נחשקת, נועזת וסקסית

ט"ו באב הוא הזדמנות מצוינת לרענן את חיי האהבה שלכם. אורלי שי ממליצה לזנוח את התחתונים הרחבים והחזיות המצהיבות, לצאת למסע קניות חושני ולגלות את האישה הפראית והסקסית.

שבכן אם עדין לא הבנת – את היא המתנה! השקעה בעצמך תגרום לך להרגיש סקסית נשית וזוהרת ולהראות בהתאם, ולפעמים זה שווה יותר מטיפול זוגי.

צאי לדרך, זה הזמן להתאהב בעצמך מחדש ולעשות את זה בסטיייל

שלב א' פינוקי יופי עור יבש, ציפורניים סדוקות וקוצים ברגליים יהרסו כל בגד מושלם.
בקרי בפארם הקרוב, ורכשי כל מה שרצית לקנות אבל לא העזת (כמו לק אדום או בושם חדש).

להלן רשימת המוצרים המומלצים:

  • חומרים להסרת שיער
  • אצטון, צמר- גפן, לק
  • צבע לשיער
  • פינצטה ומספריים (טובים!) לציפורניים
  • קרם גוף, קרם פנים, בושם, דיאודורנט
  • משייף עור יבש מכפות הרגלים
  • מי פה חדשים, או ספרי קטן וקטלני
  • סוכר ולימון
  • ספוגית למריחת מייק-אפ,מסקרה ,ליפגלוס שקוף ,פודרה שקופה ודקה וצללית לבנה

בזמן שאת טובלת באמבטיית מלחים ושמנים – כשפנייך מרוחים במסכת יופי ושיערך משוח בצבע – הסירי את שאריות הלק והיפטרי מהעור והשיער המיותר ברגליים. בתום התהליך שטפי את הפנים בתערובת של סוכר ולימון, ואת כמו חדשה. להזכירך, זה לא היום להוציא שחורים ולבוא לאהובך נפוחה ואדמונית, וגם לא היום למסג" רקמות עמוק. 30 דקות של טיפול יחזירו אותך לחיים.

שלב ב' הלבשה תחתונה
ככל שמערכת היחסים מתמסדת, התחתונים מתרחבים בהתאמה. חג האהבה הוא הזדמנות מצוינת להתחדש במערכת לבוש אינטימית ונועזת במיוחד. היכנסי לחנות להלבשה תחתונה ובחרי את הבסיס הכי חושני. אל תפחדי להיתפס כפרובוקטיבית. זה בדיוק מה שחסר למערכת היחסים שלכם אחרי שנים של תחתונים בלויים וחזיות מצהיבות – שוק קטן למוח, וצעד גדול לאינטימיות.

טיפ: ככל שתלבשי יותר חלקים, כך תרוויחי יותר זמן במשחק המקדים.

נעליים
רוב הנשים נראות טוב כשהן לבושות בגדי תחרה סקסיים, וכשלרגליהן נעלי עקב דקיקות. זו ההזדמנות להשקיע בזוג סקסי במיוחד בשבילך ובשבילו לחג האהבה.

בגדים
בהנחה שאתם יוצאים לארוחה לפני החגיגה הגדולה, אני ממליצה להשתמש באלמנט ההפתעה ולשמור על הדובדבן האינטימי, הלוא הוא הסט החדש. בגדים שקופים יחשפו את הסוד, ולכן אני ממליצה על שמלה מבד רך שמתבדרת ברוח הקיץ הלחה. כזו שבמגע קל ניתן להרגיש דרכה את חום גופך, עם כפתורים לכל האורך שחלקם פתוח וחושף רגל או מעט מהחזייה המושלמת שלך. זה נשי, סקסי, ומרענן. זכרי: ביריות וגרבי ביריות לא מצליחות להסתתר טוב תחת חצאית מיני וכדאי לשמור גם את המראה הזה לערב ביתי.

צבע
בחרי בצבע שאת הכי אוהבת ושהולם אותך. שחור הוא צבע בטוח ולבן – בתולי ורך. אפשר גם צבעים חיים, מעניינים ושובבים. האופנתיים הם אדום, טורקיז, או ורוד זועק (פוקסיה). הכי חשוב שהבגד ייראה חדש, נטול כתמי צבעי כביסה, או לבן שמזמן הפך לאפור דהוי.

שיער
אחד הסממנים הכי נשיים הוא שיער. ארוך או קצר – זה כבר עניין של טעם אישי. כדי להשיג מראה ותחושה של שיער רך הימנעי ממוסים וספריים מקשיחים (אלה טובים לפגישות שלא נגמרות במיטה). כדי להשיג רכות מרבית יש ליבש את השיער ברוח פן קרה עד פושרת. כך הוא יתייצב באופן רך ונעים יותר למגע.

איפור
אחרי כל היום המטורף הזה לא נשאר לך הרבה זמן להתאפר. אבל אל דאגה – הרעיון שתיראי יפה וזוהרת לא מאופרת. הנה המינימום ההכרחי, שבעיני הוא מספיק בהחלט:
ערבבי את קרם הפנים שלך עם מייק-אפ נוזלי בגוון עורך.מרחי את התערובת בעזרת ספוגית סיליקון רכה ולחה, בתפיחות אחידות על הפנים ועל הצוואר. פדרי את פנייך בפודרה שקופה והסירי שאריות בעזרת מברשת עבה (כמו זו של הסומק. נקייה משאריות סומק, כמובן). איפור העיניים- יצירת אשליה של עין פתוחה וערנית על ידי נקודות אור. מורחים מעט אבקה לבנה או בהירה בדיוק מעל האישונים ומטשטשים. מקנחים בסומק קל באזור הלחיים ובמסקרה. אם את בעלת גווני עור ושיער בהירים מסקרה/רימל חום ייראו טבעיים ויעשו את העבודה.

תכשיטים
אם הגבר שלך לא מצליח להבין לאיזה תכשיט התכוונת ואין לך זמן לטעויות, את מוזמנת לעזור לו לפנק אותך (עם הוויזה שלו) בתכשיט אהבה במיוחד לחג. מיהלומים עד לבבות פלאסטיק מרגשים – זה הזמן לתכשיט רומנטי (וגם קיטש).

תיק
לא התיק המגושם עם כל המסמכים העטים והשטויות שאת סוחבת איתך כל יום לעבודה. אלא תיק קטן וסמלי, שמספיק לליפגלוס, סלולרי, ספריי, מנטרל ריחות פה ומברשת ומשחת שיניים קטנה. בהחלט מספיק כדי להשלים את המראה הכללי.

אני יודעת שיש נשים שעבורן הטור הזה הוא לחם חוק יומיומי – תבורכו! אבל את – שקוראת את הכתבה הזו בין דואר, חיתולים ותשלומי המשכנתא – אל תפחדי להעיז. זו הזדמנות לשנות, לשדרג ולעורר את חיים האהבה.חג אהבה רומנטי לכולנו.

הכתבה פורסמה לראשונה בMSN ב- 19.8.04

עוד מאמרים בנושא…

בלוג

איך תחטבי ישבן סורר

התחתונים תקועים ולא נעים לך להוציא? הישבן נראה פחוס? נראה שאת לובשת תחתונים שלא מתאימים לך. אורלי שי מתחה ובדקה ובנתה לנשים את המדריך השלם לבחירת תחתונים את המצבים הבאים כל אישה מכירה: יש לך

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד