מה בעצם גורם לנעורים שלנו להתנדף? למה אנחנו מזדקנות מתקמטות ונשמטות מעצמנו?

אני שמחה לפרגן לכן לחג מפגש מרתק שירענן לכן את הכלים לחידוש והצרת הגוף התחושה והבריאות לקראת הקיץ.
תמי צוברי אפלטון, תימנייה אנרגטית וידענית תהפוך את המונח "התחת שלי במים" כמקפצה ליופי לחיטוב ולבריאות הלכה למעשה…
גם לך מגיע להסיר כל מה שלא משרת אותך: הרגשה כבדה, בעיות עיכול, שומנים עודפים, עור דהוי, ציפורניים שבירות ועוד. כצעד ראשון אני מזמינה אותך להרצאה,ללא תשלום, וכן כן אני פונה גם לגברים בחבורה, וכן אחרון…מותר להזמין חברה.

ואתחיל בסיפור אישי… לפני שנים הגעתי למצב של נשירת שיער די פסיכית. הייתי מעבירה יד בשיער והוא היה נשאר שם…במקביל תקפו אותי כאבים בגב התחתון ואם יותר לי לשתף אתכן לעומק… ה"פטרייה" באה לבקר אותי תכופות. רופאים, מומחים, ויטמינים אבל… כלום! חברה שהטיפול עזר לה הציעה לי לעבור טיפול קולוני, במילים אמיתיות הציעו לי לעבור חוקן והחדרת ויטמינים ישירות למעי הגס, אני? א מ א …איכסססס, לא תודה!

התופעות המשיכו עד שנכנעתי למוזרות והתייצבתי בקליניקה של תמי. היא קראה לי בגלגל העין ובציפורניים והסבירה לי מדוע המעי הגס שלי צריך עזרה בניקוי והחדרת ויטמינים. הנהנתי, חייכתי וחיכיתי שהמפגש יגמר ואני אטוס משם.

משהו במקום הסטרילי והמקצוענות שלה, וכן כמה דברים שהיא אבחנה אצלי (ואני לא סיפרתי לה קודם) גרמו לי להישכב על מיטת הטיפולים, לא לפני שתמי זרקה באוויר שחצי שעה אחרי תום הטיפול תיעצר נשירת השיער שלי.

חייכתי בחוסר אמונה מתחת לשפם… אך פלא- זה בדיוק מה שקרה. יתרה מכך כאבי הגב נעלמו, העור שלי קרן וגם ה "פטרייה" לא באה לבקר. כבר בטיפול הראשון הבטן שלי חזרה להידבק לגב וכן ירדתי כקילו של "שיט" בו במקום.

מאז כל כמה שנים, כשאני מרגישה צורך, אני פוקדת את תמי ומשחררת מעלי את הרעלים שצברתי וממשיכה הלאה. שלחתי לא מעט חברות טובות שלי ותמיד, אבל תמיד הן הודו לי.

למה הגוף שלי בכלל צריך את זה? למה חוקן? למה לא לבד בבית? למה הגוף לא עושה את זה לבד? למה קל להתמכר לזה וכדאי לעבור את זה רק פעם ב…? ומה באמת קורה בטיפול?
אני שואלת והמומחית תמי צוברי אפלטון "מאקווה טרפי" המרכז לניקוי והתחדשות הגוף עונה:

למה צריך את זה בכלל?

בגדול הגוף האנושי נועד לחיות בממוצע עד כארבעים שנה, במאה שנים האחרונות תוחלת החיים שלנו הוכפלה, אבל הגוף? הוא לא שמע על זה ולכן הוא צריך עזרה. חיזוק השרירים, והטיפוח החיצוני היום הם נחלת הכלל אבל מה עם בריאותנו הפנימית, מערכת העצבים, החיסון? תפקידנו לעזור לגוף לחיות טוב ולהראות טוב גם אחרי גיל ארבעים.

גופנו הוא בריאה מופלאה, הוא מדבר איתנו ומוסר לנו מסרים אם הוא באיזון או לא. עלינו ללמוד להקשיב ולעורר אותו.
רובנו כבר אנשים בוגרים שהמילה שינוי בעצמה נידחת על הסף. המאמץ הקרוח באימוץ אורח חיים שונה נתפס אדיר ובלטי אפשרי עד ש..חלילה אין מנוס וחיינו תלויים בדבר.

אני מאמינה שעם הבנה בסיסית בתפעול הגוף שלנו, כן כן ידע בלבד. השינוי יעשה בהדרגה, ותאמינו או לא אפילו בקלות. כדי לשנות הרגלים ולפתח מערכת יחסים חדשה עם גופך שנדרשת הבנה ורצון להצליח! המאמץ יטושטש במהרה בין שני אלא.
כלים פשוטים בהכרת המזון והשתייה נכונים גם כדי לעורר את הפינוי הרעלני וגם כדי לספק לחות טבעית, נשימה נכונה ופתיחת ערוצי החמצן בגוף, יחשפו תוצאות והצלחה.

אלו תנאים בסיסיים להחיות את הקופסא הזאת שנקראת גוף, אותו גוף המשרת אותנו להרגיש מלאי חיים וחיוניות, כדי שנוכל לחיות את החיים במלואם ולייצר את עצמנו כל פעם מחדש.

למה חשוב כל כך לנקות רעלים?

מחוללי המחלות העיקריים הם רעלנים. כל מחלה מתחילה מרעלים. גופנו חשוף לרעלים ומייצר רעלנים בעצמו, תוצרי לוואי שונים האמורים לצאת מגופנו באופן טבעי ושוטף. מערכת העיכול היא הראשונה שממחיש את הסטייה מקו הבריאות באמצעות: יציאות לא סדירות, נפיחות בבטן, גזים, צרבות, רעב למתוק, כאבי בטן וגב ועוד.

לוריאל פאריז

מתי כדאי להתחיל?

עונת האביב מוכרת וידועה בכל תורות הריפוי הטבעיות וביניהן הריפוי הנטורופאתי, כעונה המאפשרת להתקלף ולייצר זרימה והקשבה עם גופנו, הזדמנות של פתיחה מחודשת והתפכחות. זה הזמן הנכון ביותר להיפתח אט אט, באמצעות ניקוי הרעלים ממערכת העיכול המאפשרת לגוף לתקן את עצמו ולהחזיר עצמו לאיזון מרבי – לחיים וחיוניות. זה נכון לכלל האוכלוסייה הבוגרת והבריאה אבל אם את צריכה עזרה בריאותית יפה שעה אחת קודם.

כיצד מתבצע תהליך ניקוי הרעלים?

התהליך משלב שני שלבים התאמת תפריט ותזונה באופן אישי, והתערבות איש מקצוע בניקוי הגוף.

תזונה: בהתאם לסדרת אבחונים משלבים תפריט במטרה להפחית מזון רעלני ואלרגני בהתאמה לסגנון החיים של המטופל. לזה מתאימים פורמולת צמחי מרפא שמסייעות להניע ולסלק רעלנים ממערכות הניקוז הפנימיות.

ניקוי הגוף: פשוטה כמשמעה מנקים בעזרת מים בחום הגוף מסאז" ולחיצה על מוקדים מרדיאנים את החיידקים, הבקטריות והפסולת מהמעי הגס ומחדירים את אלא הנחוצים לו להתחדשות.

למה ניקוי המעי?

תפקידו של המעי הגס לספוג את המלחים ומינרלים השומרים עלינו בריאים, רגועים, יפים וחסונים: השרירים, הציפורנים, השיער העור וכן ניקוי ופינוי פסולת מכל המערכות גוף.
עם השנים ואורח החיים הקלוקל שלנו הוא פשוט חייב עזרה.
המעי הגס צובר כמות גדולה מאוד של פסולת – שנדבקת על דפנות המעי ומייצרת מצע מזון למגוון גדול של מזהמים: וירוסים, תולעים ובקטריות כגון קאנדידה, הליקובקטר, פילורי, אי קולי ועוד.
אם לא מנקים אותם מגופנו הם חודרים דרך מחזור הדם חזרה אל הגוף ומייצרים את מוקדי המחלות לגוף.
כמות הפסולת יושבת כקיר חוצץ וגורמת לקשיי ספיגה רבים מה שיתבטא כלפי חוץ: מראה תשוש ועייפות, צבע עור דהוי , פצעונים, ציפורניים שבירות וחלשות, נשירת שיער, שיער דהוי, כמו גם עייפות, נפיחות, גזים, כאבי בטן וגב ויציאות לא סדירות.

ניקוי הקולון הדרו תראפיה חייב להשתלב בהכנה תזונתית. ע"י התזונה נבריש את הלכלוך והפסולת מהמעי – ע"י הקולון הדרותראפיה נפנה ביעילות כמות ניכרת של הפסולת החוצה מהגוף.

איך זה עובד בפועל?

מתחילים מטיפול אחד עד סדרת טיפולים ,תלוי במצב הגוף. משך הטיפול כשעה בתנוחה של שכיבת גב רגילה. במהלך הטיפול מוזרמים מים בצורה מבוקרת ובעזרת מכשור חדשני וסטרילי אל פנים המעי הגס. המים מרככים את השאריות המשקעים והפסולת הדבוקה לנו בדפנות המעי ולא יוצאת לבד ומפנים אותם החוצה במעגל סגור אל תוך מכונה ייחודית לטיפול זה.
בטיפול משלבים עיסוי שעובד על מרדיאנים ונקודות רפלקסים שקוראות למערכות ניקוז נוספות להשתתף בתהליך וגם עוזר ל"לחוצים" ביותר לשכב ולהירגע. הטיפול אינו כואב!
את הטיפול מסיימים בהחדרה של חיידקים הנחוצים לנו עם תשלובת מינרלים וצמחי מרפא מחטאים. לוריאל פאריז

למה זה טוב?

מטרת הטיפול והחדרת הויטמינים בסופו היא לייצר הגנה מרבית, ריפוי של המעי.תוצאות תהליך ניקוי הרעלים מתבטא במראה וגם בהרגשה. עור בוהק ומלא חיות, ציפורניים חזקות, שיער שופע ומלא ברק, מראה צעיר ורענן ובעיקר הפחתת הנפיחות הגזים והפסולת מאזור הבטן ולא פחות חשוב הרגשה כללית של רעננות וחיוניות, חדות חושים ושמחת חיים.

וסכנות? בעולם הריפוי מקצוענות, חדשנות וקשב רב למטופל ולצרכיו הם סוד ההצלחה.
הטיפול נעשה כל הזמן בהשתתפות מטפל מומחה, מכונה המבקרת את התהליכים, הקשבה מרבית למטופל ובעיקר ניסיון של יותר מעשור בטיפול.
למרות שהטיפול מעלה תחושות ורגשות של פולשנות לתוכנו הוא אינו פוגע ברקמות כלל (להבדיל מטיפולי שינים עד ניתוחים) אינו פוצע או מכאיב ונערך רק לאחר אבחון קפדני. מינון נכון לא יכול להזיק לך רק להועיל…

מי מטפל אצלכם?

כחלק מהשירות האינטימי שלנו אני לא באמת יכולה להשיב על לך על השאלה אבל בגדול הלקוחות שלנו הם מקהילות שונות, רבים מהם מפורסמים שחלק מתפקידם כידוענים מצריך אותם לשמור על חזות צעירה ובריאה ואינם רוצים לשכב על שולחן הניתוחים או הבוטוקס או כאלה שנשלחו ממסגרות רפואיות לטפל בגופם באופן בריאותי.

עוד מאמרים בנושא…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד