אליאנה רצה למיליון בסטייל שלנו

ליל שלישי, אליאנה מעצבת אופנה ואחת מהרצות למליון, משיקה את קולקציית הקיץ שלה במועדון ארנה וכל החברות באות.

וכשהחברות שלך הן מלכות יופי, בוגרות תוכנית ריאלטי מתוקשרת ושתי דודות מהקיבוץ …שהן הכי לא דודות… ההצלחה כבר שם.
 
אליאנה שידועה בעיצוב שמלות בגזרות נשיות ודקיקות הצליחה לחטב ולמקסם גם את בנות הקיבוץ האהודות כל כך. כן כן גם מרגלית וחנה נתנו חזק בדוגמנות כאילו לא נולדו בקיבוץ אלא על בימת התצוגה של מועדון ארנה התל-אביבי. 
 
הדגמים שופעי צבעוניות מבדי משי איכותיים ומחטבי גזרה הועלו זה אחר זה בחדוות יצירה, כשהבנות נהנות ללבוש את השמלות המחמיאות ולפרגן לחברה טובה. הפריטים נבדקו בקפידה וצוות של בוגרות קורס סטיילינג שלנו, אופירה אלרם ואיירין הראל בניצוחה של הסטייליסטית ומרצה בכירה לסטיילינג דיאנה מציק נתן בהן סטייל. והתאימו לקולקציה אבזו ותכשיטים מקולקציית הקיץ הבולטת של  "Shell-Yael"

אליאנה אומרת:-  אני נרגשת משיטוף הפעולה של חברותי לתוכנית ובכלל כל הצוות שעשה עבודה מושלמת: שוקי זיקרי שמלווה אותי כבר שנים בתצוגות וכחבר עוד מאז שחזרתי מאל אי, שם למדתי את לימודי אופנה ב FIDM .תודה לצוות האיפור המקצועי של מישל עדרי, לסטילייג ההורס- שכל מילה מיותרת, למפיק תצוגות האופנה הלו הוא:-אלון פרי-חדש. וכמובן שלסיום אני מודה לבורא עולם ולאמא ואבא שלי ("נו רק חסר לי אוסקר ביד…).

אני מנצלת הזדמנות זו להזמין את כל מי שאוהבת לפרגן לעצמה אלי לסטודיו בה" באייר 38 (כיכר המדינה) 03-5465842.

עוד מאמרים בנושא…

להתלבש על העסק שלך
בלוג

להתלבש על העסק שלך

פתחת לך עסק? החלטת לצאת בקרירה חדשה או שאת סתם רוצה לרענן את המלתחה העסקית שלך? אורלי מעצבת לך סטייל משרדי והפעם שתי מערכות לבוש לחורף מוצלח בעסקים.

קרא עוד »
בלוג

כללי אירוח עסקי- קוד הטקס

בארוחה עסקית פורמלית הכול מוקפד ורווי גינוני טקס. אלא שכמעט אף אחד מאיתנו לא נולד עם מפת סידורי הישיבה בארוחה פורמלית, וכדי להצליח יש להבין את הקודים המוסכמים.

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד