כיצד לבנות שגרת טיפוח גוף

רבות נאמר על שגרת טיפוח פנים ושיער, אך מה לגבי הגוף? לפני הכל, שגרת טיפוח גוף מאפשרת לך עוד זמן לעצמך ומגדילה את תחושת הרווחה הפנימית ואת הידיעה שאת דואגת לעצמך.

שגרת טיפוח גוף היא משהו שלא קל לפנות עבורו זמן (ומוטיבציה) – וזו בדיוק הסיבה שכדאי לעשות את זה.

כאשר אנו מסגלים הרגלים של טיפוח גוף, אנו מתחילים להרגיש יותר טוב, וזה מחזיר את ההשקעה עם עור זוהר יותר, תחושה כללית של ויטאליות וניקיון ויופי שמתבטא לא רק בבגדים הנכונים.

גוף נקי הוא גוף זוהר

הדבר הראשון הוא – שמירה על היגיינת ונקיון הגוף. בדרך כלל אנחנו בוחרים בסבון גוף זול או כזה שמריח טוב, אבל כדאי להסתכל גם על התווית. האידיאלי הוא למצוא סבוני גוף אשר מתייחסים ופותרים בעיות עור.

אל – סבון

בגזרת האל-סבונים, עדיף להצמד לכאלה המכילים רכיבים טבעיים ובמיוחד קוקוס ומלחחים אחרים מן הטבע. הישמרי ממוצרים המכילים את כל סוגי הפלסטיק על תוצריו.

פילינג

כדי להגיע לשגרת טיפוח גבוהה של הגוף, כדאי להשתמש בפילינג. פילינג מיטיב עם הגוף מכמה סיבות: הוא עוזר לו להפטר מתאי עור מתים, משחרר שערות אשר צמחו פנימה, ועוזר לשמור על עור רך במיוחד. אתם יכולים להשתמש בתכשירי פילינג או במברשת גוף (כן, יש דבר כזה).

אם אתם משתמשים במברשת, סרקו את הגוף מהקרסול ועד הלב כדי לעזור לזרימת הדם ולהפעיל את הגוף (במיוחד בבוקר). בגזרת מוצרי הפילינג, מוצר המכיל סוכר נספג בגוף ועוזר למנוע קילוף יתר.

קרם לחות

לחות לגוף חשובה בדיוק כמו לחות לפנים. אך שימוש בקרם לחות על כל הגוף יכול להיות מעייף ולקחת זמן. אם אתם פחות נהנים מהתעמלות הבוקר הזו, תוכלו להשתמש בקרם הלחות בזמן שאתם במקלחת וכך לבזבז פחות זמן ואנרגיה על נסיונות להמנע מנזילת הקרם על הרצפה או על ריהוט ובגדים. כשאתם מסיימים, השתמשו במגבת כדי לנקות את שאריות הקרם שלא נספגו.

אם תפנו לגוף שלכם חצי שעה ביום ותשמרו על שיגרת טיפוח, הגוף שלכם יחזיר לכם בתחושה טובה, מראה נקי וריחות שיישארו אתכם לכל היום.

עוד מאמרים בנושא…

אופנה

שמלות או לא להיות

השמלה ממשיכה לככב במדורי האופנה כפריט חובה גם בקיץ הזה. איך לבחור את השמלה הנכונה למצב הרוח ולסטייל שאנחנו רוצות לשדר, איך לפלפל אותה בגוונים ובדפוס אופנתי.

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד