תכשיטים – התוספת שתופסת

גם אם "אין לכם מה ללבוש", אפשר בעזרתם של האביזרים להראות כמו מיליון דולר. אורלי שי הולכת על הלבוש הקלאסי, אבל משדרגת אותו פי כמה וכמה עם נגיעות צבעים מאובזרות.

יום חמישי, שבע וחצי בערב. אחרי יום מתיש, אני זוחלת למטבח כדי לשתות משהו קר, פותחת את המקרר  ו… מיד סוגרת . על דלת המקרר תלויה הזמנה נוצצת של מילי ואביב – הם מתחתנים היום, ואני צריכה לדפוק הופעה! משום מה עפו לי הימים ולא תכננתי, או כמו שאנחנו הבנות קוראות לזה "אין לי מה ללבוש". 

סצנת פתיחת וסגירת הדלת חוזרת על עצמה, רק שעכשיו היא מול ארון הבגדים שלי. אחרי שהוצאתי חצי ארון, אני נכנעת לשמלה השחורה הקטנה שלי ויודעת שמה שיעשה אותי ללהיט יהיה האבזור: שרשרת חרוזים גדולים מעורבים בגווני ורוד עצבני, תיק בצבע מתאים, ורד מפלסטיק שמוצמד לאבזם נעל ימין – תאמינו לי מיליון דולר.

ויש גם ימים שלא בא לנו לשדר "קרנבל ספרדי בשחור וורוד". ג'ינס וחולצת T לבנה לא ממותגת, סניקרס לבנות – ברור שגם פה, עם אבזור נכון אפשר לשדר יוקרה, סגנון ואפילו מעמד חברתי. שעון עם מחיר בן חמש ספרות, טבעת משובצת באבן יקרה ואמיתית, שרשרת "רק עם יהלום קטן ודי", ה- T נראית יקרה יותר, הג'ינס יושב טוב יותר, וממש לא משנה שמישהו דרך לך על הסניקרס החדשות. באותה מערכת לבוש משולבת בשעון צבעוני, עגילי פלסטיק ושרשרת חרוזים בכל צבעי הקשת, והמראה הקלאסי ה"מאופק" הופך לצעיר, קיצי ומחויך.

אז הנה מעט טיפים על האבזור האופנתי, את הכתבה הזו אני מקדישה לחיי התוספת שתופסת, זו שעושה את ההבדל. ואין זמן טוב יותר, משהו חזק קרה לתכשיטים בזמן האחרון. אחרי שינה עמוקה, הם חוזרים ובגדול, בכל צבעי הקשת, מפלסטיק וסיליקון עד יהלומים. כמו בכל דבר, יש את התכשיטים הקלאסיים, צמיד הטניס (שורת יהלומים) יהלום נקי באוזן ואחד על הצוואר זה הכי בטוח (גברים יקרים, זה הזמן להזכיר לכם שזר פרחים זה יופי, אבל יהלום בודד… זה יופי יופי).
   
גברים שימו לב – החפתים חוזרים. אופנת קסטרו שידרגה את המראה הגברי עם חפתים  חדשים שמוסיפים שיק וסגנון לחולצה המכופתרת.

אם באופנה עסקינן, שם המשחק הוא חרוזים צבעוניים במגוון הצבעים האופנתי: ורוד, כחול וירוק המשולבים בגווני שחור לבן.

אם אתם מעוניינים לשלב אופנה ויוקרה הכינו ארנקים – זה הזמן למשכן את הבית תמורת טבעת משובצת יהלומים ואבני חן צבעוניות. אני יכולה כבר לגלות לכם שאופנת החורף הבאה עלינו לטובה תשדר יוקרה, עושר ואיפוק עם דגש על גימור הפריטים הקטנים. התכשיטים מקבלים שידרוג נוסף והופכים לחלק ממערכת לבוש "נכונה".

אבל למשכן בית על משהו אופנתי זה כמו לשלם על זמן. הוא כרגע פה, ואוטוטו ייצא מהאופנה,  ולכן אני ממליצה לנסות לבד. גם מהנה, גם מרגיע, והכי מדליק –  הרבה יותר זול!ב"חרוז ותכשיט", במושב גבעת חן יש מבחר של אלפי חרוזים במחירים סבירים. קחו לדוגמה את פטריציה פסטרנק, נערה מוכשרת בת 19 מנצרת עלית שמעצבת תכשיטים מחרוזים שונים.

אבזור יום יומי

אני לא יודעת איך זה אצלכם, אבל אם אני הורדתי תכשיט, הסיכוי שאני אמצא אותו שוב קלוש עד הזוי, לכן אני משתדלת שהאבזור שמקשט אותי באופן קבוע "יתייחס יפה" לתוספות זמניות. משמע להימנע מצבעים בולטים ומחייבים, זהב/כסף/שחור/לבן יפתרו את הבעיה. דוגמה הפוכה אפשר לראות אצל מירי בלקין, העונדת  מעבר להררי העדיים (שזה סטייל מדליק בפני עצמו) טבעת טורקיז ענקית שלא ממש הולכת עם אימוניות השחור/אדום שלה. התכשיט אמור לשדרג ולחיות בשלום עם כל ההופעה, וכשהיום יום בנאלי משהו, חרוז אדום מדי פעם יכול לעשות לי את היום ואת ההופעה. 

טיפ אחרון לסיום

התאמת צבע התכשיט לגון העור, יכולה לשדרג אותנו פלאים. מעבר לסטטוס שמשדר תכשיט נכון, יש חשיבות לצבעוניות. למשל, אם אתם בעלי עור עם נטייה לאדמומיות, כדאי שתמנעו מתכשיטים בגווני אדום/ורוד/סגול. נסו לשלב בין זהב לבן לאבנים כחולות. אם אתם ג'ינג'ים, זהב לבן יחמיא לכם יותר מזהב צהוב. ואם יש לכם טיפים נוספים בנושא אבזור, אתם מוזמנים להוסיף תגובה.

עוד מאמרים בנושא…

אופנה

שמלות או לא להיות

השמלה ממשיכה לככב במדורי האופנה כפריט חובה גם בקיץ הזה. איך לבחור את השמלה הנכונה למצב הרוח ולסטייל שאנחנו רוצות לשדר, איך לפלפל אותה בגוונים ובדפוס אופנתי.

קרא עוד »
בלוג

סטיילינג – מה זה?

סגנון אישי בלבוש ובמראה החיצוני שלנו יכול להפוך להיות סימן ההיכר שלנו. אם אנחנו לא מרוצים מהסגנון האישי שלנו או שאנחנו לא מבינים בזה אנחנו יכולים לשוכר שירותי סטיילינג אישי שיעזרו לנו לעצב את המראה

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד