תדמית אישית – למה זה חשוב להראות אותך בגירסה הטובה ביותר שלך

כיום, התרבות שאנו חיים בה מעודדת צרכנות לא מבוקרת. ועדיין, לא משנה כמה בגדים יש לנו בארון, פעמים רבות תשמעו אותנו אומרות (ואומרים) ״אין לי מה ללבוש״.

זה קורה מכיוון שפעמים רבות אנו מבלבלים אופנה עם תדמית אישית. תדמית או סטייל אישי הם היכולת לברור דרך מבוך אינסופי של דברים, לעשות בחירה אחת ולוודא שהבחירה הזאת מתיישבת עם איך שאנחנו רואים את עצמנו. כשזה מגיע לסטייל, אנחנו שמים את החותמת האישית שלנו על שילוב של דברים. והארון שלנו נראה תמיד כמו ים של אינסוף אפשרויות – זה תלוי בנו איזה צד של האישיות שלנו נרצה להראות היום.

סטיילינג שכולו שלי

סגנון הוא חשוב, ולעיתים קרובות אינו מוערך מספיק כיוון שאנחנו לא מבינים מה זה אומר. סגנון אישי, סטיילינג, כולם אומרים דבר אחד: מהי החותמת האופנתית שלנו. סטיילינג כי זו חגיגה קטנה של יצירתיות וחדשנות שעושה קסמים בכל פעם שאנחנו מרכיבים ״תלבושת״. זוהי השתקפות של המורכבות הייחודית שלנו כבני אדם.

יותר מהכל, סטייל הוא יותר משילוב של בגדים. זוהי הבעה עצמית שנובעת מהכרות עם עצמנו ומודעות לעצמנו, ביטחון עצמי שאנו מפגינים דרך מה שאנחנו בוחרים ללבוש, אישור עצמי של היכולת להביע את האישיות שלנו והרוח הפנימית שלנו.

בניית תדמית אישית

סטייל ותדמית אישית תמיד מרמזים שאתם מודעים ושולטים בסביבה של החיים שלכם. זו אחת הסיבות שעיצוב תדמית אישית הוא משהו שחוצה גבולות ומדינות, וקיים בעולם העסקי, התרבותי והאומנותי. סגנון אישי מתקשר לסביבה שאתם בעניינים, מסוג האנשים שיעמדו בכל משימה. תדמית אישית משכנעת אנשים להאמין לכם לפני שהוצאתם מילה אחת או הצגתם את התעודות שלכם.

תדמית אישית כוללת הכרות עם הארון והגזרה שלכם, ידיעה עצמית של הסגנון שאתם מעריכים ושואפים אליו ופרטי הלבוש שאתם תופסים כמשהו שיכול לשדר אתכם באותנטיות, עבודה עם תקציב וחשיבה לטווח ארוך. ברגע שאתם יודעים מי אתם בעולם הסטייל, הצלחתם ליצור תדמית אישית שתיקח אתכם רחוק.

אופנה מתבטאת בבגדים. הסטייל מתבטא במי שלובש אותם.

עוד מאמרים בנושא…

בלוג

איך תחטבי ישבן סורר

התחתונים תקועים ולא נעים לך להוציא? הישבן נראה פחוס? נראה שאת לובשת תחתונים שלא מתאימים לך. אורלי שי מתחה ובדקה ובנתה לנשים את המדריך השלם לבחירת תחתונים את המצבים הבאים כל אישה מכירה: יש לך

קרא עוד »
להתלבש על העסק שלך
בלוג

להתלבש על העסק שלך

פתחת לך עסק? החלטת לצאת בקרירה חדשה או שאת סתם רוצה לרענן את המלתחה העסקית שלך? אורלי מעצבת לך סטייל משרדי והפעם שתי מערכות לבוש לחורף מוצלח בעסקים.

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד