המגפה הבאה…נקודות למחשבה

זהירות! המגפה הבאה כבר פה… נקודות. גל מטורף של נקודות מתלבש לנו על החיים: תיקים, נעלים, חולצות, ואפילו כלי בית מנוקדים כהוגן.

דברו אלי עם ניקוד

תמיד שואלים אותי איך אפשר לדעת מה יהיה הכי הכי אופנתי בעונה הבאה אז הנה דוגמה מצוינת. אם אתם צופים בפרסומות (שמלת ויסקוזה מנוקדת), או אם אתם עוברים בגשר ההלכה (שמלת נקודות), אתם בטח יודעים, ואם לא, זה הזמן להפנים – זו לא פריחה של יום יומיים, ובטח לא סרט על חיפושיות משה רבנו – זו מגפת נקודות שתהיה פה בחודשים הקרובים. נקודה סוף!

שניה אחרי שהפנמתם את עניין הנקודות, המהדרין צריכים להחליט על גודל הנקודות, צבעי הנקודות וצורתן (עגולות או אליפסה ) בשביל זה אני פה! הכי בסיסי זהו פריט לבוש, משמלה עד צעיף בצבע אחד ועליו הדפס של נקודות קטנות בצבע לבן.

הכי קלאסי זהו שילוב של דפוס נקודות בחלקים של הבגד, או כפריט נוסף: צעיף, נעליים, משקפיים. הכי מדליק זה לקחת את הניקוד עוד צעד אחד קדימה – נקודות בגדלים ובצבעים שונים. הכי אמיץ ואוונגרדי הן נקודות גדולות על שמלות בגזרות של שנות החמישים, והכי פרוע זה לשלב גדלים שונים של נקודות ללא מעצורים.

טיפ אחרון לסיום

למורעלים על הנקודות – זו התקופה לפרוח, תהנו מהניקוד כל עוד הוא פה. מי שלא רוצה להצטייר כקורבן אופנה, צריך לרכוש פריטים מנוקדים כשילוב ולא כחליפת פיג"מה. למי שלא ממש בטוח בעניין, תמיד עדיף להתחדש בצעיף או בכל פריט זול יותר (שלא כואב הלב לזרוק אותו בסוף העונה).

חוץ מהעובדה שזה מעייף, עד הקיץ הבא כולנו, כבר נדע שניקוד שייך לעונה החולפת. מי שילך עם נקודות בשנה הבאה ייתפס כחסר שיק, מיושן, והכי כואב – עם שמלה חד עונתית שעלתה הון תועפות.

הכתבה פורסמה לראשונה ב- feel good ב-14.4.04

עוד מאמרים בנושא…

בלוג

סטיילינג – מה זה?

סגנון אישי בלבוש ובמראה החיצוני שלנו יכול להפוך להיות סימן ההיכר שלנו. אם אנחנו לא מרוצים מהסגנון האישי שלנו או שאנחנו לא מבינים בזה אנחנו יכולים לשוכר שירותי סטיילינג אישי שיעזרו לנו לעצב את המראה

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד