כמה ימים חמים ואני מציצה במגירת הלבנים לבדוק שהוא עדיין שם – בגד הים האולטימטיבי שלי.

שעות הסתובבתי כדי למצוא את 15 הסנטימטרים המושלמים שיכסו את גופי ויגרמו לי לחשוף "עד הסוף" ולהרגיש לבושה. כדי שאתם תחסכו את אותן

לא שיש סיכוי שבגד הים האולטימטיבי שלי יראה אור יום בקרוב – אני לא מאלה שפותחות את עונת הרחצה, לא "עושה" בריכות בחורף וחול בבטנה של הביקיני שלי יכול לאשפז אותי עד סוף הקיץ. בגד הים הוא האריזה הכי קטנה (טוב שהיא אלסטית) שאמורה להכניס לי את הבטן, להעלים לי את הישבן, לגרום לחזה שלי להראות מושלם ולהחליק לי את הצלוליטיס עד אחרי הברכיים – בקיצור חליפת צלילה.

לגברים יש "חצי דאגה" הם צריכים להתאים רק חלק תחתון, אני לא מכירה הרבה גברים עם צלוליטיס, סימני מתיחה על העור מלידות ושיערות מיותרות בכל מקום! שיער גוף משום מה נראה טוב יותר עליכם הגברים (אמרתי שיער – לא פרווה). משהו גורם לכם הגברים, להיות יותר ויותר אופנתיים ונועזים, אחרי כמה שנים שבהן הקפאתם כל מגע אופנתי. סוף סוף אפשר לראות מלבד מכנסי ספורט קצרים, מכנסי חוף, ואפילו, השוס הגדול – בגד ים קטן וצמוד שחזר לככב.

אתם יכולים ללכת על ורוד פראי ולהראות רגישים ואופנתיים או להיצמד לקו הקלאסי של אדידס. המנעו ממכנסי הגלישה (שבע שמיניות או שלושה רבעים), אם אתם בעלי רגליים קצרות.

צבעים

הלהיטים של הקיץ – פוקסיה (ורוד זועק), ירוק דשא וצהוב. לצד הצבעים החזקים יש את הצבעים הרומנטיים/דהויים: חומים, ורוד מיושן, צהובים, ירוק רעל דהוי וכתום אוכר (דרך אגב, אני לא מכירה אף אחד שצהוב מחמיא לו…).

הדפסים

השפעה מעורבת של שנות השמונים עם שנות החמישים: נקודות, פרחים ופסים. הדפסים של שחור ולבן בכתמים או בצורות גיאומטריות.

גזרות

מפתח רגל – בצער גדול אנחנו עדיין עם דגמים בעלי מפתח רגל נמוכה ולא מעט סטרפלסים. רצוי שמפתח החלק התחתון בבגד הים (אם אין לך רגלי איילה צרות וארוכות) יהיה פתוח וגבוה ולא נמוך ולוחץ.

סטרפלס – חלק עליון סטרפלס, מתאים לבעלות החזה המושלם: בינוני ו"יציב". חזה קטן בסטרפלס ימרח ויעלם, והחזה הגדול יפול וישווה מראה של מגש הדבוק לנו ב"פרונט". הפתרון הוא בגד ים עם חזייה פנימית שיתמוך וייצב את החזה.

שלם או ביקיני? בגד הים ש"נחשב" אופנתי יותר היום הוא בגד הים השלם, יש סברה שטוענת שבגד ים שלם מרזה יותר מביקיני. זה יכול להיות נכון רק בתנאי שהוא מותאם למידה שלך. תארי לך בגד ים צמוד, לוחץ, הגורם לרגלייך להישפך ממנו בנדיבות – ביקיני רך יראה הרבה יותר טוב.

ירכיים – מבנה החלק העליון בבגד הים (כמה שזה נשמע מוזר) ישפיע מאד על מראה רוחב הירכיים. ככל שבגד הים "ייצבע" וידגיש אזור כתפיים רחב יותר כך יצטמצם מראה הירכיים.

קולר (רכיסה מאחורי הצוואר) או סטרפלס (ללא כתפיות) מגדילים את מראה הירכיים, גזרת גופיה (המבנה הקלאסי)או גזרה במבנה סירה, מדגישה ומרחיבה את מבנה הכתפיים וגורמת לאזור האגן להראות קטן יותר ביחס לשאר מידות הגוף.

ישנם בגדי ים המלווים בחצאית עם כמות בד מסולסל שמתיישב בדיוק במקום אותו אנו רוצות "להעלים", אבל כדאי לזכור, אולי הוא מסתיר חלק מהצלוליטיס, אבל עודף הבד מדגיש את האזור וגורם לתוצאה הפוכה.

טיפים קטנים לסיום

  • אפשר לכבס את בגד הים במכונת כביסה: ללא סחיטה בחום של עד 40 מעלות.
  • שמן שיזוף מכתים את הבד והורס את גמישות בגד הים, השתמשו בתחליב שיזוף/הגנה.
  • חומץ יכול להעלים כתמי שמן אבל לעתים גם את צבע בגד הים.

ועוד בקשה קטנה – תהנו גם בשבילי, אני חזקה בלקנות בגדי ים, אבל לא ממש משתמשת בהם.

עוד מאמרים בנושא…

בלוג

סטיילינג – מה זה?

סגנון אישי בלבוש ובמראה החיצוני שלנו יכול להפוך להיות סימן ההיכר שלנו. אם אנחנו לא מרוצים מהסגנון האישי שלנו או שאנחנו לא מבינים בזה אנחנו יכולים לשוכר שירותי סטיילינג אישי שיעזרו לנו לעצב את המראה

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד