אורלי שי יוצאת לחופשה, משאירה את כל ארון הבגדים בבית ולוקחת רק מה שצריך.

למרות כל זה היא נשארת סטייליסטית ופרקטית, ויש לה גם מקום לקניות של בגדים חדשים. מדריך לנופש המתמיד

איזה אושר – החופש הגדול ברקע וזה הזמן לצאת לנופש עם או בלי הילדים. פה האושר מקבל משמעויות חדשות, אני שעוד אין לי ילדים, רק לשם ההכנות צריכה טרום נופש, על אחת כמה וכמה אמהות. תראו לי גבר שלוקח יום חופש מהעבודה כדי "להכין" את הנופש? בקיצור צריך לארגן את הבית (זה סיוט לחזור לבית הפוך) ולארוז את כל הבית במזוודה.

בשלב שדאגנו מי יאכיל את החתול ומי ישקה את העציצים (הרי ברור שבכל מקרה נמצא עציצים בצבע בז' כשנחזור), ארזנו לילדים, לבעל ולכלב, נשארו לנו עשר דקות לצאת עם מזוודה אולטימטיבית.

לא מספיק שאתם הגברים מסתדרים שבעה ימים מצוין רק עם בגד הים/מכנסי הספורט הבלויים שלכם, משקפי שמש וקבקבים עם פסים כחול לבן, עוד יש לכם את החוצפה לזרז ולהוסיף "את לוקחת את כל הבית, מה יש כל כך הרבה לארוז?".

נשים, זה הזמן לעצור ולהודות כי הגברים די צודקים. בסופו של דבר אנחנו לבושות כל הטיול עם אותם מכנסיים, עם אותה גופיה שקיבלה את צורת הגוף שלנו וכבר לא מגיבה לכביסות ביד וז'קט ג'ינס נצחי שהפך לכובע, מגבת, שמיכה ועוד. אבל בכל מקרה אנחנו  מעמיסות, שיהיה, גם ככה הוא זה שסוחב!

בואו נעשה מעט סדר בערימה הלא מנוצלת הזו, איך יוצאים לטיול, נהנים מתיקים קלילים,  והכי חשוב, איך נראים מצוין גם בים וגם במסעדה יוקרתית? אם אתה מהגברים המתקדמים שצריכים יותר ממכנס וקבקבים הנה טיפים גם בשבילך.

מינימום פריטים ומינימום צבעים

החוכמה היא לארוז מינימום פריטים במינימום צבעים שיוצרים מקסימום מערכות לבוש השונות בייעודן.

בחרו שני צבעים בלבד המשתלבים זה בזה. הג'ינס הוא פריט בסיסי כמו גם ה-Tהלבנה – תוספת שלא מגבילה אותנו ולא נכללת במשטר הצבעים. לצורך הדגמה נאמץ למלתחה אדום, כחול, שחור ולבן. באותו רגע כל ההתאמות של ורודירוק, נעליים חומות, תיק עם פרחים בסגול ותכלת – יורדים מהפרק, קל ופשוט.

מלתחה בשכבות

התאימו את המלתחה למראה השכבות, שכבות מבודדות קור ולא צריך לחזור למלון להחליף, פשוט מוסיפים על גופיית הבוקר השחורה חולצה קצרה באדום בצהריים ואת הטופ הלבן / ג'ינס שהיה בתיק, לובשים לקראת שעת לילה צוננת.

גופיה

הפריט הכי חשוב. כשחם היא הצלה, כשקר היא שכבה מחממת וכששורף הגב (אם היא מעורבת לייקרה) היא תשמש כמו חזייה לייט. אל תתביישו לקחת כמה: שחורה, לבנה, אדומה וכו'.

חולצת טריקו

חולצת T נוחה אבל לא ענקית, שקל ונוח ללבוש עליה עליונית בשעת הצורך מחד וגופיה מתחת מאידך.

שמלה/חצאית

שמלת כתפיות מאריג כותנה המשולב לייקרה הכי נוחה, הקמטים מתיישרים מחום הגוף והיא נראית מצוין גם בערב. דמיינו… שילוב של גופייה אדומה מתחת לשמלת הכתפיות השחורה, תיק אדום ונעל ספורט אדומה או לחלופין קבקבי אצבע עם חרוזים נוצצים – מצויין.

מכנסיים

מילת המפתח – נוחות. שלא ילחצו גם אחרי שעות של ישיבה ברכב. חשוב שיהיה להם כיסים לאפסון הפתעות "על הדרך" כמו מוצץ שאין לו בית באופן רגעי. מספיק לקחת מכנס אחד שחור, אחד ג'ינס וטרנינג ארוך או קצר – דו שימושי (ללילה הקר ולשימוש יום יומי).

עליונית עם רוכסן /כפתורים

לעליוניות יש חשיבות גדולה – הן גם משלימות את ההופעה הזרוקה ואוספות אותה למראה מכובד יותר, אם יש בהן כיסים הן כמו ארנק לכסף, סלולרי, סיגריות או מוצצים, סוכריות ואמצעי הרגעה מהירים אחרים. אפשר ללבוש אותן בלי כלום מתחת או כתוספת.

נעליים – מינימום זוגות

  • קבקבי אצבע יעשו את העבודה ולנשים כדאי לקחת קבקבי אצבע על פלטפורמה עם חרוזים שיכולים להראות מצויינים אפילו ליציאה בערב.
  • נעלי הליכה – כאלה שנוחות לכם, אני ממליצה על נעלי ספורט צבעוניות – הן מאוד אופנתיות, נוחות וברגעי משבר אתם יכולים לעשות ספורט כדי להפטר מרגשי האשם על ההתחזרות בחדר האוכל של המלון.
  • נעלי יציאה – אם את לא מתלהבת מקבקבי הפייטים העכשוויים, עוד נעל נוחה שהיא תחליף לנעלי הליכה, אבל מעודנת יותר ובצבע סולידי.

פראו / לונגי

יריעת בד שיכולה לכסות ישבן, לשמש כמגבת ואפילו אפשר לעשות ממנה ערסל לילד.

תיקים

  • תיק גדול  שיכניס את כל מה שבכל זאת לא הייתם צריכים לקחת ו"לא יכולתן" להשאיר, עם הרבה מקום לקניות. לי חשוב שיהיה בצבע הנכון (מה לעשות, סטייליסטית).
  • תיק גב – לא משנה מה הצבע כי הוא יהיה על הגב שלו.
  • תיק דבק שדבוק אלייך 24 שעות. קטן, עם המון תאים ובדרך נס עם המון מקום לאקמול, מים מינרלים, מברשת שיניים, שפתון נגד יובש, מיני מגבונים לחים, קוקיות לילדה, סוכרייה לסתימת פיות וגם שיתאים לערב ולצבע של הבגדים.

תכשיטים

זה ממש לא המקום למזוודת נוצצים, בחרי לך מינימום של תכשיטים, את הרי לא רוצה לחזור עם סימני שיזוף של שרשת חרוזים על הצוואר ובטח לא רוצה לחפש בנחל את טבעת היהלום הכי יפה שלך.

ועוד כמה קטנים

  • בגד ים
  • קרם שיכול לשמש לגוף ולפנים
  • הלבשה תחתונה נוחה מבדים טבעיים וכמה שפחות גומי שגורם לשפשפות
  • אבקה לכביסה ידנית.

אחרי שאספתם את כל הפריטים, פנו לכם מקום על המיטה, פרשו את כל מה שבחרתם. זה הזמן לראות איך הפריטים משתלבים זה בזה וכמה וריאציות שונות ניתן להרכיב. בפעם הראשונה זה יגזול מכם זמן, אבל להבא יספיקו לכם גם עשר דקות. יש לכם עוד טיפים חיוניים, שאלות? הוסיפו לנו בעזרת תגובה ו…נסיעה  טובה!

עוד מאמרים בנושא…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד