חתולה או לא אבל במגפיים 

אורלי שי יכולה להבטיח לכן הבטחה סתווית אופנתית ראשונה… העונה הגשומה עלינו לטובה תתאפיין במגפיים, הרבה מגפיים וכמה שיותר גבוהות.


כמה גבוהות? קרבות יותר לתחתונים מאיי פעם…ככה קרובות. אז על מה ולמה הגובה? למי זה מתאים ואיך אפשר לנעול מגפי ירכיים שכאלה בלי להראות נערת רחוב.

למה זה קורה לנו

אם לא הפנמתן נשים יקרות האופנה שעד לפני שנתיים חשפה לנו בטן במכנסיים נמוכות מותן וחזה מסולקן ניצב במחשופים נדיבים, שינתה כיוון.
 
הזרקורים עוברים לרגלים רזות ואין סופיות. פלג הגוף התחתון מקבל את כל החשיפה ממכנסי סקיני למיני,  מטייץ לגרביונים בשלל גוונים. מגפי הירכיים ישמרו על הצללית הצרה ואותך מחוממת ואופנתית.

למי זה מתאים

בדיוק כמו שגרביונים טייץ מיני או סקיני מדגישים ירכיים בשרניות כך מגפי הירכיים הצמודות לצללית הרגל. ובדיוק כמו שאת "מתקנת" את הנ"ל בטוניקות, חצאיות קצרות בגזרת A או H  כך תוכלי ליצור צללית מחמיאה יותר לירכיים בשרניות .
אבל המגפיים הללו ללא ספק יחמיאו בעיקר לבעלות רגלי איילה רזות, ארוכות וחטובות המחוברות לירכיים מחוטבות.
 
למי שיש רגל יפה וארוכה אבל קרסול של מתאבק סומו תוכל להסתיר את הזוועה במגפי ירכיים בגזרה רפוייה יותר שלא נצמדת לתוואי הרגל בבסיסה.
"אישה יפה" או "החתול במגפיים"?

כדי לנעול את מגפי העל האלה ולהדגיש את הטרנד יש לנו שתי אפשרויות או לשלבן תחת שמלה או חצאית מיני מינימאלית ( סטייל רוני דלומי השדופה) או טייץ , מכנסי סקיני הדוקים  ועליהם את מגפי הירכיים.
 
כך או כך המראה מזכיר נערה עובדת משנות השמונים והעין לא מורגלת שזו אופנה ולא ""תלבושת".

הלוק הנכון

עד שכולנו נרגיש נוח בסטייל המתגבש אני ממליצה לכן לשלב את מגפי העל בשני אופנים, האחד מתחת לחצאית קצרה בגזרת A  שופעת בד כחצאית סקוטית. יש אפשרות נוספת להלך בטוניקה אוורירית או ז"קט שיתבדר ברוח הסתווית ויחשוף מדי פעם עד כמה את אופנתית ובעלת סטייל אישי.

עוד מאמרים בנושא…

בלוג

כללי אירוח עסקי- קוד הטקס

בארוחה עסקית פורמלית הכול מוקפד ורווי גינוני טקס. אלא שכמעט אף אחד מאיתנו לא נולד עם מפת סידורי הישיבה בארוחה פורמלית, וכדי להצליח יש להבין את הקודים המוסכמים.

קרא עוד »
בלוג

יש אלוהים: הגזרה הנמוכה בחוץ

אחרי שלטון האימים של הגזרה הנמוכה, קו המותן עולה סוף סוף למקומו הטבעי. ולא רק הוא משתנה. אופנת חורף 2004 תהפוך את ישראל למקום הרבה יותר שמח. אורלי שי עם הטיפים החמים.

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד