התחרות, הרשתות והגיפור מיוצרים מסריגים סינטטיים. אל דאגה, נשים יקרות, החורים שמאפיינים אותם מאווררים מצוין ותוספת הריפוד עושה את שלה. השתדלי לבחור תחתוני רשת, תחרה או גיפור המשולבים בסיב לייקרה נמתח. בדקי שהם רכים ולא מגרדים או מציקים. תחתוני תחרה רבים עשויים בחלקם הקדמי משני חצאי תחרה המשולבים בתפר עבה במרכז וזה מאוד לא נוח. התפר העבה נוטה להתיישב בדיוק במרכז, והוא פוחס ומטריד את הדגדגן שלנו. כדאי לבחור אותם מתחרה דקה, רכה וגמישה ולא גיפור, או בתוספת ריפוד כותנה גבוה ועבה מספיק, כדי להגן על ידידה הטוב ביותר של האישה.

עוד מאמרים בנושא…

להתלבש על העסק שלך
בלוג

להתלבש על העסק שלך

פתחת לך עסק? החלטת לצאת בקרירה חדשה או שאת סתם רוצה לרענן את המלתחה העסקית שלך? אורלי מעצבת לך סטייל משרדי והפעם שתי מערכות לבוש לחורף מוצלח בעסקים.

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד