ליידי גאגא אלילת פופ בהתהוות עולמית. עולה על הבמה להראות לכולנו מה קורה שסטייל, רזון יתר וסמים מתחברים יחד!

אורלי שי מציירת קווים למלבושה ונותנת לך כלים להראות בדיוק כמו הברווזה המסוגננת של הדור הבא רק בלי הכימיקלים ותופעות לוואי.

כשראיתי את הליידי בראשונה היא נראתה לי כמו תעלול שיווק מוצלח.מאז יותר ויותר ברור לי שהיא פה כדי להישאר. בעולם שכל יום מחפשים את הדבר הבא, ממליכים ומנמיכים גיבורי רייטינג (העיקר שאנחנו נתרגש ונתחדש) ליידי גאגא, לוקחת את כל הקופה.
        
אם היא לא תתמוטט ממנת כדורים גדושה, תשמור בקנאות על מראה ה"סופר-פאן" כדבריה או פשוט הלשון הארסית שלה תתבלבל ותחליק לגרונה, יש לי התחושה שכדור האנרגיה והכישרון יתגלגלו בהצלחה עוד שנים ארוכות.

ליידי גאגא או בשמה האמיתי סטפני ג"ואן גרמנוטה, טוענת שהיא רוצה לגרום לאופנה להיות "סופר-פאן". להתלבש ולהתחדש ללא הפסקה, כשהמראה הוא חלק בלתי נפרד מחיי העבודה שלך וה"סופר-פאן"הופך למקצוע וכול הליכה למכולת מלווה בהבזקי פלש זה כבר לא כזה "סופר-פאן" .

אבל למה לי להרוס לנו את חדוות יצירת הסטייל, למי שבאמת רוצה לאמץ את המראה, הנה הכללים המנחים את מערכות הלבוש של הליידי והופכים אותה למי שהיא.

רק זכרי: כדי להצליח התאימי את מראה "ליידי גאגא" לאישיות שלך ולמבנה הגוף שלך… בהצלחה:

להיצמד לעובדות

והעובדות של הליידי מינימליות וחטובות. יש לה ירכיים צרות שכל מה שהיא תצמיד להן יראה פשוט טוב. אבל שימו לב, ככל שגברת גאגא חושפת חלקי גוף וקוראת לנו: גע… גע… אך מאידך, היא מכסה את העיניים במשקפי ענק, עוטה פאות צבעוניות וכובעים ובעצם מסתתרת גם אם היא מצהירה שלא!

ליידי בצבעוניות

גאגא אוהבת לעשות רעש אבל אפילו הטמפרמנט שלה לא מבלבל אותה, היא בוחרת מערכות לבוש בצבעוניות אחידה גם אם היא כמעט לא לבושה. כשהיא נסחפת היא משלבת שני גוונים שונים כשאחד הוא מרכזי והשני תוספת צבעונית במינון מדויק. היא יכולה להופיע עם… כנפיים, אבל רק אם אלו יתאימו לגוון כלל המערכת שלה. ככה היא ניצלת לא פעם ממראה ה "Ridicules" ואפילו ה"גאגא" שבה לא מחרב את ה"ליידי" שמסתתרת אי שם.

חלליות או לא להיות

לגאגא חיבה מיוחדת לזוהר המטאלי ולגזרות מעולם אחר הכוללות חיתוכים חדים של אבזור וביגוד. בעזרת מסכות ומשקפיים כהות היא מסתירה את העיניים ויוצרות מראה מרוחק ורובוטי כשהכול מעוצב ומשובץ בקפידה ובסטייל.

 
לסיום, בני את המראה שלך והשתמשי בליידי גאגא כהשראה בלבד.אל תשכחי שגברת גאגא הצעירה, פשוט נראית טוב! היא רזה אפילו רזה מידי כך שכל מה שהיא תלבש לא ממש יחרב את מבנה גופה. "מכנסי המינימום" שלה לעולם לא יחשפו צלוליט או גלי שומן נדיבים.אמצי את מה שידך גופך וסבלנותך משגת.

אני מודה, יש משהו מרענן בליידי הזאת בחידוש ובריגוש המתמיד, אני ממליצה לנערה המתבגרת שקוראת אותי עכשיו לראות את ההבדל בין מציאות ל…הוליווד. ואל תשכחי… כדי באמת להראות "סופר- פאן", יש לה ספר, מאפר, מלבישה ואין סוף ביגוד ואבזור שעומדים לרשותה יומם ולילה, ובעיקר הרבה הרבה תעוזה וזה מה שעושה את ליידי גאגא ליידי גאגא.

עוד מאמרים בנושא…

אופנה

שמלות או לא להיות

השמלה ממשיכה לככב במדורי האופנה כפריט חובה גם בקיץ הזה. איך לבחור את השמלה הנכונה למצב הרוח ולסטייל שאנחנו רוצות לשדר, איך לפלפל אותה בגוונים ובדפוס אופנתי.

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד