הטור של אורלי שי במגזין "את": הפעם איך להקפיץ את הציץ

אושרית ימין היא בעלת משרד ליחסי ציבור, התקשרתי לבקש ממנה ביגוד לצילומי המדור והיא מייד שאלה "את גם מגדילה חזה בלי ניתוח? וקבע "אני בפנים!!!"

היא הופיע בשמלה מהממת שמחמיאה למבנה גופה אבל מצמצמת פלאים את מימדי החזה האמיתיים שלה. עיצוב חזה עסיסי תלוי בשלושה גורמים מרכזיים מלבד גודלו הטבעי של החזה. חזייה נכונה, תוספת ריפוד ופריט לבוש מאריג עם תוספת שכבות בד.

השמלה: השמלה הוכתבה לי מראש בדיוק עם נתונים הפוכים – שמלת שריג דק בגזרה הצמודה, ולכן כל שנותר זה פשוט "לבנות" חזה לתפארת מדינת ישראל!

החזייה: כל החוכמה בעיבוי חזה קטן היא לאסוף כמה שיותר חזה ולכנס אותו פנימה, על מנת ליצור נפח וחריץ עסיסי. ולכן בחרתי בחזייה בגזרת ה pus up על החזייה להיצמד לבית החזה בהיקף ולכתפיים ככל שניתן, חזייה רפויה באחד מהמוקדים הללו תחרב את "המבנה החדש". שימי לב שהחיבור בין שני גביעי החזה קרוב מאד , יש עדיפות לחיבור בסרט דק על חיבור רחב בין ציץ לציץ.

קו הגימור הפנימי של גביעי החזייה צריך להשאיר מקום לחזה בלי לחתוך אותו לשני גושים ועל כן הוא צריך להיות גם דק וגם מספיק ארוך.

המילוי: בחזייה שבחרתי כבר יש מילוי אבל הוא היה עדין מידי כך שרוב החזה אמנם מורכז פנימה, אבל בצידי גבעי החזייה החיצוניים נוצר חוסר , לכן הוספתי לחזייה משני צדדיה החיצוניים את כריות הסיליקון למראה שלם ועגול כך שגם כשהבגד דק ונצמד התחושה היא של חזה מלא ועסיסי.

ולכל המתחסדות שחוששות להקפיץ את הציץ מדי פעם אני חייבת לומר: כשאת נכנסת לאירוע אף אחד לא יודע איך את נראית בלי איפור, בלי צבע בשיער, בלי עקבים ובלי בגדים אז מה הם שתי כריות סיליקון נשלפות למראה עסיסי… ולגברים המרגישים מרומים אני אומרת: כשאתה נוסע ברכב יוקרתי אף אחד לא מבטיח שחשבון הבנק שלך נראה בהתאם.

עוד מאמרים בנושא…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד