חוזרים לבית הספר בסטייל

אורלי שי נחלצת לעזרת התלמידים, שמזועזעים מהעובדה שקובעים להם מה ללבוש.

אל דאגה, אנחנו נכניס לכם קצת צבע והרבה סטייל לתלבושת האחידה

שנת הלימודים או-טו-טו נפתחת, וטוב שכך. השנה המליצה מערכת החינוך על תלבושת אחידה, שתעזור לכם לשמור על הכסף שחסכתם בחודשי הקיץ. שיחה קצרה עם תלמידי בית ספר מלמדת שהדור הצעיר ממש לא שמח מהעניין. "מצד אחד מטיפים לנו למודעות עצמית ולאינדווידואליזם ובסוף מחנכים אותנו להיראות אותו דבר".

גמגמתי. אחרי הכל יש משהו בטענה שלהם, אבל אי אפשר להתעלם מהיתרונות הבולטים של האחידות. בחירת הבגדים מדי בוקר קלה יותר, הפיקוח על התלמידים אפקטיבי יותר והכיס של ההורים נשאר מלא יותר. אחרי הכל, גם את החולצה המשעממת ביותר אפשר להפוך לאביזר אופנתי וקולי.

בשביל זה אני כאן. ברוב בתי הספר החולצה מוכתבת מראש, המכנסיים מוגבלים לצבעי ג"ינס (שחור או כחול כהה), חולצת הספורט לבנה ומכנסיי הספורט בצבעים כהים בלבד.

במחשבה שנייה השנה אתם ממש בני מזל, ראשית – עכשיו יש מכירות סוף עונה מטורפות והכל נמכר בחצי מחיר. שנית – אופנת החורף הקרוב תתאפיין בבגדים בצבעים אחידים ודי משעממים (בדומה לתלבושות האחידות הנפוצות). מה ש"יעשה את ההופעה" הם אביזרים מוזהבים או כסופים, או לחילופין בצבעים בולטים כמו כתום,ירוק, בורדו ועוד קצת מהוורוד הצעקני.

חולצה ומכנסיים

למרות שהיא מוכתבת מראש, העיפו בה מבט נוסף. יש מה לעשות כדי להפוך אותה למגניבה יותר, אבל צריך להיזהר – אחרי הכל, אתם יכולים למצוא את עצמכם בחדר המנהלת בגלל העניין.

אם אתן אוהבות חולצות צמודות ומחטבות, בקשו מאמא שתצר לכן אותה באזור המותניים ואולי שתקצר מעט. אם אתם חובבי מראה רפוי ומרושל, הרחיבו את מפתח הצוואר כשהחולצה רטובה או אחרי כביסה. אם אתם לא אוהבים את הצבע הצעקני של החולצה, אפשר לכבס אותה עם אבקת כביסה להלבנת הבגדים.

זה כבר יעשה את העבודה, ויהפוך את החולצה שלכם לסגנון ה-USED. בחורף הקרוב אופנת הקאובויס חוזרת בגדול. תוציאו מהארון את כל הג"ינסים המשופשפים. ג"ינס בסיסי בהשפעת המערב הפרוע יעשה את העבודה טוב יותר מכל פריט אופנתי אחר.

דאגו שהמכנסיים יגיעו עד הנעליים, ויכסו אותן בכיווץ מרושל. תוספת קטנה של כפתורים ממתכת, ואתם בדרך לסטייל קולי במיוחד.

החולצה יכולה להיות הכי משעממת בעולם וגם מכנסיים בסיסיים לא יכולים להזיק אבל מה ששווה השקעה הם אביזרים כמו נעליים, שעון, חגורה,משקפי שמש ותיק מגניב. לא צריך הרבה מכל צבע, וממש מיותר לבזבז את כל הכסף על מותגי יוקרה. במקום זה פשפשו בשוק, הסתובבו בקניון ואחרי סקר של מחירים בחרו את הפריטים שילוו אתכם השנה.

נעליים

שלמו על איכות ולא על מותג. השקיעו כסף בנעליים בצבע בסיסי שיתאימו לכל פרטי הלבוש שלכם, ולא רק לבגדי בית הספר. קנו זוג נוסף נוח, זול וצבעוני. נעליים איכותיות צריכות להיות נוחות ועמידות, עדיף שיהיו עשויות מעור איכותי. בנוסף, כדי שלא תישארו מאחור מבחינה סטייליסטית, קנו נעלי ספורט באחד מצבעי העונה או מגפי בוקרים עם שפיץ קל בחרטום המגף.

חגורה

הנה עוד פריט שיכול להקפיץ אתכם ללב הסצינה. אבזמים גדולים ומוכספים עם אותיות או עם לוחיות מוטבעות (כמו במערבונים).

שעון

ממש חבל להתפרע בשעון יקר. אתם לא צריכים לצלול או לטוס איתו בין יבשות. השעון צריך להגיד לכם מה השעה, ומתי המורה להיסטוריה תתקדם לכיוון הכיתה. פשוט תתאימו לכם שעון מדליק וזול שיכניס קצת צבע וחידוש מרענן לתלבושת האחידה.ולסיכום קצת צבע, שכבות חולצה בצבע שמבצבצת מתחת ל T המשעממת של בית ספר נעל מדליקה או שעון צבעוני וזה מספיק, אל תגזימו כי הכי קול זה הלוק ה"לא מתאמץ".

וכמעט שכחתי שנת לימודים מוצלחת, קלה ומלאת הפתעות מבורכות.

הכתבה פורסמה לראשונה ב- msn ב-17.8.05

עוד מאמרים בנושא…

בלוג

יש אלוהים: הגזרה הנמוכה בחוץ

אחרי שלטון האימים של הגזרה הנמוכה, קו המותן עולה סוף סוף למקומו הטבעי. ולא רק הוא משתנה. אופנת חורף 2004 תהפוך את ישראל למקום הרבה יותר שמח. אורלי שי עם הטיפים החמים.

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד