עיצוב גבות מושלמות

גבה? גבות … כמה קטנות ככה חשובות, הגבות שלנו הן הקשר הראשוני של העולם למה שעובר עלינו בפנים. במפגשים עסקיים או אישיים תנועות הגבה הקלות ביותר יכולות להסגיר את רגשותינו וכוונתנו. מה לעשות שלא כולנו נולדנו עם גבות אטרקטיביות למשעי? פשוט לעצב אותן ויפה מודעות אחת קודם. הנה כמה טיפים וכללי א' ב' על קצה המזלג מקורס התדמית שאני מעבירה  כן כן… זה חשוב לנשים וגברים כאחת

גבות גבה עיצוב-גבות הגבות

כמו בכל דבר גם עיצוב הגבות נשען על המראה הקלסי בייחס למראה האפנתי. אפשר לראות את הגבות המאפיינות עשורים שונים ודרך כך להבחין בהבאה השונה שהן מייצרות לאותן פנים,   בשנות ה-20 של המאה הקודמת שיוו הגבות הדקות והמעוגלות יצרו מראה של תמיהה ונאיביות, בשנות ה-50 הגבות עוצבו באופן סקסי ומפתה, ובשנות ה-80 רצו הנשים להוכיח שהן שוות לגברים, עיבו את שיער הגבה והשוו לה מראה אסרטיבי וגברי.

הגבות אחראיות לחלק נכבד מהמראה שלנו לטוב או לרע ובטור מנטורית לפרזנטציה אישית מנצחת, שבונה מראה ותדמית ללקוחות שלה, אני כאן כדי להאיר מעט את סבך הגבות שלך.

אווה-לנגוריה

אווה לנגורה- מילוי ועיבוי הגבות בעזרת אבקה ומכחול- עדין בגוון אחד בהיר מגוון השיערה הטבעי, לא מבריק ולא נמחק בקלות. החוכמה לא לחרוג מידי מתוואי העיצוב של השיער כך זה נראה הכי טבעי.

הגבות תוחמות את הבעתנו ומציירות עבורנו את הבעת הפנים הראשונית איתה אנחנו מסתובבים כל היום. אנחנו יכולים להראות תמימים, עייפים, סקסיים, או חסרי הבעה, וזה עוד לפני ש"הרמנו גבה". גבה שמסודרת נכון יכולה לחולל פלאים ולהפך. עם זאת, רובנו נוטים להתייחס אליהן בזלזול אם בכלל. אנחנו הנשים, הפנמנו שצריך "לנקות" גבות בלי להבין את הנזק שנגרם לפנינו בעקבות גבה מבולבלת, הגברים חונכו להתעלם מקיומן ולעתים נראה כאילו הם מגדלים דשא פראי ממש כדי להרגיז.

מה עם עובי הגבות

העובי הוא בדרך כלל מייצג את הפן האפנתי, כשבשנות האלפיים גבות דקות היו מאד אפנתיות, רוב הנשים נשמו לרווחה למרות העיסוק במריטה האין סופי.  יש מעט מאד נשים מעל גיל שלושים שנשארו להן באמת גבות מלאות ובשרניות. כשהחלה אפנת הגבות המלאות נשים רבות הרגישו קרחות גבה, 

הטעות הנפוצה היא למרוט את הגבה ולדקק אותה מדי, בדרך כלל זה קורה כשאנחנו "נרדמות" עם פינצטה ביד. עם הזמן בוחרות להן שיערות בודדות לא לגדול עוד ויוצרות קרחות בגבה. עצה ידידותית: כמה שהאופנה תוביל לגבה דקה, המנעו ממריטה גורפת כי כשהגלגל יתחלף תשארו עם מראה לא מעודכן. את צעירה? בעלת גבות מלאות ויפות? אל תתפתי לדקק את גבותייך גם אם תהי פחות אפנתית עונה או שתיים.

גבות גבה

ג'סיקה ג'סטין- גבה רפה  וחסרה באיפור שפשוט לא קולע… כמה חבל

פטרונות לגבות דלילות

אז יש כמה … האחת לצבוע אותן או למלא חוסרים בעזרת עפרון (רק כזה של גבות כי הם פחות נמרחים) או אבקת צבע ומכחול (המילוי העדיף עלי)

השנייה לקעקע ציור של גבות. זכרו  זה לא נמחק וחשוב להשקיע זמן בחיפוש ואפילו עוד כסף כדי שרק הטובים ביותר יעצבו לכם את ההבאה או ימלאו חוסרים כך שישפיעו על עיצובן הסופי של הגבות.

אני ממליצה בחום על אנשי המקצוע שיכולים לצייר לכן שיערה שיערה. (מילוי הגבות בקעקוע כל כך מהותי ולכן אני מוכנה שתשלחו לי תמונות של גבות שעוצבו על ידי המקעקע איתו תרצו לעבוד ואשמח על פיהן לחוות דעתי)

עובי הגבה האידאלי

עובי הגבה משתנה מאדם לאדם על פי גודל אבריו וכן אם הוא אישה או גבר אבל דבר אחד עקבי: החלק הקרוב לאף רחב מקצה הגבה הקרוב לרכה. והוא הולך ומוצר באופן אחיד ושווה כאילו היה משולש ארוך שפשוט התעקל בדרך.

עיצוב ופרופורציה מושלמת

bionce

ביאונסה נולס (לוריאל) גבות דומות בעובין כרצוי אבל לא זהות בנטייתן… זה שם המשחק

הגבה הנכונה או ה"אידיאלית" תעוצב  באורך של שני שליש בחלקה הפנימי המטפס ועולה כלפי מעלה,  משמע: הפאה הארוכה שלה תתחיל ליד האף כלפי מעלה לכיוון הרכה. ושליש המתחיל לרדת לכיוון החיצוני של הפנים משמע: בדיוק בקצה החיצוני של הקרנית, (כן כן קרנית זה העיגול עם צבע העין)  בקו האורך הזה תשבר צורת הגבה כלפי מטה (השליש הנותר מאורך הגבה) באופן רך ולעולם לא תגלוש מטה מעבר לבסיס הגבה הקרוב לאף המעבר בין שני אלה צריך להיות מעוגל כדי לא לתת תחושה של משולש חד. חשוב שעובי הגבה ילך ויקטן בהדרגה כך שהחלק הפנימי יהיה עבה בכשני שליש מהחלק החיצוני. הגבות צריכות להיות שוות בעוביין, אך מעט שוני  באופן בו הגבה נשברת (משולש או רך ומעוגל) ישווה לנו מראה מעניין וסקסי כאשר גבה אחת מעט מורמת מחברתה. 

צורת הגבה צריכה להתאים למבנה הפנים, קרבת העיניים זו לזו וצורת העין ונטייתה כלפי מטה או להפך.

אני מכירה את "תאוריית המקל" (כשמניחים עיפרון או סרגל בין צמוד לפאה החיצונית של נחיר האף דרך קצה העין הפנימי ובהמשכו אמורה להתחיל הגבה… ) תאמינו לי זה עובד רק אצל מי שהמרחק בין העיניים שלו אידאלי ורוחב נחיריו מושלם …

אלישיה קיז- חלוקת עובי לא מדוייקת (אין את המעבר הרך בעובי הגבה מתחילתה לסופה וכן השבירה לא ממוקמת באופן מדוייק

אורך שיער הגבה
ישנן שערות גבה ארוכות הנוטות ליפול על העפעף או להזדקר בגאון כלפי מעלה. חשוב לדעת שמותר וחשוב לגזור אותן: סרקו את הגבות כלפי מעלה וגיזרו על פי צורת הגבה אליה תרצו להגיע בסוף העיצוב. חשוב לזכור:  הרחיקו את להבי המספריים מעט כלפי מעלה אל תגזרו ממש בקו הגבות כדי שהשערה תוכל להתעכל וליפול בטבעיות. 

מתי למרוט ומתי לגזור?
אצל נשים רוב תהליך גדילת השיער בגוף נעשה מספר ימים לפני המחזור. הסירי את השערות יומיים אחרי סיום המחזור, והשתדלי לעשות זאת אחת לחודש. אחרי שלושה מחזורים כל השיער יגדל באותה מהירות פחות או יותר ולא תצטרכי ללכת עם נקודות שיער על הפנים .

מילה קטנה לסיום עבור הגברים מותר לכם לגזור ומותר להסיר גבות סוררות. מילת המפתח להרחיק גבות מחוברות היא דילול כך שהגבה תראה טבעית כאילו לא נגעו בה. אל תמרטו כליל את השיער המחבר בין הגבות פשוט הכניסו את הפינצטה לתוך הסבך והסירו שיערה פה ושיערה שם העיקר המנעו מרצף טריטוריאלי של ניקיון.

 ככה בקטנה ועל קצה המזלג… אתם תמיד מוזמנים ללמוד יותר 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד