אורלי שי בטור במגזין "את" והפעם… לאן נעלמו המותניים הצרים של זהבית

אורלי שי בטור אישי במגזין "את" עוזרת לזהבית זיני אביבית וקלילה.

זהבית זיני ביקשה להתלבש בגוונים בהירים ולהרגיש נשית וחטובה "מתחשק לי לצאת מהחורף לצבעים אביביים בלי להראות גדולת מימדים ". במבט חטוף הבנתי שהחשש שלה מוצדק, אם להתייחס לגזרות בהן היא בוחרת להתלבש.

זהבית מוחצת את החזה הנשי כלפי מטה עם חזיות רפויות, דוחסת את הבטן והמותניים כלפי מעלה במכנסיים צמודים עד מחנק ואת כל החגיגה בוחרת "להעלים" בחולצה ישרה וסגורה שמעלימה כל זכר לחזה נשי ומותן צרה. המשימה שלי הפעם להדגיש גזרה נשית בגווני אביב בהירים ואפילו בבדים…שקופים.

חזייה: לזהבית חזה נשי ומלא. היא נהגה לבחור חולצות רחבות שהסתירו את החזה שלה. במילים אחרות… " הלוואי עלי". הרמתי לה את החזה בעזרת חזייה עם תמיכה רחבת היקף וכתפיות רחבות ומהודקות. המטרה לחשוף מותן צרה ונשית ולמנוע מהחזה להישען על המותניים וליצר סביבן צמיג מלאכותי.

גופייה: כבסיס מתקן בחרתי לזהבית גופיה צמודה מוזהבת, שתנקה ותחליק את מראה הגוף ותשמש כבסיס לחולצה השקופה.

חולצה: " שאני אלבש חולצה צמודה ועוד בהירה עם שרוולים קצרים ושקופים…??? ".זה מה שהיה לזהבית לומר על החולצה החדשה שקיבלה במתנה עם כל מערכת הלבוש.המחשוף העמוק האריך והיצר את מראה הצוואר ומסגרת הפנים שלה. גזרת השרוולים הקיציים בשקיפות עמומה הצרה את מראה הידיים. גזרת המעטפה נצמדת למותן החדשה של זהבית ומדגישה אותה בלי בושה.

מכנסיים: זהבית הגיעה אלי במכנסיים שחורים חסרי טאץ" אופנתי צמודים באזור הבטן עד מחנק. נכון, הם מחמיאים לרוחב הירכיים שלה אבל דוחסים הכול כלפי מעלה ויוצרים מותניים רחבות ומרובעות. בחרתי לזהבית מכנסיי פשתן אופנתיים רפויים במותן אבל צמודים לירכיים וזורמים בקו ישר כלפי המכפלת.

אבזרים: שרשרת ארוכה ומוזהבת שנועדה להאריך ולהצר את מראה הפנים והצוואר של זהבית. צמיד משולב חרוזים תואמים ונעלי פלטפורמה עדינות בגוון טבעי. הכול להעניק חגיגיות ושיק אופנתי.

לסיכום: כדי ליצור לזהבית מותניים הייתי צריכה לאזן נכון את מבנה הגוף הכללי שלה או בעברית- לשחרר את הצמיגים המלאכותיים שהיא יצרה לעצמה. שחרור כובד החזה מהמותניים מחד ולחץ המכנסיים מאידך, יצרו גוף טבעי עם קימורים נשיים במקומות הנכונים. איפור עדין בגוונים חומים הדגיש עיניים כחולות וגדולות ותסרוקת אסופה יצרה פנים צרות וראש קטן יותר.

עוד מאמרים בנושא…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד