התאמת חזייה היא אקט אינטימי וסבוך. חזייה קטנה מדי עלולה לעוות את מראה הגוף, בעוד שגדולה מדי לא מעניקה תמיכה ראויה.

אורלי שי נחלצת לעזרתן של בעלות החזה הגדול ועוזרת להן לבחור את החזייה המושלמת

אמצע שבוע. אני וכרמית נפגשות, סוף סוף, לקפה הריכולים שלנו. כרמית, שמאחרת כרגיל, רצה לעברי והיא לא לבד. שני חבריה הסרבנים שלה רצים לפניה. היא משתדלת למתן את הזעזועים, אך ללא הועיל. כל בית הקפה מלווה את המאורע כבד המשקל, ואפילו המלצרית האנמית קולטת אותנו ומגיעה מיד לקחת הזמנה. כרמית נבוכה ומודיעה שמחר היא הולכת להסיר אותם. "אולי תתמכי בהם טוב יותר", אני מציעה בלחש.

"על מה את מדברת", היא עונה בעצב, "370 שקלים עלתה לי החזייה הזו". אני מחליקה יד בין הכתף לכתפיות, ומצקצקת כמו פולניה טובה: " נו, נו, אני מבינה שמאז שקנית את החזייה לא ממש הידקת את הכתפיות". כרמית מחווירה. "זה לא נוח", היא מצטדקת.

"ולרוץ בשלושה", אני נוזפת בה, " זה יותר נוח?!". אני מזמינה את מיס אנמיה ומבקשת ממנה חשבון (היום, אם אפשר). "קומי כרמית", אני מודיעה לה, "נרכל מחר, כשתרוצי לעברי עם חזה מושלם" וחיש קל אנחנו פוסעות לכיוון חנות החזיות.

איך בוחרים את המידה הנכונה
מידת החזייה האותיות (D,E,F) מסמנת את נפח גביע החזייה. המספרים (65, 70,7) מסמנים את היקף בית החזה. השילוב בין השניים יוצר את מידת החזייה הנכונה.
היקף בית החזה- על החזייה להיות צמודה ורחבה מספיק כדי לתמוך במסה חזה. זה אולי נשמע קצת כמו הנדסת חלל, אבל מדובר בבדיקה מאוד פשוטה: רכסו את החזייה והרימו שתי ידיים. אם נוצר רווח בין החזייה לגוף – החזייה לא מהודקת כראוי, מה שגורם ללחץ באזור הכתפיים ולמריחת או לבריחת החזה ממסגרת החזייה.

סיליקון – לא בכתפיות

תפקיד כתפיות החזייה הוא לשמש תמיכה נוספת למסת החזה ולכוון את מיקומו. חשוב שהכתפיות יהיו גמישות, רחבות מספיק, והכי חשוב – עם אפשרות לצמצום את אורכן. שימושן היחיד של כתפיות הסילקון, החביב על הישראליות, הוא כשלובשים בגד חושפני (בדרך כלל בערב). מה שרוב הנשים שוכחות זה שלרצועת הפלאסטיק הזו אין שום גמישות, והעובי לא יכול להחזיק גם חזה סמלי כשלי.

כאשר את לובשת אותו בבית, מול המראה, הכול מושלם. אחרי שעה, כשהחומר נדבק לגוף, יש לך שתי מסילות אדומות ומגרדות ש כ ו ל ם רואים חוץ ממך. והכי מצחיק (או עצוב, תלוי איך מסתכלים על זה) הוא שהתאורה באולם משתקפת על כל צבעיה על שני פסי הסיליקון שלך. אז שנלך על סטרפלס? שלא תעיזי. חזה גדול בחזיית נטולת כתפיות יעניק לך מראה של עוגת גלידה בשמש.

הפתרונות אמנם לא אידיאליים, אבל נראים טוב יותר: ראשית, זו לא בושה שמבצבצת מהגופייה כתפייה סקסית. ושנית, אפשר ללבוש כתפיה מאריג מט בצבע גוף שתורגש הרבה פחות מכל סיליקון נוצץ. חזיית הבסיס צריכה להיות, מן הסתם, בצבע גוף.
היא מתאימה לכל בגד והיא פריט הכרחי במלתחת הלבנים שלנו. אחריה, בסדר עולה, אני ממליצה על חזייה שחורה, לבנה וצבעוניות למיניהן.

חלקה או תחרה?

הקיק הכי גדול שלי הוא לקנות חזייה סקסית עם גיפיור (תחרה עבה ובולטת). הבעיה שהיא מתאימה בקושי לחולצה או שתיים. רוב חולצות הבסיס עשויות מלייקרה, ודרכן התחרה נראית כמו קרציות קטנות שמטיילות על החזה. הפתרון: לבוא בעת מדידת החזייה עם חולצה צמודה ודקה ולבדוק את הסוגיה.

הצרת חזיות

ולסיום אחד הטיפים החשובים יותר: היות שהחזיות מתרחבות מטבען, קני חזייה שנרכסת על הקרס החיצוני מבין השלושה. עם הזמן, כשהחזייה תתרחב, תוכלי לצמצם את היקפה. וכאן מגיעה האזהרה: יש המון חנויות שמצרות את היקף החזייה באופן טכני. כשזה קורה, אנא זכרי אותי זועקת לשמיים (ואלייך) "לא! לא! לא!". האיזון בין הרוחב המשתנה של רצועת ההיקף ומיקום הברזלים – חשוב מאוד. כל שינוי קטן ייצור ערוגות, גבעות וחיתוכי הבשר כואבים ומיותרים, ירחיק דד מדד באופן לא אסתטי ויגרום למריחת החזה לצדדים.

עוד מאמרים בנושא…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד