גברים והעולם התחתון – תחתוני גברים

בנות יקרות, לא רק לנו מגיע להתפנק בהלבשה תחתונה ופוש אפים למיניהם שיעצבו, יגדילו או יקטינו לנו לפי דרישה… גם לגברים יש תחתוני גברים עם אפשרויות אינסופיות בעולם התחתון

וכבר מזמן זה לא רק תחתוני "סבא" כמו פעם, שהגומי בהם רופף וקרוע ומשום מה הגברים נקשרים אליהן רגשית ומסרבים להפטר מהן…

גברים יקרים הכתבה הזו מוקדשת לכם, למי שאוהב תמונות של גברים… ובמיוחד לנשים שחושבות כמוני ורוצות לצעוק את זה בקול רם. אני לא יודעת איך זה אצלכם, אבל רוב הגברים מעל גיל שלושים ושיסלח לי ה"נוער", מתייחס לתחתונים כמו שאימא שלי מתייחסת למגבת אבק.

ההבדל העיקרי הוא שאנחנו הנשים בוחרות את התחתונים שלנו! אצלכם התחתונים העליונים ביותר בערמה הם אלה שאתם משתמשים בהם הכי הרבה. זה לא שאתם לא מתאימים צבעים או את גזרות התחתונים למערכת הלבוש, אלא שפשוט יש לכם מגוון תחתונים בגזרה אחת ובשני גוונים: שחורים ואפורים עם עבר לבן!.

ואני מודה – בפעם האחרונה שהופיע מולי גבר בתחתוני תכלת בגזרת בוקסר צמוד מסריג מייקרופייבר (סיבים חדישים וגמישים במיוחד) לא ממש ידעתי איך לאכול את זה תרתי משמע… אז אתם רגילים לזלזל ואנחנו כנראה התרגלנו להרגל שלכם, אבל הגיע הזמן לבקש מכם מאד יפה: תרגשו אותנו.

זירקו את התחתונים, הגרביים והגופיות הישנים וקנו חדשים במידה שלכם! יותר זול מדיסק, ממצית, מספריי מבריק לרכב, ואפילו מהאוכל לכלב. עשו לכם חוק: כשהפריט מתחיל להראות סימניי עייפות, ולא כשהוא מתפורר או מובל למנוחת עדן בחתיכות, קנו חדש במידה הנוחה והנכונה, ובצבע רענן -במיוחד אם הוא לבן. בקיצור גברים יקרים, פנקו את עצמכם ולא משנה באיזה גיל אתם. צאו מהסרט שרק הומואים משקיעים בביגוד והלבשה תחתונה, זה פאסה כבר שנים.

אתם לא חייבים להיות מחוטבים או יפים אבל אסתטיקה??? זה חוק בל יעבור.

גופיות – פריט אספנים לבעלי יערות עד על החזה. רוב לובשי הגופיות רוצים להימנע מזיעה שתיספג בחולצה או להשטיח את הדשא שגדל להם על החזה, לבל יבלוט באופן חריג ויצוץ בין הכפתורים. הפתרון: דילול שיער בלייזר. יופי של פתרון, ואתם משוחררים משכבת הגופייה.

אם אתם כבר לובשים גופייה, נא להקפיד שהיא תהיה לבנה ולא מצהיבה או אפורה דהויה עם כתמי אבטיח. להזכירכם, המילה לבנים באה מהשורש ל.ב.ן.

אני לא ממש מבינה למה זה, אבל גברים מתחדשים בתחתונים ובגופיות פעמיים בחיים. הפעם הראשונה זה לפני בר המצווה והשנייה לפני הגיוס.

הם באופן מילולי גדלים עם התחתונים שלהם!! קיבצתי בשבילכם מספר מושגי יסוד בעולם ההלבשה התחתונה הגברי ולפי אורך הרשימה תוכלו להבין שהזמנים השתנו מאוד ויש אפשרויות בלתי מוגבלות לגברים שרוצים לחשוף (ולהחשף…)

טנגה – תחתונים בעלי מפתח רגל גבוה מאד. הגומי מחבר בין החלק הקדמי לאחורי. גזרת התחתונים גבוהה והקרובה ביותר למותן.

מיני – תחתונים בעלי מפתח רגל מעוגל לא נמוך ולא גבוה. הגומי משמש כתוספת של חגורה מעל תחתון החובק את הירכיים סביב.

חוטיני – לנועזים. תחתונים שבחלקם האחורי יש רק חוט ושני הישבנים חופשיים אפשר למצוא אותם בגזרת מיני או טנגה.

תחתוני הבוקסר הם הלהיט האופנתי לגברים ואני מדברת על הבוקסר הצמודים על נגזרותיהם:

בוקסר– תחתוני סבא, מכנסונים קצרים ודקים, שגברים נוהגים לקרוא להם תחתונים.

בוקסר צמוד – הצעקה האחרונה בעולם התחתונים הגברי תחתונים שבדרך כלל משולבים כותנה ולייקרה יושבים צמוד לירכיים בקו רגל מאד נמוך הם נחשבים לנוחים וגם נראים טוב.

בוקסר פוש אפ – כן יש גם דבר כזה… פיתוח של חברת UNICO הקולומביאנית ותפקידם בדיוק כמו הפוש אפ בחזייה שלי, להקפיץ למעלה את החבילה ולתת לה מעט יותר נפח. מרים לך את החבילה ולנו את לחץ הדם.

למי שלא יכול ל"התאפק" מספקת חברת HIM"" תחתונים בשלל גזרות גבוהות או נמוכות עם אפשרות לשליפה מהירה בעזרת פתחים בחלקם הקדמי של התחתונים.

תחתוני sim les – תחתונים שסרוגים בחתיכה אחת ללא תפרים. הגמישות שלהם נובעת מערוב סיבי הלייקרה בתחתון עצמו ולא משילוב של גומי בשולי התחתון. הם נועדו לנוחות וגמישות מרבית.

בקיצור העולם מציע לכם שלל גזרות ואתם? איפה אתם?.

עוד מאמרים בנושא…

בלוג

איך תחטבי ישבן סורר

התחתונים תקועים ולא נעים לך להוציא? הישבן נראה פחוס? נראה שאת לובשת תחתונים שלא מתאימים לך. אורלי שי מתחה ובדקה ובנתה לנשים את המדריך השלם לבחירת תחתונים את המצבים הבאים כל אישה מכירה: יש לך

קרא עוד »
אופנה

שמלות או לא להיות

השמלה ממשיכה לככב במדורי האופנה כפריט חובה גם בקיץ הזה. איך לבחור את השמלה הנכונה למצב הרוח ולסטייל שאנחנו רוצות לשדר, איך לפלפל אותה בגוונים ובדפוס אופנתי.

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד