עד היום חשיפת הבטן ויש לומר חלק נכבד מהישבן, הייתה אלמנט אופנתי ולו רק בשל גזרות מותן נמוכות ללא גבול.

תודה לאל זה כבר מאחורינו. האזור שמקבל את כל תשומת הלב האופנתית הופך להיות…הרגליים. צרות, ארוכות, מחוטבות, עם סקיני, עם מיני, גרביונים או טייץ צמוד ומדוד ובעיקר…בלי.

טרנד נערות הפין-אפ לא משאיר מקום גם לא למכנסונים. קורבנות האופנה המסורתיות יטיילו ברחבי העיר במיני תחתונים. אם עד היום ראו לך את "הפופיק" מלמעלה עכשיו את חושפת אתו… מלמטה.לנשים בעלות רגלים מושלמות זו חגיגה של ממש. לא כמו במקרה הבטן החשופה, הפעם גם לבעלות רגליים לא מושלות יש מזור.

איזה מין רגליים…מילון מונחים:
אם לא מצאת עצמך במילון המונחים הבא רצוי שלא תאמצי לך צללית רגליים, רק כדי להתאים לכתבה. נסי להיות כמה שיותר אובייקטיבית ואם קשה לך חברה (לא טובה) תעזור לך ולא תחסוך ממך את האמת.

המושלמות: רגליים שביחס למידות הגוף הן ארוכות, אך בעיקר רזות באזור הקרסול ובעלות בשר ונשיות באזור הירכיים. הן בעלות מירקם עור חלק, בלי ורידים צלוליטיס ומצד שני לא רזות מידי.

עמודי שלמה: כשיש לך יופי של ירכיים, עד הברכיים הרגליים מושלמות ברוחבן אבל מכאן עד למטה אין שום שינוי ברוחב. את יודעת שיש לך שני עמודי שלמה כרגליים.

ירכיים מלאים קרסוליים צרים: כשיש פער גדול מאד ברוחב הירכיים העליונים עד הברכיים, לעומת השוק והקרסול. וכשהירכיים משופעות צלוליטיס ורפוסות – כן כן זה זה!

טוסיק גדול על רגליים מושלמות: מי שאין פגם ברגליים אבל מחובר להן למעלה אגן רחב להפליא, וההבדלים בין הטוסיק לרגליים גדולים מאד נכנסת בהגדרה הזו.

רשת אופנה לנשים KOOI

אז איך לתקן?
המושלמות. לעמוד רחוק מאיתנו ולהתנצל שאת נושמת בכלל. תחגגי על סקיני, מיני, טייץ, גרביונים צבעוניים בהדפסים גדולים ופסיכו דאלים. אה כן… ואל תצאי מהבית שלא נראה אותך.

עמודי שלמה: לבחור מכנסונים קצרים בגזרת A . מכנסיים ארוכים בגזרה ישרה עד מתרחבת (תרגיעי לא גזרת פדלפון ) שמכסה את רוחב השוק. וסקיני? אם כבר, לשלב במגפי בוקרים בעלות צוואר רחב כאילו הרוחב שייך למגפיים ולך בפנים יש רגל צרה להפליא.

ירכיים מלאים קרסוליים צרים: ראשית רכזי את אימוני הכושר לאזור הירכיים, כולל מתיחות. זה יאריך את השריר ויפורר את השומנים שנתפסים בין שכבת העור והבשר, אבל אם באופנה עסקינן הימנעי באופן גורף מסקיני, טייץ צמוד, טוניקה קטנה וכו". הדגשת רגליים צרות תרחיב יותר את מראה האגן . אמצי מכנסיים בגזרת רגל ישרה או נפתחת בגזרת A.

טוסיק גדול על רגליים מושלמות: מכנסונים, חצאיות, שמלות,או טוניקות בגזרת A באורך מיני (עד מעל הברכיים) על סקיני או טייץ, שלבי חצאית, טוניקה, עליונית בגזרה ישרה.

גברים ורגליים
המכנסונים, הסקיני וחשיפת הרגליים לא פוסחים גם על הגברים שבינינו, נכון מכנסיים קצרצרים לגבר זה נראה היום הזוי ואפילו אוונגרד , אבל בואו ניפגש בקיץ הבא, עד אז זה יהפוך לאפנה מן המניין. אם אתה מחליט לאמץ את המראה יש לי בקשה קטנה , קוראים לזה לייזר…

המטרה היא לא חלילה להסיר את שיער הרגליים קליל, אלא לדלל מעט את סמיכותן ועוביין של השערות בעיקר עם הן שחורות ועבות.

כאחת שעברה טיפולי לייזר בכל מקום אפשרי – טיפולי לייזר מתחילים בחורף, לפני שחושפים את הרגליים לשמש. כשהעור בתהליך של הסרת שיער בלייזר הוא רגיש מאד לקרינה מהשמש ואתם תמצאו את עצמכם עם כתמי כוויה בולטים.

רגלי פלאסטיק מהממות – טיפ המאה.
אם גזרת הרגל שלכן טובה אבל המרקם לא משהו ואתן בעלות עור עם צלוליטיס, ורידים או דליות , או עור לא שזוף- גם אתן יכולות ליהנות מגזרות מכנסונים או מיני.

הפתרון הוא שימוש נכון בגרביונים. אטומים, שקופים, זה על זה, צבעוניים או בצבע עור, גרביונים עד מתחת לברך, גזוזי קרסוליים שאת יכולה לקפל לפי האורך הרצוי ושלמים העוטפים גם את כף הרגל, הכול הולך היום.

הגרביונים יכולים לשמש בסיס מצוין להעלמת ורידים, להוספת צבע למערכת הלבוש, החלקת מרקם העור והכי חשוב הם סופר אופנתיים אף אחד לא יחשוד שאת מתקנת פגמים.

טובים השניים אם את רוצה ללבוש חצאית או מכנסיים קצרים ולא יכולה לחשוף את רגלייך כי את בדיוק בשלב הביניים לפני הסרת השיער בשעווה. שלבי גרביונים על גרביונים דקים ולא מבריקים בצבע עורך.

זה יצר לך את היקף הרגליים והישבן באופן משמעותי, אם תבחרי בבסיס בצבע גוף ועליו גרביונים בגוון שונה הרגליים יחליקו כרגלי בובת ברבי מפלסטיק. שווה ניסיון.

חשוב לשים לב: עמדי מולה מראה באור מלא ובדקי שלא רואים את השיער המיותר, ואכן השילוב החליק את הצלוליטיס טוב מספיק. רשת

אופנה לנשים KOOI

רגליים לבנות מידי? גרביוני קיץ שקופים בגוון מט יעשו את העבודה. חשוב מאד שהגרביונים לא יבריקו בשמש שיראו כמה שיותר טבעיים. בקשו מהמוכרת גם גרביונים בגוון או שניים כהה יותר מצבע העור שלכן אם תגזימו בכהות זה מייד יחשוף את התרמית.

טיפוח
השקיעו יותר בטיפוח: הקפידו קצת יותר הקיץ ללחך את עור הרגליים. השתמשו במסכות או פילינג לפחות פעם בשבוע אחרי כשבוע את תראו הבדל משמעותי בגוון העור וגמישותו.

אם אין לכם זמן להתמרחויות ארוכות, מעט שמן בסיום האמבטיה מתחת למים זורמים וכל הגוף משומן בשניות ובלי מאמץ. יש היום אין ספור תכשירים ל"עצלניות" לצמצום הצלולית ומיצוק מרקם העור.האמת היא שלא ניסיתי ואשמח לקבל את חוות דעתך. דבר אחד בטוח השימוש בו בהחלט משנה את מראה מרקם העור. ולו רק בגלל הלחות והעיסוי היומי.

לחיטוב והצרה: לנקום ו המכללה לקוסמטיקה רפואית.
שיזוף ללא שמש: ביוטרם.
קרם וסבון ליפה: ללין.

לסיכום קיץ וחורף 2007 בהחלט פינו מקום של כבוד לרגליים ארוכות וחטובות. זה הזמן של כל בעלות ובעלי הרגליים המושלמות להפגין נוכחות אחרי שנים שבטן חשופה הייתה מקור גאווה די בעייתי לרובינו.

עוד מאמרים בנושא…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד