תחתונים מגרדים, חזייה קטנטנה ומשקפי שמש בחדר סגור – כך לא תעברו את האודישן.

אורלי שי מסבירה

גם אני נולדתי עם חלום להיות כוכבת, ואת האודישן האחרון שעשיתי לטלוויזיה אני לא אשכח. היה זה בבוקר כה חורפי, שאפילו בשעה אחת עשרה נראה היה כאילו היום עוד לא הפציע. באותה תקופה כבר הייתי סטודנטית בשנקר, אחרי שהבנתי שכשרון הבמה שלי לא יביא לי את המיליון הראשון. באותו יום נבחנתי כמגישה לערוץ הילדים ול"עניין של זמן" בערוץ אחד.

מראש החלטתי שאני לא משקיעה שבועות בשאלה "מה ללבוש", היות שחשבתי שבמילא אני לא אתקבל. וכך, גירדתי את עצמי מהמיטה, נכנסתי בהרבה מאמץ ל"גי"נס הכוסיות" שלי, חולצת T ,מגפיים ומעיל עור תואם

המראה הבסיסי – ג"ינס וגופיה

כנראה משום שחרדת הכישלון נגוזה או אולי כי אני גם מעט מוכשרת, פשוט התקבלתי לשני התפקידים. לקח לי עוד יום להחליט שאני מוותרת על ה"זכייה" בכרטיס לכוכבות משלי, אבל דבר אחד למדתי לכל החיים – להרגיע. כשלא לחוצים על משהו, הוא נדבק אליך (ככה זה גם עם בנים, מסתבר).

בטורי הקודם" נבחן מספר 1" פרטתי על התאמת צבעים ולבוש נכון לאודישן. השלב הבא הוא בחירת הגזרות, האביזרים והבדים. ככל שהאירוע חשוב יותר אנחנו יוצאים מגדרנו להראות טוב. ואולם, במקרים רבים, כדי להיראות טוב, צריך פשוט ללבוש את הבגדים שאנחנו לובשים ביום יום ונוח לנו בתוכם. אל תשכחו שאתם לא מוזמנים לחתונה, ושרוב האודישנים נערכים בשעות עבודה מקובלות, כך שהבוחנים יודעים שלא באתם מהבית.

חזייה מחזיקה ואוספת. מומלצת לאודישן (דלתא)
טעות בבחירת ההלבשה התחתונה היא עילה לגוף מעוות. לכן, כאשר אתן בוחרות חזייה, זכרו שהתפקיד של חזייה הוא לתמוך בחזה, ולא למרוח אותו.

לאגד ולא לחלק אותו לפלחים, לאסוף אותו באופן עגול ולא כשפיץ. כדי שכל זה לא יקרה לך, מותר לך להסתכל שוב במראה על החזה מכל הצדדים, להתכופף, לקפוץ ולבדוק שהכל במקום.

תחתונים: המטרה המוצהרת לתחתוני נשים היא לחטב, להרים לך את הישבן או למזער את גודש הבטן, ולא לחלק אותך לרצועות שומן. כדי שזה יקרה, בחרי תחתונים בגודל שלך ולא קטנים מדי או גדולים מדי.

תחתונים גם צריכים "לספוג את ההתרגשות", ולכן לפעמים עדיף ללכת עם ג"ינס מכותנה בלי תחתונים, ולא עם תחתוני ניילון מגרדים. בתחתונים יפים וסקסיים, תמיד, אבל תמיד תרגישי בטוחה יותר. תחתוני גבר? אין לי מושג למה המציאו אותם, הם מזמן לא מחזיקים את החבילה כמו שצריך.
ג"ינס לא נמוך מדי ולא גבוה מדי
הבחירה הטובה ביותר היא מכנסי ג"ינס בסיסים. לא סופר-אופנתיים, לא מימי הביניים, לא מכנסיים נמוכים בטירוף (מכנסי ערווה) שרק יעסיקו אותך בלהרים אותם כל שנייה, ולא מכנסיים גבוהים בטירוף שיכולים להיראות חסרי טאקט. בקיצור, כדאי לבחור בגזרה בסיסית, בלי כיסים מתנפחים ושרשראות רעשניות, שישאירו אותך במקום בטוח באמצע.

אם יש סיכוי שיבקשו ממך לפזז על הרחבה, כדאי לבחור מכנס באותה גזרה קלאסית עם עדיפות למכנס המשלב סיבי ליקרה, שצבעו אחיד, רצוי שחור.

העצה שלי היא – שכבות. הכוונה היא גופיה או T שירט צמודה, ועליה חולצה. אני בעד גופיה מדליקה, שלא נשפך ממנה החזה כשאת מתכופפת ולא נקשרת במיליון חוטים או תלויה על סיכת בטחון. חולצה בגזרה בסיסית מכותנה-לייקרה מחליקה את הטיירים, מחממת כשכבת בסיס מתחת לחולצה, ובמקרה של חום אימים תמיד אפשר להוריד אותה.

החולצה שמעל צריכה להיות בגזרה פשוטה, חולצת T רגילה או חולצה מכופתרת, כזו שאפשר להזיז בה את הידיים בלי שיתפוצץ כפתור או שכל החולצה תתרומם אל על ותחשוף מכנס נמוך כמו ים המלח ותחתון שיצאו בו חוטי הגומי לטייל. כאן זה לא הוליווד.

רק לכוכבים בהוליווד מותר להסתובב בכובעים ומשקפי שמש בחושך. כאן בארץ, זה לא מכובד ואפילו מגוחך. לעמוד מול הבוחנים במשקפי שמש זה חצוף ורק מצביע על חוסר בטחון. רצוי להשאיר את כל המחרוזות הרעשניות, עגילי הענק ועקבי העץ הרועשים בבית.

בעיקר אם את רוצה שישמעו אותך ולא אותם. בחרי בשרשרת עדינה, עגילים צמודים, שעון – וזהו. צעיף דק וקטן זה עוד סביר, אבל אם תכננת להסתתר מתחת לצעיף צמר ענק, תהיי בטוחה שיבקשו מכם להשאיר אותו בצד.

לגבי מעילבדיוק כמו צעיף מסורבל, יש סיכוי גדול שיבקשו מכם להשאיר את המעיל בצד, אז אל תבנו עליו יותר מדי. הוא לא יסתיר, יחמם ויגונן עליכם מבוחן לא נורמלי. לעומת זאת, ז"קט ג"ינס או עליונית לא מסורבלת, יכולים בהחלט לעשות את העבודה

הכתבה פורסמה לראשונה בוואלה ב- 15.12.05

עוד מאמרים בנושא…

בלוג

איך תחטבי ישבן סורר

התחתונים תקועים ולא נעים לך להוציא? הישבן נראה פחוס? נראה שאת לובשת תחתונים שלא מתאימים לך. אורלי שי מתחה ובדקה ובנתה לנשים את המדריך השלם לבחירת תחתונים את המצבים הבאים כל אישה מכירה: יש לך

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד