סוד הטשטוש לעיצוב צללית הגוף

איך משילים מנינט 8 קילוגרמים בתוך שניה, מקצרים את הצוואר של איתי אנגל וחיים בשלום עם אגן הים התיכון.

אורלי שי חושפת את כל הסודות שיעזרו לכם להיות יפים וחטובים יותר "מנגו" זה התחיל בערב חברות שיגרתי שכל אחת מתלוננת על הבוס, והידרדר במהירות לסוגיה הרת גורל שנועלת כל ערב בנות – בעיית אגן המזרח התיכון. כולן בכו על מר גורלן והשוו איברים זו עם זו, כאילו הן מינימום שלב אחד לפני שאיבת שומן.

קמתי מהכורסא והחלטתי לעשות סדר. "אתן לא יכולות להשוות חלקי גוף אחת עם השנייה", בישרתי לכל המיואשות. "לכל אחת יש פרופורציות משלה.

זו בדיוק הסיבה שאישה עם עיניים יפהפיות, פה מושלם ואף אידיאלי יכולה להיות מכוערת". מה זה להיראות טוב? מי מחליט מה יפה יותר ומה טוב יותר? ובכן, ישנו אידיאל יופי כלל עולמי מוסכם, שמושתת על חוק חתך הזהב. המושג, שמקורו ביוון העתיקה, מתייחס לשילוב בין חלקים שונים היוצרים שלם מושלם. העין האנושית אוהבת הרמוניה, ולפיכך תרגיש נוח עם גוף שמצרף החלקים בו יוצר שלם הרמוני.

כדי להשיג מראה כזה, כל הטריק הוא "להפריד" את חלקי הגוף ולחברם בעזרת גזרות בגד, צבע וטקסטיל מתקנים. אפשר ורצוי לעשות את זה מול מראה ארוכה, שתשקף את כל הגוף ולא רק את העיניים היפות.

כלל ראשון: שעון חול / משולש הפוך אידיאל הגוף הנשי דומה לשעון החול – רוחב הירכיים שווה לרוחב הכתפיים ומותן צרה ביניהן. אצל גברים הצורה האידיאלית היא משולש הפוך.

כלל שני: היחס בין אורך הרגליים לאורך הטורסו פלג הגוף העליון – הטורסו נמדד מהצוואר עד המותן. לפני שאתן ממהרות לסמן את קו המכנסיים הנמוכים כמותן, אזכיר לכן שלמרות שמכנסי הערווה ממאנים להיעלם אין זה אומר שהמותן שינתה מיקום.

מיקומה הוא בדרך כלל בקו רוחבי מהטבור או מעט מעליו.

פלג גוף תחתון – אורך הרגליים נמדד מהמותן מטה. אורכו האידיאלי הוא כפול מפלג הגוף העליון. זה בסיס כל התורה. אגן רחב שימוש בחולצות בעלות מחשוף רוחבי נדיב (למשל סירה) או הדפסי רוחב המדגישים את אזור הכתפיים. דגש על הכתפיים בקו רוחבי ייצור להן מראה רחב יותר ויקטין את מראה הירכיים לעומתן.

שילוב של מחשוף נכון עם מכנסיים מבד נשפך (ההיפך מג"ינס קשיח), בגזרה ישרה או גזרת A, כך שלא ייצמדו מאזור הברכיים מטה, יצור מראה מאוזן יותר בין החלקים. קחו למשל את נינט טייב. סטייליסט טוב יוריד ממנה שמונה קילו וירטואליים בלי בעיה. יש לה אהדה לחולצות בגזרת קולר שיוצרות חלק עליון צר, המדגיש עוד יותר אגן רחב.

חשוב גם להימנע מחולצות סטרפלס, כיוון שהן מקטינות את מראה הטורסו ומרחיבות את הירכיים. כתפיים רחבות חולצות בגזרת קולר הן הפתרון האולטימטיבי לכתפיים רחבות. חולצת מרלין מונרו או רגלן תיצור אשליה שאזור הכתפיים צר יותר.

והכי חשוב, "לתקן" את הישבן בחצאית בגזרת A או במכנסי דגמ"ח עם כיסים באזור החסר. אולי נראה מעט יותר מלאים, אבל מאוזנים יותר.

גזרת קולר פרידה ראש גדול להימנע מתלתלים או תספורות שמנפחות עוד יותר את הראש. להרחיב את מראה הכתפיים בגזרות רוחביות, ולהישמר מגזרות שמצרות חלקים עליונים (קולר, מרלין מונרו או רגלן). לשלי יחימוביץ, לדוגמה, לא חסר ראש (תרתי משמע). יש לה כתפיים קטנות מאוד ביחס לראש.

הפן החלק הקטין לה את הראש ומקטורנים בעלי כרית קלה ייצרו כתפיים רחבות יותר. עכשיו הכול נראה נעים ופרופורציוני יותר . סנטר כפול וצוואר קצר לנטולי הצוואר מומלץ ללבוש מפתחים עם קו אורך כמו V ולהימנע מגזרות בגד חונקות העוטפות את הצוואר ומדגישות את רוחבו כמו גולף, מטפחות ועניבות. דמיינו לשניה את איתי אנגל (שממילא יש לו צוואר ארוך לפרופורציות הגוף שלו) בחולצת V עמוק. הוא יראה כאילו הוא אחד מבני השבטים המאריכים את צווארם בטבעות.

מכנסי ברך "פוקס" רגליים קצרות אנשים נמוכים נוטים לחשוב שהרגליים שלהם קצרות, וזה לא בהכרח נכון. הגובה, להזכירכם, מורכב מאורך הרגליים, הטורסו, הצוואר והראש גם יחד.

אצלי, למשל, המצב הפוך. רוב הגובה שלי מקורו ברגליים ארוכות. יש לי טורסו קצר להחריד וגם ראש קטן.

חשיפה או הסתרה מקסימאלית של אורך הרגל – כלומר, מיני או מקסי – יוצרות מראה של רגל מוארכת. חצאיות או מכנסיים באורך הברך או השוק מקצרות את מראה הרגליים. יש להימנע מגזרות מותן נמוכות, גם הן גורעות מאורך הרגל.

בקיצור, כל חלק משפיע על השכן שלו, וכל סנטימטר בבגד הוא זה שגורם לנו להראות טוב או פחות טוב.

עוד מאמרים בנושא…

בלוג

סטיילינג – מה זה?

סגנון אישי בלבוש ובמראה החיצוני שלנו יכול להפוך להיות סימן ההיכר שלנו. אם אנחנו לא מרוצים מהסגנון האישי שלנו או שאנחנו לא מבינים בזה אנחנו יכולים לשוכר שירותי סטיילינג אישי שיעזרו לנו לעצב את המראה

קרא עוד »
לייף סטייל

אפ גרייד – משקפיים

את אסנת הכרתי כשבאה אלי לקורס, כך גם גיליתי שהיא מוכשרת לאיסוף בגדים מחנויות יד שנייה וצירופם למערכות לבוש מיוחדות, כל כך מיוחדות שהיא עצמה הפכה למיצג אמנותי מהלך.

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד