מדיניות הארון הפתוח

מה קורה כששתי חברות טובות רוצת להראות אחרת בדיוק באותה שמלה?

לקחתי שתי חברות טובות ליה ונעמה מהתוכניות הישרדות 1 ושורדות בבית  והדגמתי עליהן איך אפשר עם אותה שמלה לשמור על אופי וטעם אישי שונה, במילים אחרות  אותה הדרת בשינוי גברת.
 
חלק מהסימנים שאתן באמת חברות טובות נמדד במדיניות  " הארון הפתוח". חברה טובה באמת תזמין אתכן להתחדש בדברים היקרים ביותר לליבה…בגדים מארונה.
 
כשאתן יכולות להתהדר בנוצות של החברה הטובה שלכן ולהיכנס לה לארון, זה פשוט מכפיל ומשלש את כמות מערכות הלבוש שניתן לייצר משני ארונות.
 
אבל איך אפשר ללבוש את אותה שמלה ולהראות אחרת או במילים אחרות להתרגש מהשמלה של החברה ולתת לה חיים חדשים משלך.
 
ליה ונעמה בתוכניתן שורדות בבית  נתנו לי להתאים להן את אותה הדרת בשינוי הגברת שמלה אחת ושני מראות שונים.

אז איך עושים את זה?

בחרי שמלה בסיסית בגוון אחיד, בלי תוספות בולטות של דפוס,קריסטלים או שזירות, במילים אחרות שמלה קלאסית עד משעממת ועכשיו…שלבו אותה למערכת לבוש עם הרבה אופי.
 
נעמה לבשה על עצמה קלאס וזוהר בעוד שאת לייה הלבשתי בשיא הקול.
 
אצל נעמה שילבתי שחור בזהב לבן, שמלת הבסיס השחורה (זארה) סט יהלומים משובץ בזהב לבן (פדאני) נעלי עקב בובתיות ושחורות בוהקות בציפו הלקה האופנתי כל כך (מקס מורטי) ולהשלמת המראה תיק ערב בוהק וקלאסי (מקס מורטי).

לייה התהדרה באותה שמלה שחורה בשילוב גוון חום וכחול ג"ינס. את המראה יצרתי בהוספת ג"קט ג"ינס בסיסי, תיק עור משולב ניטים בגוון ניקל מוזהב (זארה) כובע משובץ (גולף) ומגפיים גבוהים מחום בהיר ומתוק שכל כך אופנתי החורף – מקס מורטי.
 
לסיכום רוצות להחליף או להיפטר מפריטי לבוש? תמיד אבל תמיד תתחילו אצל החברה הטובה שלכן וזכרו חברה טובה אמיתית תמיד תחלוק את ארון הבגדים שלה עם חברה טובה אמיתי שתמיד תשמור על הבגדים שהשאילה.

עוד מאמרים בנושא…

אופנה

שמלות או לא להיות

השמלה ממשיכה לככב במדורי האופנה כפריט חובה גם בקיץ הזה. איך לבחור את השמלה הנכונה למצב הרוח ולסטייל שאנחנו רוצות לשדר, איך לפלפל אותה בגוונים ובדפוס אופנתי.

קרא עוד »
בלוג

יש אלוהים: הגזרה הנמוכה בחוץ

אחרי שלטון האימים של הגזרה הנמוכה, קו המותן עולה סוף סוף למקומו הטבעי. ולא רק הוא משתנה. אופנת חורף 2004 תהפוך את ישראל למקום הרבה יותר שמח. אורלי שי עם הטיפים החמים.

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד