חזה זקוף וגדול: אפשר גם בלי סיליקון

איך מנפחים ומרימים את החזה בלי לדחוף לתוכו סיליקון? כיצד מבליטים או מצניעים פטמה סוררת?

מה מעניק תמיכה מתחת לשמלה שקופה? אורלי שי מגלה את כל הסודות

ברגע זה ממש יש מי שמותחת, מרימה, חותכת או שואבת את מה שהיא לא אוהבת בגוף שלה. זה נחמד אבל בלתי הפיך, לא זול ואיך לומר – לא תמיד נחוץ. מה קורה אם את חיה בשלום עם החזה שלך, אבל בא לך לתת לו נפח לאירוע מיוחד?

לפניכן טיפים שאף סלבריטאית לא זזה בלעדיהם. לגברים בחבורה, אני מציעה לקרוא ולהבין על מה בדיוק הם מפנטזים, ואיך אפשר להגשים את זה בלי בעיה כמעט.

למלא את החסר

כריות סיליקון אמנם מוחדרות מתחת לעור בניתוחים אסטטיים, אבל לא רק. קיימת בשוק סדרת כריות בגדלים שונים שאפשר להכניס לחזייה או לבגד הים להשגת מראה מלא יותר. ישנם מספר מילויים ורובם מתאימים כמילוי למידות חזה קטן מ B או C ומטה.

מיני פוש אפ בדומה לצורת כריות הספוג הנוקשות המצורפות לחזיות הפוש אפ, יש כריות סיליקון. הן דומות מאד לתחושת השד הטבעית, ויכולות להחליף את כריות הספוג בחזייה ולתת נפח גמיש יותר לחזה.

מיני פוש אפ חצי סהרון – כריות קטנות שתפקידן למלא ולדחוף את החזה כלפי מעלה. פיתרון מצוין למילוי הפרשים בין שד לשד, או לחילופין להבליט את מה שנתן הטבע.

משולשים גולשים – מאוהבת בחזיות המשולשים אבל אין לך איך למלא אותה? הנה הפיתרון המושלם: Trikini הם שני משולשי סיליקון המעוצבים בהתאמה מלאה למילוי חזיית המשולשים הסקסית שלך

להגדיל במתינות – אם את רוצה להוסיף מעט נפח לחזה, ניתן לרפדו בחצאי עיגול ג"לטיני המשלים את חלקו התחתון של השד, ומתאים במיוחד לחזיות הבלקוני במידות A ו- B.

כדי להגדיל את מראה החזה יש לבחור חזייה במידת גביע אחת גדולה מהרגיל. אם את מחפשת את מראה החריץ השופע, השתמשי בחצאי הג"לטין בחזייה במידה הרגילה.

להגדיל את כל הגביע – כריות המוסיפות נפח וקימור לכל השד וממלאים את החזייה. הכריות מתאימות לחזיות המשולשים הסטנדרטיות.

התוספת שדוחפת – כרית עבה מאוד בחלקה התחתון. כל מה שיש לך (וגם מה שאין) נדחס למעלה ויוצר זוג דדיים עסיסיים ומלאים. תתחדשי.

מה שמצוין בתוספות הסיליקון שהוזכרו, הוא היכולת לשנות מדי יום את מראה החזה על פי מצב הרוח. אפשר להעביר מחזייה לחזייה והם מתפקדים מצוין גם כשאת בבגד – ים.

מצד שני, הן אינן סופגות ובקיץ הלוהט שלנו. הפיתרון: להכניס את הכריות לתוך כיסי החזייה, או במידה והן גדולות, מומלץ להכניס כל אחת לגרב כותנה דקה, ולגזור את השאריות.

רואים רחוק, רואים שקוף
יש לך שמלה מעט שקופה ולא מתחשק לך ללכת עם חזייה? הרי לך חזיית סיליקון שקופה למחצה, שכל תפקידה להחזיק את החזה ולא להפריע למראה. ניתן להשיג את החזייה בגוון העור (מומלץ) או בגוון חלבי.

הדביקי לך צורה

השמלה שלך לא מאפשרת לך ללכת עם חזייה? נסי את המדבקות הבאות. הן אמורות להרים את החזה ללא חזייה. באופן אישי, לא ממש הצלחתי ליצור איתן מראה מעוגל וטבעי, אבל אולי עם מעט ניסיון הן יכולות להועיל.

מחשוף גב עמוק

אמנם יש חזיות עם רצועות שנסגרות על הגב התחתון, אבל יש פיתרון נוסף. שתי רצועות שמתחברות בקרסים לקצה האחורי של החזייה, ומאפשרות לרכוס את החזייה באזור הבטן, ובכך לחשוף גב נקי מסימני חזייה.

מחזיק רצועות

רצועה שקופה מסיליקון שמקרבת בין כתפיות החזייה ועוזרת לכוון את מיקום הכתפיות בהתאם לבגד. רעיון גדול פרט לזה שהתוספת עשויה פלאסטיק לא גמיש שנידבק לעור.

מאריכי חזיות

שמנת? את בהריון והחזייה כבר לא נרכסת כמו שצריך? קיימים מאריכים לחזייה שנמכרים בשלושה עוביים ושלושה צבעים (שחור, גוף ולבן). הם מתחברים לקרסים בגב החזייה ומאפשרים לך לנשום בנוחיות עד שתחזרי להיקפים הנורמאליים.

בולמי זעזועים

רק נשים שיש להן חזה כבד יכולות להעריך את בולמי הזעזועים הללו. יריעות סיליקון רכות שמביאות ברכה כפולה: הן מונעות מהחזייה לחתוך בבשר באיזור הכתפיים, והן מקבעות את הכתפיות ולא ונותנות להן מרחב תנועה.

לדחות את הפטמות

קר לך וכולם יודעים? מדבקות בצורת פרח מסריג גמיש ונוח, שמאפשרות לך להסתובב בחולצה צמודה ודקיקה בלי דאגות.

פימיות או לא להיות

זוכרות את הפטמיות בהן השתמשה סמנתה ב"סקס והעיר הגדולה"? עליהן בדיוק אנחנו מדברים. אם את רוצה פטמות זקורות, הפטמיות הן הבשורה המושלמת עבורך. המוצר הזה נעים למגע, ומתאים למי שרוצה לשגע את הגברברים שבסביבה. מי שסובלת מפטמות לא סימטריות, יכולה לשלב בין שני המוצרים האחרונים כדי למזער את ההבדלים, וליצור חזה מושלם.

כתפיות שטוב לראות

אם את רוצה לשדרג את הגופייה או את שמלת הערב החדשה, ניתן להשיג חזיות עם כתפיות מעוצבות מחרוזים. ניתן להשיג את הכתפיות בגדלים שונים, על פי התאמה אישית במחיר של 60 שקלים.

בשורה התחתונה, לכל הצדיקות ובמיוחד לצדיקים שלא מצדדים בתוספות הסיליקון והפטמה יש לי דבר אחד לומר: בדיוק כפי שהחזייה הפכה לעניין שגרתי, גם יתר העזרים הטקטיים עוד יקנו לעצמם מקום של כבוד בארון שלכן.

הכתבה פורסמה לראשונה ב- MSN ב- 8.9.2004

עוד מאמרים בנושא…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד