בא לך לעבור את החגים בנצנוצים? להתחיל שנה חדשה זוהרת במיוחד? אורלי שי הדביקה, התאימה וממליצה על הדרכים הטובות ביותר להיות היתושה הכי נוצצת במסיבה.

חודש דצמבר הוא חודש מואר במיוחד. כל נר חנוכה, כל מנורת חג-מולד וכל הבהוב פנס על פני כדור המראות בחגיגות הסילבסטר ירצדו עלינו. וכמו יתושות מיומנות, כל אור קטן הוא סיבה למסיבה לצאת ולהפגין הופעה חגיגית ונוצצת. אבל שימי לב: בקלות רבה את עלולה להיראות רע. ממש רע. הטריק הוא באיזון.

אז אם דצמבר הוא חודש נוצץ במיוחד, זה הזמן לצרף למלתחה שלך כמה פריטים נוצצים ומחזירי אור בסימן החנוכייה שלנו או עץ האשוח של הנוצרים. גם לך, גברבר עירוני, מותר לנצנץ. לפני שאתם יוצאים למסע החגיגות בררו האם אתם הולכים לפגוש את אותם האנשים שוב ושוב או שפעם מדליקים נר אצל הדודה ופעם אצל החברה בעיר. אם רק הדודה הזמינה אתכם, הנה כמה טיפים למראה שונה אך נוצץ לא פחות, מדי ערב.

תכשיט נוצץ וצבעוני לאור נרות יגרום לך להיות היתושה הכי בולטת והכי נוצצת בסביבה. אבל זכרי: יש הבדל בין נצנוץ קלאסי וסקסי לבין שאנדליר (מנורת קריסטלים) מהלך ועדיף להישאר בקו הקלאסי. 

מומלץ להגביל את הניצנוץ. את יכולה ללבוש ג'ינס ו-T לבנה ולהתפנק בסנדלים שזורות בקריסטלים. במיוחד אם יש לך אצבעות מטופחות. נכון שחורף, אבל אם הנשים האירופאיות לא חוששות להסתובב בסנדלים ביבשת הקפואה גם לך מותר. אם את לא מסתדרת עם צו האופנה הזה, גם מגפיים או נעליים נוצצות יעשו את העבודה. 

אור לגויים 

אם החלטת שאת מאירה את עצמך בתכשיטים ה"רקע" הטוב ביותר למנצנצים הוא אחיד ומתון. משהו כמו שחור, אפור, בורדו קלאסי או ה-צבע של החורף: אוף-וייט מאופק. למערכת לבוש חד גונית שכזו את יכולה לצרף סט תכשיטים בצבעים עזים ובנצנוץ יוקרתי, כמו שרשרת וצמיד תואם וזה מספיק. 

אם את לא מסתדרת עם תכשיטים את יכולה לשדרג כל חולצתT  בסיסית, עם או בלי הדפס, בשניה אחת. את רק צריכה להעז להדביק עליה אבן קריסטל או שתיים. אור הנרות מגביר ומכפיל את הנצנוץ המגיע הישר מתוך החולצה שלך. 

אם את מעדיפה לשחק אותה יתושה בהסוואה את יכולה להשתמש באותו בסיס לבוש, לצרף חגורה עם אבזם גדול מתכתי ורחב בהשראת אופנת הבוקרים, לרכך את המראה במגפי עקב נשיים ולהוסיף שעון או שרשרת מתכתיים. תוספת של צללית נוצצת באזור הלחי הגבוהה או בחלק העפעף העליון וסה-טו, את נוצצת. 

סינדרלה חגיגית 

אם את מוזמנת לנשף אמיתי מותר לך להתפרע מעט יותר. גופיה שכולה פייט אחד גדול או עליונית סקסית שזורה קריסטלים נוצצים זה מצוין, כל עוד את נזהרת משילוב "סט תואם". כלומר, אם את בוחרת חלק עליון נוצץ, הימנעי מחצאית או מכנסיים נוצצים ולהפך. טעות כזו יכולה להפוך את המראה שלך לזול ולא אטרקטיבי. 

חודש ימים זה מספיק זמן להשתובב ולבקש מהספר שלך שיצבע לך פס אדום בשיער, למשל. על הפס הזה שבצי מעט קריסטלים, ענדי טבעת עם קריסטלים תואמים ומגפיים בצבע זהה ואת מלכת הלילה האולטימטיבית. אל תשכחי שאת צריכה לצרף את כל החגיגה למערכת בגדים בגוון אחיד. 

פודרה נוצצת, ליפ גלוס עם נוצצים, שרשרת עם תאורה פנימית או שרשרת מכדור מראות קטן, הם פריטים שישדרגו כל בגד משעמם. החשוב מכל הוא תיאום ואיזון. החליטי מה הכי יפה אצלך וקשטי אותו באביזר נוצץ. ושיהיה חג שמח ומאיר במיוחד.

עוד מאמרים בנושא…

בלוג

סטיילינג – מה זה?

סגנון אישי בלבוש ובמראה החיצוני שלנו יכול להפוך להיות סימן ההיכר שלנו. אם אנחנו לא מרוצים מהסגנון האישי שלנו או שאנחנו לא מבינים בזה אנחנו יכולים לשוכר שירותי סטיילינג אישי שיעזרו לנו לעצב את המראה

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד