חזייה: החברה הכי טובה שלך

חזייה הלבשה תחתונה

חזייה, הבסיס המושלם להלבשה תחתונה, התאמת חזייה נכונה?

לפעמים השינוי מתחיל מבחוץ כן כן… גם הלבשה תחתונה היא חלק מבסיס השינוי החיצוני. אורלי שי מפזרת סודות טיפים ואת כללי הבסיס לבחירת חזייה נכונה,  לחסוך כסף בקניית הלבשה תחתונה לאורך זמן ולהרגיש טוב גם אם היא מציצה מבעד לבגדים.

בוקר יום ראשון, הטלפון במשרד מצלצל ומהצד השני מדברי איתי קול של גבר מודאג "אשתי לא מצליחה למצוא בגדים ואני מחפש יעוץ סטיילינג אישי לאישתי כזה שיפנק אותה גם במסע קניות עם סטייליסט צמוד".

לשאלתי מה הכי קשה לה למצוא הוא עונה "חולצות, זה אף פעם לא מסתדר לה". בחנות הכל נראה טוב יותר עקב תאורה וזווית לא נכונה של המראות. את הגברת הובלתי ישר לחנות ההלבשה התחתונה הקרובה ושם עשינו את המהפך האמיתי, לא עוד חזיות שנועדו לסמן את העובדה שיש לה חזיות בבית, הפעם הן יעשו את העבודה.

הכלל הבסיסי לאיזון הגוף מתחיל בהלבשה תחתונה ,היא זו שאמורה לכנס,להרים, להקטין, להגדיל או במילים אחרות לאזן את החברים שלנו… עם שאר חלקי הגוף ויש לה תפקיד נוסף וחשוב מאוד לגרום לנו להרגיש טוב עם עצמנו ותחושת ביטחון למשך כל היום – מי לא תרגיש מיליון דולר וסקסית בלבנים נעימים חדשים בלי גומי צהוב שקופץ מפה לשם וכתפיות צהובות מקרם הגוף ומהזמן.

הבדיקה

עמדי מול המראה ללא חזייה, בדקי האם לחזה שלך יש נטייה לגלוש לצדי הגוף ,למרכז זה לזה (למטה לכולנו יש..) ועוד דבר שמשותף לכולנו: אי סימטריה בין שני צידי החזה.

כינוס החזה פנימה (פרט חשוב לנשים בעלות בית חזה רחב) ייעשה בעזרת חזיות על בסיס פוש אפ שקיימות בכל המידות והצבעים ,יש להימנע מחזיות מינימייזר, כי בדרך להקטנת מראה החזה, הן מורחות אותו לצדדים ולכן אם את בעלת בית חזה רחב הימנעי מהן משום שתראי רחבה יותר. דבר נוסף לבעלות חזה עם נטייה לצדדים – בחרו חזיות עם כתפיות שבאות מצד החזייה למעלה ולא ממרכז החזייה כלפי מעלה (חזיות משולשים), הן תגרומנה לקירוב החזה.

כללים לבחירת חזייה נכונה
ראשית הפנימי, קשה וכמעט בלתי אפשרי למצוא חזייה ממש נוחה , כל הרעיון הוא שהחזייה תשא בכובד משקל חזך , תחלק נכון את המשקל על רצועות רוחב ה-cup .וכאן הכתפיות נכנסות לתמונה הן הגורמות לתחושה נעימה יחד עם הטקסטיל של החזייה.

חזייה הלבשה תחתונה
גק קובה חזייה

כתפיית הרוחב

הצמידי את החזייה לבית החזה: הרצועה הרוחבית של החזייה צריכה לשבת צמוד. ככל שהחזה גדול יותר, עדיף שהיא תהיה רחבה יותר. תקני חזייה שנרכסת על הקרס הראשון באופן הרחב ביותר. כשהיא תעבור כביסות ותתרחב, תהיה לך האפשרות להצר את החזייה מעט יותר בבחירת קרס צמוד יותר.

החזה צריך לשבת בנוח בתוך ה CUP. בדקי שהוא לא נחתך, נדחס או מחולק לכמה גושים בגלל עיצוב לא נכון של ה CUP. הדרך הנכונה ביותר לאבחן טעות כזו, היא לבישה של חולצת סריג צמודה מאוד בתא המדידה , חולצת הסריג נמתחת ונצמדת טוב יותר ומבליטה את הקימורים החדשים שיצרה לך החזייה. מידות החזייה משתנות לפי יצרני החזיות השונים אל תיבהלי מהמידות, בחרי חזייה שמתאימה לך

העדיפי קאפ גדול מעט והדקי בצד בעל החזה הקטן יותר את כתפיית האורך.

ככל שהחזה גדול , בחרי כתפייה עבה יותר, היא לא תחתוך בבשר החי. הימנעי מכתפיות סיליקון למיניהם, הן מאבדות את הגמישות, מצהיבות מהר ומחזירות אליהן את תאורת הלילה בדיוק במקום בו היית רוצה שלא ישימו לב לקיומן. טיפ: רכשי לך כתפיות מקריסטלים או כתפיות רגילות בשלל צבעים והתאימי אותן לצבע מערכת הלבוש שלך ולמאורע…

שימי לב, ישנם מאריכי כתפיות שמטרתן להאריך ולהנמיך את הכתפיות של החזה שלך וליצור גב חשוף יותר. איך תבדקי שרצועת הרוחב שלך צמודה מספיק ? הרימי את הידיים למעלה ובדקי שהחזה לא גולש לך לכיוון הברזלים למטה. זכרי,כל חזייה תמתח אחרי לבישה של כמה דקות בלבד. תחשבי מה יקרה לה בכביסה. אם את רוצה להאריך את חיי החזייה שלך, תרכשי חזיות שמראש יישבו עלייך צמוד.

צבעים

הצבע החשוב ביותר הוא צבע הגוף. המתאים לבגדים בהירים וכהים ואם חשוב לך שהחולצה השקופה לא תבלוט מדי, חולצה בצבע גוף היא הפתרון, לאחר מכן עדיף שחור ואח"כ לבן.
באופן אישי הייתי מעדיפה חזיות צבעוניות ומעניינות יותר.

טקסטיל

החזיות הכי יפות הן חזיות התחרה המעוטרות, רוייות הדיפיור והסלסולים, לעומתן החולצות הכי נלבשות הן חולצות מסריג דק לייקרה (גם הטי שרט שלך זה סריג ולא אריג).

חזיות בעלות מרקם עבה ייראו מתחת לחולצות הבסיסיות שלנו כאילו הולכות עליהן קרציות קטנות ומעצבנות. מסקנה, בחרי חזייה חלקה לבגדי היומיום שלך או תקני אותה בזרת גופיה צמודה שתחליק תא המראה המגובב ועליה תלבשי את החולצה (זה גם יחליק את השומנים במותניים ואת אלה שיוצאים מצידי החזייה המוצמדת).

טיפים נוספים

עדיף לא לקנות בזמן מחזור חזייה שכן החזה נוטה להיות נפוח יותר.
טיפול בחזייה – אם את לא מכבסת ביד, עדיף לכבס בתוך ציפית של כריות או שקית מיוחדת לצורך העניין. אין להכניס באופן משוחרר עם שאר הכבסים כי היא תמתח ולא תוכלי להשתמש בה יותר.
הימנעי מחזיות מגרדות ,לא נוחות באופו מפריע , גם אם הכי נוחות בעולם, את פשוט לא תשמשי בהן בסוף.

עוד מאמרים בנושא…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד