מה שתלבשו בדרך לקו השיזוף

עונת הרחצה בפתח והימים החמים אשר עוברים עלינו לא משאירים הרבה ברירה לגבי המקום האולטימטיבי לבילוי: חוף הים. ואם ים- אז כדאי שנהיה לבושים נכון.

אז איך בוחרים את הדגם הכי אופנתי והכי מתאים?
'אל תתפסו לתכתיבי אופנה אלא בחרו מה שנכון לגוף שלכן' אומרת מעצבת האופנה והתדמית אורלי שי . אורלי מנדבת כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את בגד הים הנכון:

שלם או ביקיני?

קיימת סטיגמה לגבי 'מה מרזה'. נוהגים לחשוב כי בגד ים שלם מרזה יותר מביקיני. זה יכול להיות נכון רק בתנאי שהוא מותאם למידה שלך. 'כבר ראיתי', מספרת אורלי שי , 'נשים שלבשו בגד ים צמוד, לוחץ, אשר גרם לירכיים שלהן להישפך ממנו בנדיבות – במקרים כאלה אפילו ביקיני היה נראה עליהן הרבה יותר טוב'.

פולקעס:

מבנה החלק העליון בבגד הים (כמה שזה נשמע מוזר) ישפיע מאד על מראה רוחב הירכיים. ככל שבגד הים 'ייצבע' וידגיש אזור כתפיים רחב יותר כך יצטמצם מראה הירכיים. קולר (רכיסה מאחורי הצוואר) או סטרפלס (ללא כתפיות) מגדילים את מראה הירכיים, גזרת גופיה (המבנה הקלאסי) או גזרה במבנה סירה, מדגישה ומרחיבה את מבנה הכתפיים וגורמת לאזור האגן להראות קטן יותר ביחס לשאר מידות הגוף.

ישנם בגדי ים המלווים בחצאית עם כמות בד מסולסל שמתיישב בדיוק במקום אותו אנו רוצות 'להעלים', אבל כדאי לזכור: לעיתים הבגד מסתיר חלק מהשומנים, אבל עודף הבד מדגיש את האזור וגורם לתוצאה הפוכה.

חשוב לתת תשומת לב למפתח הירך: אם ניחנתם ברגליים ארוכות וחטובות אזי מפתח רגל נמוך הוא אידאלי עבורכן. אם הירכיים עגלגלות יותר- המנעו ממפתחים נמוכים ולוחצים שרק ידגישו את העובדה אלא הדיפו מפתח רגל גבוה ככל האפשר.

ציצים:

בגדי-ים בגזרת סטרפלס מתאימים למי שהתברכה בחזה המושלם (הווה אומר: בינוני ו'יציב'). חזה קטן בסטרפלס ייראה 'מרוח' ויעלם, והחזה הגדול יפול וייראה רע.

לבעלות החזה הגדול ממליצה אורלי שי לבחור בגד ים עם חזייה פנימית אשר יתמוך וייצב את החזה.

ואיך שומרים על בגד הים?
בגד הים , על אף שמכיל מעט מאד בד, עולה לא מעט – אומרת אורלי שי. הרבה נשים הורסות את הבגד הזה כתוצאה משימוש ותחזוקה לא נכונים.

הנה כמה טיפים לתחזוקה נכונה של הבגד שלכם, על מנת שיאריך ימים:

  1. כביסה: אפשר לכבס את בגד הים במכונת כביסה רק להקפיד לא לסחוט. טמפרטורת המים צריכה להיות מקסימום 40 מעלות.
  2. זהירות עם השמן: שמן שיזוף מכתים את הבד והורס את גמישות בגד הים, העדיפו להשתמש בתחליב שיזוף/הגנה. על פני השמן
  3. כתמים? חומץ יכול להעלים כתמי שמן אבל לעתים גם את צבע בגד הים,זהירות.

ומה מחכה לנו על הקולבים?

אוברזון:
40 שנה בתחום בגדי הים לא יכולות לאכזב: הקולקציה של אוברזון משופעת בגזרות מעוררות השראה, שזירות, רצועות ופתחים בלתי-צפויים. הצבעים המככבים: הדפסים בצבעי ניאון עזים, שילובים של כתום וטורקיז, רקמות עוגנים ופסים ברוח הנייבי בקולקציה: בגד ים המחובר לגופיה שקופה, מכנסוני חצאית סקסיים, בגדי ים מתוכשטים, ביקיני משולב בחישוקי כסף ענקיים בשילובי צבעים עזים ובגדי ים בהשראת אורות הניאון של ניו יורק באוירת רטרו.

בנוסף השנה מציע אוברזון גם בגדי חוף וחופשה להשלמת האוירה.

הבשורה: בגד ים בשילוב רצועת בד דמוית חגורה, שמתאימה מאד למי שלא התברכה במבנה ירכיים מושלם.

פתרון נוסף למלאות יותר: שני חלקים ועליהם גופיה דקה בצבע זהה.

חברת SEE YOU:
בגדי הים של SEE YOU פונים בעיקר לנשים בגילאי 25+ הזקוקות למוצר מחמיא ומחטב המעניק תחושת יופי ובטחון.הדגמים מתאפיינים בקווי גזרה נקיים, בדי 'סנסיטיב' נעימים למגע, המתייבשים במהירות ובעלי עמידות צבע ברמה גבוהה, עשויים בטנות פנימיות, מחטבים פנימיים וכן קאפים וכריות לתמיכה מירבית באיזור החזה.

בקולקציה בגדי ים שלמים, ביקיני וטנקיני (גופיה וחלק תחתון) במגוון דפוסי פרחים, פסים ובועות בשילובים אופנתיים, אביזרים מיוחדים ומקוריים דוגמת אבנים נוצצות המודבקות בעבודת יד, סרטים, לולאות וחרוזים צבעוניים.

הבשורה: ניתן להזמין ברשת חנויות המפעל מידות חריגות המותאמות לכל מבנה גוף בתוספת סכום סימלי.

פילפל
קולקציית בגדי הים של פילפל לקיץ 2005 מאופיינת בצבעוניות חזקה, עשירה מאוד במשב רוח צעיר ורענן. הקולקציה עשירה ביותר וכוללת 19 קבוצות של דגמים המתאימים במיוחד לצעירות המחפשות מראה סקסי, אופנתי ודינמי.

הנוחיות היא מעל הכל והקולקציה כוללת מבחר של גזרות ודגמים שאפשר לערבב ביניהם בשיטת mix and match, כך שכל אחת תמצא את הגזרה הנוחה והמחמיאה לה ביותר.

בין הטרנדים הבולטים לקיץ: מראה שנות ה- 70 בצבעי אדום וכחול, הפסים ממשיכים בגווני ורוד וטורקיז, פרחים מופיעים בשלל הדפסים ובדים ובעיטורים על בגדי הים, הקולקציה עשירה בתוספות ועיטורים של חישוקי עץ, פרחי פלסטיק, חישוקים מפוספסים, חגורות הנקשרות על הירכיים, חישוקי מתכת עם לבבות, חרוזים עליזים ועוד.

הפרטים הקטנים מעניקים לכל בגד ים את המראה הנכון והמיוחד, אם באפליקציית פרח, רקמות פרחים קטנים, נקודות ושילובים מיוחדים של צבעים למראה בוטיקי מרענן וקייצי.

הבשורה: החזיות עד מידה F – גם לבעלות חזה שופע עם קשירת צוואר או כתפיים, חזיות פוש-אפ, משולשים עם חזיה תומכת נשלפת.

חברת 'ספידו'
הקולקציה של ספידו מגיעה בצבעים עליזים ובשילובי צבעים יוצרת חגיגה דרום אמריקאית וסקסית במיוחד, כאשר בגדי הים הלבנים אומרים את המילה האחרונה.

שילובי הצבעים באים לידי ביטוי בפריט אחד או בשילובי פריטים בסגנון ה'מיקס אנד מאטש'.

מבחר בגדי ים ביקיני מוצעים בצבעים חלקים בורוד, תכלת, אדום, כחול, לבן, שחור כאשר לבגדי הים מצטרפות טבעות מעוצבות היוצרות מראה 'מהודר' וחרוזים.

לצד בגדי הים בצבעים חלקים ניתן למצוא בגדי ים ססגונייים עם דוגמת פרחים קטנטנים, פסים בורוד– צהוב- אדום או תורקיז- ורוד– ירקרק.

בקולקציה גם בגדי ים עם גופיות קצרות (טנקיני) ומגיעות עד לקו הקורקבן, מכנסונים השונים המדוגמים להפליא עם חגורות, חרוזים פסים מודגשים, פסים דקים במגוון אורכים.

הבשורה: בגדי הים הלבנים אטומים לחלוטין, מעוצבים מבדים בלעדיים לחברת 'ספידו' המכונים BODYSHELL ומוצעים באופן חלק ובשילובי צבעים של אדום וכחול עם רוכסן בחלק הקדמי.

לי-קופר
בחברת 'לי-קופר' חילקו את בגדי הים לארבע קבוצות שונות בגזרות נמוכות התואמות את רוח המותג בעיצובים שונים: חזיות קולר, משולשים, פוש-אפ, מכנסונים, תחתוני טייבס וקשירה.

הצבעים הבולטים לעונה הם: טורקיז, אדום, כחול ג´ינס, ירוק, כתום וורוד.

בגדי הים נמכרים בנפרד, כך שכל אחת יכולה להתאים לעצמה את גזרת התחתון והחזייה המתאימים למבנה גופה וטעמה האישי.

הבשורה: קבוצת בגדי ים ברוח הגלישה עם הדפסי פרחים טרופיים ובתוספת אבזם עץ בשילובי צבעים של ורוד-שחור ולבן-טורקיז.

בננה
בננה הוא מותג בגדי ים לצעירות בגילאי 14-30, כאלו ששמות דגש על עדכניות, אופנתיות וייחודיות.

הקולקציה של בננה היא ספורטיבית, אופנתית, צעירה ונשית.

בקולקציה – בגדי ים חלקים קלאסיים בגזרות שלמות וביקני עם חזיות פוש אפ, בגדי ים פרחוניים בהדפסי פרחים רקומים או פאייטים, בגדי ים בהדפסי ספרות, דמויות קומיקס וסלוגנים שונים, בגדי ים בשילוב דפוסים גרפיים-מלבניים במראה קלאסי וכן הדפסים בצבעים זוהרים במראה ספורטיבי.

הבשורה: רוני סופרסטאר מובילה את קמפיין החברה זו השנה השניה

CROCKER
לראשונה, משיקים בקרוקר ליין בגדי ים מגוון לנשים. ליין בגדי הים של קרוקר ל 2005 עוצב בהשראה ברזילאית ועולם הספורט (הגזרה הספורטיבית, לוגו מספרים, אלמנטים מעולם הספורט ועוד…) בקולקציה מגוון בגדי ים בשילובי הצבעים – תכלת, ורוד, טורקיז, צהוב, כחול כהה ועוד…

הבשורה: יש חוטיני. השראה ברזילאית, או לא? (וכמה חבל שאין תמונות שלו)

Keds
קולקציית בגדי הים של 'קדס' הינה קולקציה ספורטיבית, אופנתית, צעירה וחתיכית, המציעה מגוון רחב של בגדי ים בצבעים אופנתיים ובגזרות חדשות: גזרות נמוכות של תחתונים עם פס עבה או דק, עם קשירה או בלי, בשילוב אבזמים ושרוכים בנוסף גם מגוון רחב של מכנסונים, שמאוד אופנתיים בעונה הקרובה.

חזיות 'פוש אפ', חזיות עם רפידות נשלפות, חזיות רחבות עם קשירת קולר (הולטר), גוזיות וחזיות משולשים בשילוב שרוכים, חרוזים וקשירות.

הצבעים הבולטים העונה הם: ורוד, תכלת, טורקיז, אדום, כחול, ורוד, שחור וחום.

ניתן למצוא גם שילובים מעניינים של צבעים כגון תכלת עם ירוק, ורוד וחום ותכלת ואדום.

החזייה והחלק התחתון נמכרים בנפרד, כך שכל אחת יכולה להתאים לעצמה את גזרת התחתון והחזייה המתאימים למבנה גופה ולטעמה האישי.

הבשורה: חצאיות ספורטיביות במגוון צבעים התואמים את בגד הים

womenonly
רשת  womenonly המתמחה בהלבשה תחתונה ובגדי ים לנשים מלאות או נשים בעלות חזה גדול חושפת העונה קולקציית בגדי ים נועזת יותר ומתאימה לאקלים הקיצי ולשמש הישראלית, הצבעים שנבחרו העונה הנם טרופיים ואקזוטיים כבזוקה, בננה, ורוד פוקסיה, כחול אקווה ועוד.

ניתן יהיה להשיג בגדי ים חלקים בגווני הכחול, שחור ואדום, לצד דגמים מודפסים בפרחוני או פסים בגזרות מחמיאות ומחטבות.

הגזרות השולטות העונה הינן: הביקיני שמלווה גם בתחתון בוקסר חדש או השלם שמגיע גם במראה ספורטיבי העונה.

אליהם יצטרפו הקיץ אביזרים נלווים כתוספת לבוש ייחודית לחוף הים הכוללי: פראו בשלל צבעים, מכנסון חוף עם קשירות משני הצדדים ועליוניות תואמות.

הדגמים החדשים מעוצבים מבד לייקרה עם קשירות או שרוכי צד, גזרת קולר או בקאפים משולשים, עם כתפיות שונות ובשלל מידות המעניקות פתרונות מחמיאים לאישה המלאה.

בגדי הים עמידים בכלור ומי מלח ומעניקים תמיכה מקסימאלית לחזה באופן מחטב.

הבשורה: יש ביקיני גם לחזה גדול, והוא אפילו אופנתי.

עוד מאמרים בנושא…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד