יועצת תדמית- מה זה אומר?

כשאנחנו חושבים על צירוף המלים יועצת תדמית עולה במוחנו דימוי מעולם העסקים שקשור לחברות גדולות ולעסקאות של מיליונים.

האמת היא שעבודתה של יועצת תדמית נוגעת לעולמנו באופן הרבה יותר קרוב. בעולם שבו תדמית היא הדבר החשוב לנו ביותר, בעידן שבו כרטיס הכניסה שלנו לחוגים חברתיים, משרה נחשקת או מסיבה יוקרתית טוב שתהיה לנו יועצת מקצועית שאחראית על התדמית שלנו.

יועצת תדמית חלק ממעגלי החיים

משום שבחיים הכל זורם במעגלים הרי אך טבעי שאם נשקיע במראה החיצוני שלנו ונאמץ לעצמנו את התדמית המתאימה נוכל להגיע להישגים רבים יותר ולממש את עצמנו בצורה טובה בהרבה. כך למשל, יעוץ תדמיתי עשוי לאפשר לנו לשפר את סיכויי הקבלה למשרה חשובה שתקדם אותנו בעולם הקריירה ואף תוסיף לפיתוח המקצועי והאישי שלנו. יועצת תדמית אם כן היא חלק ממעגלי החיים שלנו ותפקידה להעצים אותנו לא רק מבחינה חיצונית אלא גם מבחינת התחושה האישית.

יועצת תדמית תדע להגיד לנו את האמת

כולנו יודעים שהמראה לא משקרת, אבל לצערנו אנחנו לא תמיד יודעים להגיד לעצמנו את האמת. בחירת בגדים מתאימים נשמעת משימה טריוויאלית כל כך אבל העובדות מדברות בעד עצמן. מרבית האנשים לובשים אחוז קטן מהביגוד שנמצא בארון שלהם. למה? משום שאנחנו מרבים לרכוש בגדים שפשוט לא מחמיאים לנו. יועצת תדמית תעזור לכם להתאים את הלבוש לכל מטרה: לפגישה חשובה ומשמעותית בקריירה שלכם, לריאיון עבודה, לאירוע יחסי ציבור, לכנס, אירוע משפחתי או כל מעמד חשוב אחר.

האמת חזקה מהכל, ולכן בתחום של סטיילינג והייעוץ התדמיתי אין טעם להמציא יש מאין. יועצת תדמיתית טובה תאתר בכם את הצדים החזקים, היכולות והחוזקות ומתוך האישיות המסקרנת שלכם תדע להוציא את המיטב ולבטא את זה כנון בעזרת בגדים, הנעלה, אביזרים ותכשיטים.

האמת כאמור מצויה בפרטים הקטנים ולעתים פרט אחד קטן שתדגיש יועצת התדמית שלכם עשוי לשדרג את כל ההופעה. לשם כך נחוצה עין מקצועית שתדע להתבונן עליכם במבט שלם ומכיל.

כל המרבה הרי זה משובח אך כל המוסיף בוודאי גורע. הסיבה הזו חשוב ביצירת סטיילינג לברור ולשמור על מידתיות נכונה. יועצת תדמית תדע לא רק מה להדגיש אלא גם כיצד לא להפריז יתר על המידה כדי לשמור על מראה מדויק וקלאסי.

עוד מאמרים בנושא…

לייף סטייל

יועצת תדמית- מה זה אומר?

כשאנחנו חושבים על צירוף המלים יועצת תדמית עולה במוחנו דימוי מעולם העסקים שקשור לחברות גדולות ולעסקאות של מיליונים. האמת היא שעבודתה של יועצת תדמית נוגעת לעולמנו באופן הרבה יותר קרוב. בעולם שבו תדמית היא הדבר

קרא עוד »
בלוג

סטיילינג – מה זה?

סגנון אישי בלבוש ובמראה החיצוני שלנו יכול להפוך להיות סימן ההיכר שלנו. אם אנחנו לא מרוצים מהסגנון האישי שלנו או שאנחנו לא מבינים בזה אנחנו יכולים לשוכר שירותי סטיילינג אישי שיעזרו לנו לעצב את המראה

קרא עוד »
טיפוח

על קצה הציפורן

בין אם תעדיפי לבנות, לשייף או ללכת טבעי, ציפורניים מטופחות יכולות לעשות את ההבדל בין רושם ראשוני מצוין או סתמי.

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד