אופנה, סטיילינג ומה שביניהם

אופנה היא דבר שהולך ומשתנה ומאופיין בעיקר בדינמיות. טרנדים אופנתיים צצים מעת לעת וחלקם נוכל לאמץ בשמחה ואחרים פחות.

החוכמה היא כנראה לדעת מה מתאים לנו ומה לא וכיצד לעשות שימוש נכון בטרנדים חדשים.

אופנה בכל עבר

תחום האופנה הולך ומתפתח וכולנו חיים ונושמים אופנה. בעולם שלנו הכל מתחיל מבחוץ והתדמית שלנו היא הדבר החשוב ביותר בבואנו להתקבל לעבודה חדשה או בכל מפגש חברתי, מקצועי או עסקי. ממש כפי שלא כולנו יכולים לעבוד כמהנדסים, כך מי שעוסק בתחום האופנה הוא מומחה ובעל ידע. זה כולל השכלה מתאימה, ניסיון, חשיבה מותאמת לתחום וכמובן הרבה הרבה אהבה לאופנה ולסגנון.

תחום מבוזר ומפותח

אם בעבר נהוג היה לדבר על אופנה דרך מקצועות כמו עיצוב אופנה הרי שכיום תחום האופנה הוא רחב בהרבה וכולל מאפרות, מעצבי שיער וכמובן סטייליסטים. תחום הסטיילינג הוא בעצם נישה בתוך עולם האופנה והחשיבות הרבה שלו היא בעובדה שהוא מייצר חיבורים בין עולמות. אם מעצב השיער אחראי על התסרוקת והמאפר על האיפור הרי שאיש הסטיילינג אחראי לשלב ביניהם וליצור את החיבור הנכון עם הבגדים, האביזרים וההנעלה.

סטיילינג אם כן הוא המעטפת, החיבורים בין כל ענפי האופנה והוא נוגע לכל תחום ותחום בענף. מהטעם הזה אין כיום אמן, שחקן או איש מדיה שלא נעזר בסטייליסט או סטייליסטית כדי למצוא סטיילינג מתאים. לא מדובר על סגנון אלא על דבר רחב בהרבה: חיבור נכון והתאמה בין הגוף והנפש, החיצוני והפנימי, התדמית והמהות.

עיקר וטפל – סטיילינג

תחום האופנה הולך לכל מני כיוונים ומטבעה אופנה משלבת טרנדים כל הזמן. החזרה לטרנדים מהעבר עם טאת' עכשווי מאפיינת מאד גלי אופנה מהשנים האחרונות ופה בדיוק נכנס לתמונה התפקיד של מי שאמון על סטיילינג: לברור עיקר ותפל, מה מתאים ומה לא וכיצד ניתן להתאים לכל אחד לפי גופו ואישיותו את הטרנדים הנכונים כדי ליצור את המראה הנכון.

ניתן וחשוב לרכוש השכלה וידע בתחום של אופנה בכלל ושל סטיילינג בפרט אבל חשוב ברבה ומעל לכל האהבה והתשוקה לעולם האופנה. מי שזה בדמו יוכל להעשיר ולהתפתח עם הדרכה נכונה אולם לא ניתן ליצור יש מאין.

עוד מאמרים בנושא…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד