סטייל ואופנה לסילבסטר

שלוש תלמידות סטיילינג בבית הספר לסטיילינג שלנו מלבישות אותך לחגיגות הסילבסטר.

הן יצרו קולאז" ובהשראתו בחרו עבורך את הפריטים האולטימטיביים למערכת לבוש סוערת לחג. האחת חמימה ורומנטית, השנייה חתולת רחוב סקסית והשלישית מלכת קרח קלאסית.

כל אחת מהן לוקחת אותך למחוזותיה כשכולן התמקדו בנצנוץ האין סופי שמאפיין את החורף שלנו, אם על ידי קריסטלים, פייטים או טקסטילים מבריקים – הנה מה יצא!

חמימה ורומנטית

הראשונה היא מרגלית דניאל, שבחרה לסגנן אותך בעזרת מעט פריטי לבוש והרבה נצנוץ ואמירה. שמלה אחת מחויטת בקו הגזרה הנשי בגזרת אמרה ישרה המחמיאה גם לירכיים בשרניות. אם את מתחברת לטרנד המבריק הזה, זה הזמן לרכוש את הפריט הכי נוצץ שיהיה לך בארון. מרגלית בחרה בגווני הוורוד על גבול הסגול הכל כך אופנתי, חם ונשי. התשובה ה"רגועה" יותר למראה הנוצץ היא פריט לבוש מעוטר פייטים בשחור. שמלה קטנה קלאסית עם אמירה נוצצת תמיד טוב.

וטיפ אחרון, הימנעי מנעליים מעוטרות קריסטלים, שרשראות וצמידים. טבעת אחת עם נוכחות תעשה את כל העבודה… בהצלחה!

חתולת רחוב סקסית

מירב הירבישי בחרה להקפיץ בזוהר את מראה הרחוב הספורטיבי, נוח, גמיש ומבריק. היא בחרה מערכת לבוש בטקסטילים מבריקים ואבזור משולב קריסטלים ומתכות מבריקות. וכמו כל מי שלא חוששת ממעט נצנוץ, המנעי מפריטי לבוש כהים אם את מעוניינת שיוכלו להבחין בך מבין ההמון המקפץ במועדון. השתמשי במעיל כחלק מקוד הלבוש שלך, כשכל פריטי הלבוש נשיים וזורמים עם תווי גופך. גופיה על גופיה יאספו טוב יותר חזה גדול וישלבו את הצבעים המתאימים במערכת כאילו היו מקשה אחת. חגורה עם אבזם גולגולת מבריק יזכיר לכולם עם מי יש להם עסק… ושיהיה בהצלחה.

מלכת קרח קלאסית

אלונה סטוייב בחרה לראות אותך נשית ונוצצת אבל עדיין לשמור על מראה מעט מאופק. כן כן, אפילו במבחר פייטים אין סופי זה אפשרי. התחילי בבחירת גוון השמלה ושילובי הפריטים ישלימו את המראה.

אם אין לך את הרגליים המושלמות את תמיד יכולה להוסיף חלק תחתון שיתאים למידות גופך, אך אנא, בחרי אותו בגוון רגוע כמו אפור, שחור או אפילו לבן בגזרה נקייה וללא תוספת ברק או נצנוץ. התאפרי במתינות, חייכי בעדינות ותראי בדיוק כמו מלכת קרח אצילה וקלאסית. בהצלחה!

עוד מאמרים בנושא…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד