תדמית אישית – איך אפשר לשפר תדמית אישית?

תדמית אישית היא דבר חשוב מאוד שלא ניתן לזייף אותו או לשנות אותו בקלות. אם אנחנו רוצים לשפר את התדמית האישית שלנו אנחנו צריכים לעשות זאת גם על ידי שינוי האופן בו אנחנו מתנהגים וגם את האופן בו אנחנו נראים ומתלבשים.

אם אנחנו רוצים לשפר את התדמית האישית שלנו אנחנו חייבים להתייעץ עם מומחים ואנחנו חייבים לשפר את ההתנהגות שלנו לצד האופן בו אנחנו מתלבשים ונראים. התאמה מלאה בין המראה האישי שלנו ובין האופן בו אנחנו מתנהגים יכולה לאפשר לנו להיות אנשים שמשאירים רושם הרבה יותר חיובי על אנשים שאנחנו פוגשים בכל מני מצבים שונים בחיים שלנו.

תדמית אישית – למה חשוב לשים לב למראה חיצוני?

תדמית אישית קשורה באופן ישיר למראה החיצוני שלנו. כאשר המראה החיצוני שלנו לא מטופח אז התדמית והרושם שאנחנו עושים הם פחות מוצלחים.

המראה האישי והחיצוני שלנו יכול לאפשר לנו להרשים יותר אנשים ולגרום לנו להיות אנשים שהתדמית שלהם חיובית הרבה יותר. אם אנחנו רוצים לשפר את המראה החיצוני שלנו אז אנחנו יכולים לבחור ללבוש חליפות או בגדים מחויטים יותר שירשימו את האנשים שאנחנו נמצאים בשיח איתם. אם אנחנו רוצים ליצור באמת רושם חיובי אז אנחנו צריכים גם לשים לב לאופן בו אנחנו מסרקים את השיער שלנו והאם אנחנו עונדים תכשיטים או אביזרי אופנה שונים בנוסף כמו כובעים למשל או תיקים שונים.

תדמית אישית – איך סטייליסטית מקצועית יכולה לסייע לנו לשפר את התדמית האישית שלנו?

תדמית אישית היא לא דבר שקל לשנות אותו לבד. איש המקצוע שיכול לסייע לנו לשפר את התדמית האישית שלנו הוא סטייליסטית מקצועית. סטייליסטית מקצועית תוכל לסייע לנו לשפר את המראה האישי שלנו כך שהוא יהיה מרשים יותר ויתאים לאופי שלנו. העיצוב של המראה שלנו יכול להיות הדרך שלנו להצליח יותר בעבודה ובחיים האישיים שלנו. אם אנחנו רוצים לשפר את המראה האישי שלנו אז סטייליסטית אישית תוכל לסייע לנו להתאים את הבגדים שיכולים להתאים למראה הגופני שלנו באופן ייחודי.

עוד מאמרים בנושא…

בלוג

יש אלוהים: הגזרה הנמוכה בחוץ

אחרי שלטון האימים של הגזרה הנמוכה, קו המותן עולה סוף סוף למקומו הטבעי. ולא רק הוא משתנה. אופנת חורף 2004 תהפוך את ישראל למקום הרבה יותר שמח. אורלי שי עם הטיפים החמים.

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד