אפ גרייד – משקפיים

את אסנת הכרתי כשבאה אלי לקורס, כך גם גיליתי שהיא מוכשרת לאיסוף בגדים מחנויות יד שנייה וצירופם למערכות לבוש מיוחדות, כל כך מיוחדות שהיא עצמה הפכה למיצג אמנותי מהלך.

מכאן הדבר הראשון שהייתי רוצה לשדרג אצל אסנת זה סטייל ולהוציא דרכו את הרכות, הרוח הצעירה והנעימות האין סופית שהאישה הזו משדרת. השינוי הפיזי יתמקד בהרחבת כתפיים, הצרת המותניים ו"מיקום" מחדש של גובה העיניים. כן כן, בדיוק כמו שזה נשמע.

חזייה: כהרגלי אני מכנסת קודם כל את מה שניתן על בסיס "ושבו בנים לגבולם". איסוף נכון של החזה מעלה וכינוסו בגזרת חזייה תואמת פנימה וכבר הכול נראה אחרת. חזייה שצמודה נכון יכולה לחדד את  ה"צמיגים" מסביב בית החזה. הפתרון הוא ללבוש גופיה על גופיה.

גופיה: תפקיד הגופייה להחליק את הקימורים המיותרים. שתי גופיות, זו על זו, תשמשנה ממש כמו מחוך מצר רק בלי תחושת המחנק המלווה למחוך. בחרתי בגופיות שריג משופעות ליקרה מארונה הפרטי של אסנת. הגופיות החליקו ותמכו בבית החזה ובבטן של אסנת והתאימו בגוניהן למקטורן ותפריו. סטייל וניקיון כבר אמרנו?

עליונית: מקדרות השחור ה"אמנותי" יצאתי לקלילות וניקיון דווקא בבחירת מקטורן לבן, וכדי שהיא גם תשתמש בו אחרי הצילומים, הקפדתי לבחור במקטורן פשתן, אביבי, קליל ולא מחייב. את מרבית עבודת ה"תיקון"  עשו כבר הגופיות המשולבות זו על זו. תפקידו של המקטורן להרחיב את הכתפיים, להחליק את מראה המותניים והידיים, ולתת לאסנת תחושה שהיא  לבושה.

משקפים: מעבר לייעודם המקורי, הם אבזור ממתג ממדרגה ראשונה. את המשקפיים הבנאליות שיש כמעט לכולנו… מכירות? ללא מסגרת.. עם חיבור בין האפונים? ביקשתי להחליף למשקפי "אומץ" כמו שאני קוראת להן, משקפיים איכותיות עם מסגרת ברורה בשני גוונים, העליון דבש בהיר, כצבע עיניה של אסנת ומכאן מדגיש אותן, הגוון התחתון כהה ובולט יותר לעין ולכן הוא ממקם את העיניים של אסנת  מעט נמוך יותר ומאזן אותן נכון יותר במבנה הפנים.

שיער: גובה התספורת הוא בעיקר נגזרת של מיקום העיניים בפנים. בשלב ראשון "הנמכתי" את מיקום העיניים בעזרת דגש תחתון בגוון מסגרת המשקפים. מכאן השלים את השדרוג מעצב השיער שלנו שוקי סמוכה. לאסנת שיער עם תלתלים טבעיים רכים ויפים. המטרה של שוקי היא לשמור על התלתול הטבעי ולהוסיף מעט נפח למעלה מול צרות ואורך לצידי הפנים והכול נראה אחרת.

תכשיטים: עדינות רכות ונשיות – אי אפשר לצרף לאסנת שום דבר אחר מלבד עגילי פנינה לבנים בשילוב שרשרת עלה צדף.

אסנת מסכמת: "אני לא מפסיקה לקבל מחמאת וזה כיף גדול. היום אני יודעת איזה גזרות ופרטי לבוש לחפש וחוסכת זמן וכסף רב". על זה אסנת, אין לי מה להוסיף חוץ מ – תתחדשי!

עוד מאמרים בנושא…

להתלבש על העסק שלך
בלוג

להתלבש על העסק שלך

פתחת לך עסק? החלטת לצאת בקרירה חדשה או שאת סתם רוצה לרענן את המלתחה העסקית שלך? אורלי מעצבת לך סטייל משרדי והפעם שתי מערכות לבוש לחורף מוצלח בעסקים.

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד