שעות הסתובבתי כדי למצוא את 15 הסנטימטרים המושלמים שיכסו את גופי ויגרמו לי לחשוף ולהרגיש לבושה כשאני יודעת שזו אשליה מתוקה.

בגד הים הוא לא פריט לבוש מתקן הוא לבוש חושפני וכאחת שמתמחה בשימוש בביגוד לתקן יש פה ושם חלקי גוף שיצאו מכלל שליטה… קשה לי ובכל זאת יש כמה דברים שאסור שתעשי כשאת קונה בגד ים.

בגד ים הוא מזמן פריט חובה בכל מגרה. אין עונה שלא משתמשים בו מבריכות מחוממות ועד חוף זהוב בקיץ מהביל. באופן יחסי לבגדים שאנחנו לובשים יום יום הוא מינימאלי, צמוד, דק וחושפני. כחי נשימה, תיהני מהבילוי ושכולם יקפצו.

קצת אופנה
הלהיטים של הקיץ – מנומר, צבאי, פרחוני. רקמות וקריסטלים צבעים מטאליים, חום,, ורוד ירוק ושוב חום חום חום. הדפסי ענק בצורות גיאומטריות כמו בשנות השבעים או בחור ולבן.
הביקיני השולט מפנה מעט מקום לבגדי הים השלמים, ביקיני משולשים בכל פינה והרגל נחשפת עוד קצת בגזרות עם מפתח רגל גבוהה.

ממה להיזהר
בעיקר מאוכל משמין ועצלנות יתר…סתאם זה לא התפקיד שלי אבל אם את כבר נשית ומלאה ורוצה להראות ולהרגיש טוב יותר בבגד הים שלך,

הימנעי מבגדי ים בתוספת חצאית קטנה שמגיע עד הירכיים היא רק תגרום לאגן שלך להראות רחב יותר.

ככל שמפתח הרגל יהיה גבוהה ומשוחרר יותר הרגליים שלך יראו ערוכות יותר ומכאן מעט רזות יותר.

הימנעי מבגד ים קטן וצמוד. נכון אולי הוא מכניס לך את הבטן מצוין אבל מוציא אותה מהמקום הראשון שאפשר.

כדי להצר את מראה הירכיים, בחרי בגד ים או בגזרת סירה (לא סטרפלס) או בגזרת הגופייה הקלאסית.

כדי להרחיב את מראה הירכיים, בחרי בגזרה הנקשרת מאחורי הצוואר.

סטרפלס מתאים לבעלות החזה המושלם: בינוני ו"יציב". חזה קטן בסטרפלס ימרח ויעלם, והחזה הגדול ייפול וישווה מראה של מגש הדבוק לנו ב"פרונט". הפתרון הוא בגד ים עם חזייה פנימית שיתמוך וייצב את החזה.

שלם או ביקיני? את יכולה להראות מצוין בשניהם גם אם את מלאה ועסיסי. מה שחשוב במיוחד הוא לאסוף נכון חזה גדול כך הוא "ישען" פחות על הבטן ותקבלי מותניים צרים ובטן שטוחה יותר.

קשה למצוא חזייה טובה בטח בעולם שכולו חזיות משולשים, השקיעי לפחות בחזיית בגד הים שלך גם כלכלית. אם קשה לך למצוא חלק תחתון עשי אותו דבר הפוך את. החלק החסר את יכולה להשלים בחנות אחרת, רק אל תשכחי לקחת איתך את החלק שכבר רחשת כדי להגיע להתאמה טובה של הצבעים.

טיפים קטנים לסיום

  •  אפשר לכבס את בגד הים במכונת כביסה: ללא סחיטה בחום של עד 40 מעלות.
  • שמן שיזוף מכתים את הבד והורס את גמישות בגד הים, השתמשו בתחליב שיזוף/הגנה.
  • חומץ יכול להעלים כתמי שמן אבל לעתים גם את צבע בגד הים.

עוד מאמרים בנושא…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד