להתחדש בלבן ולהראות מצוין

נעמה קסרי מארחת בטור השבועי שלה את אורלי שי קס ומבררת מה הכללים ללבוש לבן ולהראות מצוין..לא נגענו.

מאחר ואנו נמצאות ערב חג השבועות, המסמל לובן, התחדשות וחזות טהורה, בקשתי מאורלי שתענה על כמה שאלות, שבוודאי העסיקו גם אתכן לא פעם כמו איך אפשר ללבוש לבן ולהיראות טוב.

בטח עמדתן עשרות פעמים מול ארון הבגדים ורציתן נורא ללבוש לבן: כן.. לא רק גופיית סבא אלא מכנסיים וחולצה לבנים או שמלה לבנה, ולהרגיש נינוחות ומיוחדות אבל הפחד שהמכנסיים או החולצה יבליטו את מה שבד"כ יש צורך להסתיר הכריע את הכף לטובת השחור והצבעים הכהים. אז מה באמת עושה את ההבדל איך ניתן ללבוש לבן ולהראות מצוין
 
נעמה: אורלי, אחת ולתמיד…לבן משמין?
אורלי: לבוש שכולו לבן-לא משמין  וברוב המקרים מחמיא לכל גודל גוף!!! .
מה שהעלה את הטענה היא העובדה שכאשר משלבים פריטי לבוש בהירים (לבן) לצד כהים מהם חלק הגוף הלבוש לבן יראה רחב באופן יחסי לזה הלבוש שחור אבל אם בחרת במערכת לבוש מלאה לבנה את נראת זוהרת נקייה ומרגשת במיוחד..
מכאן ניתן ללמוד את ההפך שמכנסיים כהים לצד חולצה לבנה וגרמו לאשליה שהירכיים שלך צרות יותר ואת זה כולנו יודעות.
 
נעמה: למי מתאים לבן?
אורלי: בואו נפריח מיתוס שגוי שנשים רבות נוטות לאמץ: לבן לא מתאים לנשים בהירות. לבן מחמיא לכווולן כול עוד הוא לבן צח.

אני מדברת על לבן נקי וברור לא בג", לא לבן שכובס עם גרביים ורודות ולא לבן על בד שקוף כשהתוצר לעיין הוא לבן בג"י. ולא לא לא  לבן ששכח שפעם היה לבן.

לבן צח מאיר את הפנים ומחמיא ללבנונית ביותר. ולבן שסרח צריך לעוף מהמלתחה שלי כי הוא גורם לי להראות מלוכלכת מפוזרת ומה לא.
 
נעמה: מה, אז כל פעם צריך לקנות פריט לבן חדש?
אורלי: לא. ההמלצה החמה שלי היא להשתדל לקנות פרטים לבנים שהם לא מאוד יקרים כי אכן לבן נוטה לאבד מהבוהק שלו במיוחד כשמדובר בבדים שיש בהם סיב טבעי כמו כותנה או פשתן, כמו גם גופיות סבא שעשויות מ-100% כותנה.
 
נעמה: איך בכל זאת ניתן לשמור על הבגדים הלבנים? 
אורלי: אפשר להאריך את לובן הבגד בכמה אופנים, לבחור בגדים מעורבים בסיבים טבעיים או סינטטיים, להשתמש במלביני טקסטיל מ "רן" עד קליה  ולא פחות חשוב הוא נושא הכביסה! הבגד נצבע ללבן באמצעות שימוש בחום, וכשאת מכבסת בחום את מחסירה את הלובן מהבגד בכל כביסה. אין צורך לכבס ב-90 מעלות, מעט מאוד נשים עובדות בביוב… וצריכות לכבס בכזאת טמפרטורה. גם 40 מעלות יעשו את עבודת הניקיון.
 
נעמה: ולנושא כאוב אחר- למי שעוד לא עשתה הצרת היקפים איך לובשים לבן ולא מבליטים את הצלוליטיס?
אורלי: קשה אבל אפשרי …לצורך העניין יש לבחור בבדים לבנים עבים יותר     ואטומים ובנוסף לדאוג שגזרת הבגד תהייה כמה שפחות צמודה לאזור האסון.

עוד דבר מומלץ הוא  ללבוש שכבה על שכבה למשל:  שמלה לבנה מעל שמלת בסיס בצבע לבן או בצבע גוף.
 
נעמה: אורלי, רוב הבגדים הלבנים הם שקופים (אני אישית לא חושבת שזה נורא שזה שקוף, בעיני זה דווקא סקסי…) איך מונעים את השקיפות של הלבשה תחתונה בלבן?
אורלי: כדי לצמצם את שקיפותם של פרטי לבוש דקים או שקופים דאגו שהבסיס יהיה בגוון אחיד משמע  ההלבשה התחתונה בגוון העור, בצבע גוף . כן, זה הזמן לצעוק שהפריטים החשובים ביותר בארון הם בגוון גוף  ולראייה מתאר חזייה לבנה יבלוט יותר תחת חולצה שקופה מאשר כזו בצבע גוף.
 
נעמה: לבנים בצבע גוף… זה לא משעמם?
אורלי: נכון יש בהן מהסבתאיות, אני מסכימה , לכן חפשו לבנים בגזרה סקסית למזער את המראה הסבתא אבל…תזכרו שהמטרה היא לא להדגיש את הבגדים התחתונים אלא העליונים- את הבגדים בלבן. ופרט שולי נוסף שצבע גוף זה סופר אופנתי עכשיו ואתן תזדקקו לו רבות.
 
נעמה: וואו, אורלי- ממש פתחת בפנינו עולם ומלואו בלבן… כמה קל לשנות וליישם כשמקבלים את העצה הנכונה.
לבוש בלבן הוא לא רק הבגדים אלא גם התחושה הפנימית שלנו והמראה שאנחנו מקרינות החוצה. לא בכדי נהוג ללבוש בחג השבועות בגדים לבנים ולעטות זרי פרחים על ראשינו (כן, כן, לצערי אנו מיישמים זאת רק על ילדינו). חג השבועות מסמל תקופה של התחדשות בטבע, הטבע משיל את השכבות שהתיישנו והניצנים החדשים מתחילים לבצבץ ולתת פריים.
אז בואו נלמד גם אנחנו מהטבע, נעטה לבן לא רק במובן המטפורי, אלא גם בשינוי מרענן בלבוש, בטיפול בעצמנו, בסיוע לעורנו ולגופינו לחדש עצמו.
 
אני מזמינה אותך לממלכה שלי ל-CMC לטיפולי פילינג מתקדמים שיעזרו לעורך להתחדש להיראות רענן, לטיפולי קוסמטיקה מפנקים מחומרים טבעיים שיעניקו לך מראה מטופח וזוהר. השגת המראה המושלם לקיץ הקרוב נמצאת במרחק נגיעה… כל שנותר הוא להרים אלינו טלפון ולפנק את עצמך.
 
שוב המון תודה לך אורלי יקרה על שהתארחת אצלי בפינה. ולכן קוראות יקרות אני מחכה לכן כאן בשבוע הבא עם עוד טיפים שישפרו לכן את המראה וההרגשה. בברכת התחדשות וחג לבן עבור כל אחת ואחת מכן, נעמה קסרי
 
רוצות לדעת עוד על האתר של נעמה הקליקו כאן 

עוד מאמרים בנושא…

בלוג

יש אלוהים: הגזרה הנמוכה בחוץ

אחרי שלטון האימים של הגזרה הנמוכה, קו המותן עולה סוף סוף למקומו הטבעי. ולא רק הוא משתנה. אופנת חורף 2004 תהפוך את ישראל למקום הרבה יותר שמח. אורלי שי עם הטיפים החמים.

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד