אני לא יודעת איך אצלכן , אבל אני יכולה לקום בבוקר ולטפס על עקבי סטילטו ושמלה נשית או להחליט שהיום אני מיס שאנטי ולהלך בסנדלי גלדיאטור וטוניקה רפויה.

החופש לשנות אווירה כבר במערכת הלבוש פשוט עושה לי את זה קיבצתי כמה סטייליסטים מוכשרים בתחילת דרכם, הם בחרו עבורנו את שילובי הפריטים לבילוי בחוף הים או הבריכה ואני צירפתי כמה טיפים של "הכינותי מראש" כאלה שקל לעשות בבית גם אם את לא מעצבת דגולה שיהיה בהצלחה.

נערת הפרחים

הפרחים חוזרים שלבי פריטים  עם דפוס או פיסול בד כמו גם תכשיטים ואפילו נעליים אל תפחדי מצבע זה יעיר אותך ואת כל החוף.

עשי זאת בעצמך: את מוזמנת לשדרג את בגד הים שלך בסיכת פרח, מקמי אותה במקום שלא יפריע לשיזוף, קני שתי סיכות פרח זהות ושלבי אותן בקבקבי האצבע הפשוטות ביותר לשדרוג מיידי, אם את מרגישה ליידי במיוחד את מוזמנת לשלב במקומם פרח על כובע רחב שוליים ואפילו על תיק, זהירות! את לא גינה-פרח פה פרח שם ודי!

שבעים זה לא רק גיל

יש לך בגד ים זוהר? רוצה להרגיע את ההתלהבות? השתמשי בבדים נשפכים ורכים משולבים בפריטים וסמלים משנות ה 70 הם כבר יהממו את הזוהר ויקחו אותך לסיבוב רטרו אופנתי

Peace עשי זאת בעצמך:  את מוזמנת להצמיד סיכה או פם עם סמל ה האין סופי כמו גם להוסיף רצועות בד לסנדלפשוט ולשדרג אותו ל"גלדיאטור" האופנתי בהצלחה.

שמורת טבע

את בעניין  כדור הארץ? תתחברי לטבע גם בדרך לים. בחרי פריטי לבוש העשויים מסיבים טבעיים כותנה, פשתן או משי, בגוונים טבעיים. הם בקמבאק היסטרי ויעשו לך שירות מצוין בקיץ הישראלי היוקד. כדי להשלים את הסטייל שלבי איבזור העשוי מחומרים טבעיים כמו עץ, צדפים, חרוזי זכוכית וכהנה מעט צבע באלה יחיה את ההופעה!

עשי זאת בעצמך: קחי חוט יוטה כן כן כזה מהצופים (אם הוא מגרד או עיקש כבסי אותו עם מרכך) שלבי בו חרוזים,צדפים ועוד בין קשר לקשר וצרי ממנו שרשרת, רצועת ידית לתיק ואפילו חגורה!

ילדה סוכר

הו…ואיך אנחנו אוהבות להיות סוכריות אבל לא דביקות, אלא כאלה ש"לא סופרות ממטר" אז הנה לך השתדלי לא להתאים ולא להתאמץ בחרי בגד ים צבעוני שהכל ילך אתו דפדפי בחוברת קריקטורות משנות השמונים ואל תנסי "לצאת ראש"

עשי זאת בעצמך:  קחי את המכנסונים הקטנים והצבעוניים  שלך (גזרי עוד קצת-זה לים מותר), שפכי בעדינות אקונומיקה במקומות שאת רוצה להבהיר המתיני ושפשפי בסיום התהליך שטפי טוב טוב ויבשי.

סיפורי הוליווד

את רוצה להגיע למסיבת חוף בסטייל של הוליווד? בחרי בגד ים בגון מטאלי ושלבי איתו פריטים בגוון אחיד תוספת של חרוזים שקופים תהפוך אותך לכוכבת של ממש ותוכלי לסנוור את הנוכחים.

עשי זאת בעצמך: תפרי או הדביקי חרוזים שקופים כתוספת על בגד הים שלך למראה נוצץ ואופנתי אם את לא בעלת קישורי חריזה, השתמשי בשרשרת חרוזים שקופים ותפרי אותה בעדינות בכמה נקודות סביבי הדקולטה (מחשוף בגד הים או הביקיני טיפ: השתמשי בחוט אלסטי כך לא תתפוצץ שרשרת החרוזים כשתלבשי את יצירת המופת.

בסופו של יום בגד הים שלנו בהחלט יכול לשעמם (בעיקר אותנו) עם מעט חשיבה את יכולה ללכת כל יום לים כמשהי אחרת. יש לך טיפים נוספים לשדרוג קל ומהיר ? אל תשמרי לעצמך ספרי לכולנו ו…שיהיה בהצלחה!

עוד מאמרים בנושא…

להתלבש על העסק שלך
בלוג

להתלבש על העסק שלך

פתחת לך עסק? החלטת לצאת בקרירה חדשה או שאת סתם רוצה לרענן את המלתחה העסקית שלך? אורלי מעצבת לך סטייל משרדי והפעם שתי מערכות לבוש לחורף מוצלח בעסקים.

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד