צבעוניות בשירות העבודה

הגוונים שחור ולבן הם הבחירה האולטימטיבית למערכת לבוש עסקית, לא בכדי אנחנו בוחרים להסתתר תחתם. מה שחשוב לדעת אם מנסים להכניס מעט צבע לשגרת העבודה, אילו צבעים יכולים לגרום לנו להראות לחוצים, חסרי עניין, או פשוט חולים.

במסגרת לימודי העשרה למגזר העסקי, אנחנו שמחים להעלות טיפים בעיצוב תדמית להצלחה עסקית. צבעים לחיים

5AD_woeking-coler3-orlyshayבעולם העסקי כל תוספת צבע היא תוספת תעוזה ועניין למראה הכללי. כמו באבזור גם כאן המינון והאינטנסיביות אחראים להצלחה או מבוכה. מעבר להתאמת הצבע למגזר העסקי חשובה לא פחות בחירת הצבעים שיעזרו לנו פשוט להראות טוב יותר. כדי לפשט את העניין אני מחלקת את עולם הצבעוניות העסקי לשני חלקים הראשון צבעים בשירות הסטייל העסקי. והשני צבעים שיעשו לנו טוב. חגורה בגוון עז יכולה להכניס חיים במערכת לבוש קלאסית

בתמונה: מערכת  "זברה".

צבעים בשירות הסטייל העסקי

כשאנחנו משלבים גוונים במערכת הלבוש שלנו אנחנו יכולים בקלות להיכלל באחת מארבע האפשרויות הבאות:

מראה שמרני, ענייני, אופנתי השמרני: אתם רוצים ללכת כל בטוח שילוב של שחור לבן במערכת הלבוש יעשה את העבודה לנועזים במגזר הזה… אפור.

שילוב "פסי סיכה" קוים בהירים דקים שרצים אריג פריט הלבוש.

הענייני: תוספת של גוונים עדינים ושמרניים כמו חליפה בכחול נייבי (כחול כהה), חום כהה, תכלת בחולצות או בתכשיטים, ובורדו (אדום עמוק כהה) בעניבות או אצל נשים בחולצה.

האופנתי: גוונים חיים הנגזרים מעולם האופנה אבל עדיין שומרים על ניחוח עסקי, בג",(חום בהיר), חליפה נשית בבורדו, קמל,(צהוב חום) וחולצות נשיות בדפוס עדין.

מה לא לא? הימנעו מגוונים צעקניים, הימנעו ממשטחי צבע חזק בהיר ואינטנסיבי, בחרו בדים חלקים מדפוס מודגש, שלבו עד שלושה גוונים שונים.

צבעים שיעשו לנו טוב

ADF_work-orlyshay-jamp

רוצים לשלב צבע בחולצה תכשיט או עניבה ? בחרו בשתי אפשרויות או להדגיש את גוון העיניים שלכם ולשם כך בחרו גוונים הגורמים לגוון העיניים,(תכלת, אפור, ירוק תכלת) מערכת בגדים של חברת האופנה "גאמפ". כדי להוסיף חיות ואדמומיות בלי איפור, שלבו גוונים עם בסיס אדום בתוכם. אתם אדומים (מהשמש , מיובש) בחרו בבסיס ירוק והימנעו מהעניבה הקלאסית האדומה היא תשווה לכם מראה לחוץ עצבני וחסר סבלנות, וותרו על גוונים בצהוב או בג" אם אתם לא רוצים להראות חולניים וחסרי חיים. אבחון צבע הוא מקצוע של ממש אחרי יותר משש עשרה שנה אני יודעת לומר שכל "צבעי החורף והקיץ" "גוונים חמים קרים" זו שטות גמורה שאסור לדבר עליה בנשימה אחת עם עיצוב תדמית וסטייל. אבחון צבע הוא תהליך מקצועי לחלוטין ואני ממליצה בחום לעבור אחד שכזה ומזמינה אתכם אלינו בחום לייעוץ שכזה, אבל למי שרוצה כבר לבחור

הנה טיפ: עמדו מול מראה הקרובה למקור אור טבעי, בחרו שני גוונים שונים, הצמידו זה אחר זה לפניכם ופשוט תרגישו מה זה עושה לכם, אמנם זו לא הדרך המקצועית אבל היא הרבה יותר טובה מניחוש. ושיהיה לכם בהצלחה.

עוד מאמרים בנושא…

בלוג

יש אלוהים: הגזרה הנמוכה בחוץ

אחרי שלטון האימים של הגזרה הנמוכה, קו המותן עולה סוף סוף למקומו הטבעי. ולא רק הוא משתנה. אופנת חורף 2004 תהפוך את ישראל למקום הרבה יותר שמח. אורלי שי עם הטיפים החמים.

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד