הקיץ חוזר אלינו בגדול ואיתו עוד ועוד חצאיות ולא בכדי, חצאית היא סמל נשיות אופנתי מובהק ובתקופה בה התחלנו להפנים שכל עניין הפמיניזם הגיע למחוזות רחוקים מידי.

אין כמו חצאית להפיח בנו מעט רוח נשית אתחיל במילון מושגים קצר שיעזו לך להתמצא במגוון הגזרות והבדים.

חצאית A: כשמה כן היא, גזרה שנפתחת בחלקה התחתון כמו האות A
חצאית ישרה: חצאית צמודה לירכיים שממשיכה בקו ישר כלפי מטה.
חצאית בלון: חצאית בגזרת A שכווצה באמרה ונוצר מראה מנופח כשל בלון
חצאית נצמדת: גזרת חצאית צמודה לכל אורכה, ההפך מגזרת ה A.
חצאית מעטפה: נרכסת מסביב לירכיים כשאחת מהפאות (קדמית בד"כ) עולה זו על זו ונסגרת בד"כ בצד הגוף.

גבולות החצאיות

חצאית מיני: בין אזור המפשעה לברך.
חצאית מידי: מתחת לברך ועד אמצע השוק.
חצאית מקסי: מהשוק מטה, לכיוון כף הרגל.

בדים

סוגי הבדים מתחלקים בהכללה לשניים: בדים קשיחים, דוגמת ג"ינס, או בדים רכים בעלי זרימה כבדה שנשפכים, דוגמת שיפון או לייקרה.

אז איך בוחרים חצאית?

כל אחת יכולה ללבוש חצאית, כל עוד היא מודעת לחסרונות ולמעלות מבנה גופה. בעלות קרסול או שוק רחבים יראו מצוין במקסי. מצד שני, לא כל בחורה רזה ושדופה תראה נפלא במיני קצרצר.לבעלות ירכיים רחבות אני ממליצה לבחור חצאית בגזרת A .

לבד ממנו תפורה החצאית חשיבות רבה, החצאית המחמיאה ביותר היא זו שעשויה מבד אריג רך ונופל אך לא דק מדי. חשוב לשים לב שהחצאית עוטפת את המותן והירכיים ללא כיווצים ומתפרים פתוחים או בעברית… צמודה למותן עם כמה שפחות עודפי בד באזור הפורענות. מכאן חצאיות המכווצות עם גומי במותן הן סכנה של ממש. ככל שהבד נוקשה יותר יש לבחור בגזרה שמתרחבת פחות בחלקה התחתון.

כשתגיעי לגזרה ישרה – עצרי. גזרה צמודה ולא משנה כמה היא אופנתית, מדגישה את ההבדל בין הירכיים לרגליים ולמותן.

אם את רוצה חצאית צמודה שעדיין תסתיר את הירכיים, לכי על גזרה ישרה. וזכרי, הדפס או חגורה הממוקמים לרוחב האזור הדשן ידגישו ביתר שאת את מה שאת רוצה להסתיר.

למי שרוצה למלא מעט את אזור האגן אני ממליצה על חצאיות בגזרת A אך בשינוי קל: בחרי בדים יציבים , עדיף אריגים מסריגים. אמצי את חצאיות הגומי המשופעות בד וכיווצים אשליה של נפח.

מיני, מידי או מקסי?

חצאית מיני – רגל יפה שווה חשיפה מקסימאלית. לנשים רבות יש רגליים מחוטבות גם אם אין להן מותן דקיקה ומושלמת. חצאית באורך מיני תדגיש את הרגליים היפות וגזרת A תיצור אשליה של מותן דקיקה יותר.

כפי שציינתי, מיני לא חייב להיות חושפני ובוטה. גם חצאית שמסתיימת מעל הברך נחשבת מיני.
אם לא בורכת ברגליים יפות, זה המקום להחמיא לחלק גוף אחר שלך ולהסתפק בחצאית מקסי נשית ויפה או בחצאית מידי ומגף גבוהה.

חצאית מידי – זו כבר העונה המי יודע כמה שחצאיות מככבות בעולם האופנה. מי שזוכה לקאמבק מרשים הקיץ הזה היא חצאית המידי. רק שבמקום חצאית טוטו מתנפחת, אנחנו מקבלים את הגרסה הצמודה והסקסית, שלרוע המזל היא מתאימה למושלמות בלבד.

חצאית מידי מתאימה לבעלות רגליים אידיאליות או ארוכות במיוחד. נשים רבות מדמיינות שיש להן רגליים קצרות בגלל שהן נמוכות אורך הרגל קשור באורך הטורסו (מהמותן עד הצוואר) רגל ארוכה היא זו שאורכה כפול מאורך הטורסו. אם יש לך רגלייך קצרות הימנעי מגזרות נמוכות מותן, או צרי אשליית אורך על ידי לבישת חולצה בצבע החצאית.

חצאית המידי משווה מראה של רגל קצרה ומקוצצת. הפתרון, לפיכך, הוא ללבוש מיני או מקסי. אם את מתעקשת ללבוש מידי, בחרי בחצאית בצבע העור, או בצבע זהה לגרבונים ולנעליים, שיעניק לרגל מראה ארוך יותר.

חצאית מקסי – מחמיאה לכולן, כל עוד בוחרים בבד ובגזרה הנכונה. ככל שהבד רך יותר הוא יצר את הרגליים ולהפך.

הקצפת של החצאיות

פתרון מושלם למי שמתנדנדת במשקל ובכלל הן החצאיות בעלות הגומי או הבד שנמתח באזור המותן תמיד נוח, לא לוחץ אחרי ארוחת צהריים, וגם יופי לשלבי הריון מתקדמים. את יכולה להתאים אותה לגזרתך ולבחור גזרת A ישרה או נצמדת

חצאית מעטפה

חצאית המעטפה מצוינת כי אפשר להתאים אותה למידות גוף, שמשתנות במהלך הדיאטות או כשמשאילים בגדים אחת מהשנייה. הן גם מצוינות מעל מכנסיים, אם זה הסטייל שלך.

עוד מאמרים בנושא…

אופנה

שמלות או לא להיות

השמלה ממשיכה לככב במדורי האופנה כפריט חובה גם בקיץ הזה. איך לבחור את השמלה הנכונה למצב הרוח ולסטייל שאנחנו רוצות לשדר, איך לפלפל אותה בגוונים ובדפוס אופנתי.

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד