לחגוג את האהבה בסטייל

יום שישי, צוות ה"משועממות" נפגש באותו קפה, באותה שעה ובאותו מקום.

מישהי משחררת לאוויר: "שבוע הבא ט"ו באב", וכולן זזות בכיסא בחוסר נוחות. 

ככל שהזוגיות מתקבעת, התעוזה והחידושים דוהים, ואנחנו חוגגים רק כדי לא להרוס את השגרה הבטוחה.

כשחג האהבה מתוזמן באמצע השבוע ובאמצע החופש גדול, הוא אפילו הופך למעיק, מה נקנה, לאן נלך, מה ללבוש, למי להדביק את הילדים? יוצאים למסעדה, נדחקים עם כל העם, חוזרים בשלוש לפנות בוקר חצי שתויים ונמרחים בעייפות אמצע שבוע אופיינית…

בהחלטה גורפת הגענו למסקנה שהשנה אנחנו "המשועממות" מעיזות כל אחת קצת יותר. מפרקות את הלהקה וחוגגות כל אחת עם בן הזוג שלה, זה בהחלט שווה את הסיפורים של אחר כך.

מיד הכול נראה אחרת וט"ו באב מצטייר כעוד סיבה מצוינת לחגיגת קניות, התרגשויות, יציאה מהשגרה או בעברית… סיבה טובה לחגוג אהבה וסיבה מצוינת לתגבר, לרענן ולחזק אהבה קיימת. ואחרי כל הטיפים שעפו בינינו בקפה, הרבה יותר קל לי לכתוב עבורכן וכן, גם מעט עבורכם, טיפים לחגיגת ט"ו באב סטייליסטית ואישית אצלכם בבית. זה הזמן להעיז ולהזיז ישבנים!

קוקטייל סוודקה וניל – באדיבות כספי משקאות חריפים

לבשל על הגז את המרכיבים הבאים למשך כ-10 דקות: 40 מ"ל סוודקה וניל, 20 מ"ל שנפס תפוח, 40 מ"ל יין קינוח מוסקט מתוק, 60 מ"ל סיידר תפוחים, 2 רבעי תפוח מקולף, 2-3 טיפות תמצית וניל, 1 מקל קינמון.

לקרר. להוסיף את הלפתן לשייקר עם 1 כף קרח מרוסק.לנער ולמזוג הכול (כולל הקרח, לא לסנן !) לכוס מרטיני.

העיצוב: בחרו מקום אחד קטן ואינטימי בבית לחגיגות, זה לא פסח, אל תהפכו את כל הבית לגן אירועים, חדר השינה שלכם יכול להיות מקום מושלם. זה הזמן למסע קניות קטן ולחידושים או שימוש יצירתי בחפצים קיימים בבית. כל החוכמה בעיצוב היא להחליט על קו השראה אחד וללכת איתו עד הקצה. המשמעות היא להשתמש באותם צבעים ומוטיבים. ככל שתתמקדו בגוון או שניים יהיה קל יותר ליצור אוירה סוחפת.

אתם מוזמנים להשתמש בבלונים, פרחים, מצעים חדשים, רצועות בדים, כריות לקישוט כתוספת, וילונות חדשים או אפילו רק תוספת של פרחים יבשים ,פרפרים או נחשים מפלסטיק על הוילונות ובסביבת החדר. כל מה שיכול לעשות לכם את זה. הכלל החשוב ביותר הוא: מינימום צבעים מקסימום פריטים מאותו עולם עיצובי אותו בחרתם.

קוקטייל סוודקה ציטרון – כספי משקאות חריפים

למעוך היטב בתוך הכוס חצי לימון ללא קצה. להוסיף קרח מרוסק עד הסוף

להוסיף: 30 מ"ל סוודקה ציטרון, 30 מ"ל צ"ויה (שיכר שזיפים יפני), 30 מ"ל מונין פסיפלורה, 20 מ"ל מיץ לימון סחוט. לכסות לנער בשייקר בוסטון ולנער. להוסיף מעל כף גרגירי פסיפלורה טרייה.

המתנה: קחו את כל האירוע כמתנה אחת ארוזה באותו סגנון, התלבשו בהתאם ואם "אין לך מה ללבוש" הוא בטח לא יכעס כשהמתנה שלו לחג תהיה: את, לבושה במערכת הלבשה תחתונה סקסית במיוחד, מאותו עולם עיצובי וצבעוני איתו בחרת לעצב את החדר. אם את חושנית באדום, בתולית בירקרקים, חייתית ונועזת בחומים וסגולים או חמה ורכה בכתומים מוארים. הכול מותר, בשביל זה יש חג ממש מיוחד.

קוקטייל סוודקה קלמנטין – כספי משקאות חריפים

למעוך היטב 1/2 תפוז בכוס (להוציא את כל המיץ). להוסיף קרח מרוסק עד הסוף. למזוג: 30 מ"ל סוודקה, 30 מ"ל שנפס אפרסק קלמנטין, 20 מ"ל לימון סחוט, 20 מ"ל מונין פסיפלורה, לכסות בשייקר בוסטון ולנער.

האוכל: הכינו פינה מיוחדת לאוכל ולשתייה, כן, בתוך חדר השינה, או נכון יותר לומר, לכיבוד קל אבל משביע. זה לא המקום לאומצת בשר כבדה ועסיסית (אלא אם כן החלטתם לעצב את החדר כג"ונגל חייתי). פירות, סנדביצ"ים מעוצבים, פיצות קטנות או למרוח… ולאכול.

קוקטייל סוודקה רסברי – כספי משקאות חריפים

להוסיף לשייקר: 1/2 כף קרח כתוש, 2 כפות ליפטן דובדבנים (7-9 יח"), 30 מ"ל סוודקה רסברי, 30 מ"ל שנפס, אפרסק, 20 מ"ל לימון סחוט, 20 מ"ל מונין ורדים, 90 מ"ל מיץ קרנברי, לנער היטב ולמזוג הכול (כולל הקרח !!!) לכוס מרטיני.

זה הכול! אני מאמינה שהאווירה, התעוזה וההשקעה שלך יעשו את שלהם ויעזרו לכם ליצור לזוגכם ולכם את פינת החלומות האולטימטיבית לחג האהבה אצלכם בבית או בצימר שקט ושיהיה בהרבה הצלחה.

עוד מאמרים בנושא…

לייף סטייל

מרימים גבה

אילו גבות אופנתיות היום והאם זה מתאים למבנה הפנים שלכם? כל הכללים למראה הגבה המושלמת.

קרא עוד »
לייף סטייל

תכשיטים – התוספת שתופסת

גם אם "אין לכם מה ללבוש", אפשר בעזרתם של האביזרים להראות כמו מיליון דולר. אורלי שי הולכת על הלבוש הקלאסי, אבל משדרגת אותו פי כמה וכמה עם נגיעות צבעים מאובזרות.

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד