סטיילינג – מה זה בדיוק?

בשנים האחרונות ניתן לראות יותר והקפדה על עיצוב, סגנון וחיבור נכון בין פריטים.

הפירוש המילולי למילה סטיילינג הוא סגנון, אולם נדמה שהמילה קטנה מלהכיל את המשמעות האמתית של המושג. מדובר על אומנות לייצר שילוב בין אופנה, הנעלה ואביזרים שונים תוך התאמה לגוף הנשי או הגברי במטרה ליצור מראה יפה, מותאם, ייצוגי והולם.

אין תחליף לרושם הראשוני

אנחנו כבר יודעים שבעולם שלנו תדמית היא דבר חשוב מאין כמוהו וברור לכולנו שאין תחליף לרושם ראשוני. כאן בדיוק נכנס לתמונה סטיילינג נגון שלוקח את האדם למיטב שבו מבחינת המראה החיצוני. חשוב להדגיש שאין קשר לאופנהסטיילינג מסייע לאדם להיראות במיטבו לפי טעמו האישי והסגנון האהוב עליו. זה נעשה כמובן בעזרת טרנדים שונים ומובילים אבל לא בהכרח.

סטיילינג, לא למפורסמים בלבד

המודעות לחשיבות המראה החיצוני מובילה את התרחבות מקצוע הסטייליג עם ההבנה של אנשים רבים- מפורסמים או לא שסטייליסט או סטייליסטית טובים יכולים לשפר בצורה מהותית את המראה החיצוני שלהם ולהביא להעצמה גם ברמה הפנימית. ההבנה הזו מביאה אנשים רבים להרצאות בנושא וגם מעודדת אנשים להזמין סטייליסט או סטייליסטית שיערכו להם סדר בארון ויסייעו להם לשפר את המלתחה במסע קניות חוויתי ומהנה.

סטיילינג, לא לעשירים בלבד

אם לסכם את הדברים כל איש ואישה מכל מעמד חברתי יכולים להיעזר בסטייליסט מקצועי כדי לשפר את המראה החיצוני שלהם. אין צורך בתקציב ענק כדי למצוא את הבגדים והאביזרים המתאימים לכם. סטייליסט טוב יידע לשפר את ההופעה שלכם גם בתקציב נמוך עם הרבה רצון טוב ויצירתיות. למעשה סטייליסט עשוי לחסוך לכם קניות מיותרות של בגדים שלא מחמיאים לכם והוא ממקד את חווית הקנייה. עדיף לקנות פחות וטוב מאשר הרבה פריטים לא מותאמים!

מה הופך סטייליסט טוב למצוין?

כדי להפוך להיות סטייליסט חשוב להיות מצוידים בכישורים מתאימים: חוש מצוין לאופנה, ראש יצירתי, יכולת לעבוד עם אנשים וחוש אסתטי מפותח. מי שמחזיק בכישורים הללו יוכל ללמוד במסגרות שונות ולקבל תעודה שתאפשר לו לעבוד כסטייליסט ברשתות הגדולות, חנויות בוטיק וכמובן באופן פרטי. הביקוש הוא אדיר וכיום בכל שכבות האוכלוסייה מצעירים ועד מבוגרים כולם מבינים את החשיבות של סטיילינג.

עוד מאמרים בנושא…

בלוג

כללי אירוח עסקי- קוד הטקס

בארוחה עסקית פורמלית הכול מוקפד ורווי גינוני טקס. אלא שכמעט אף אחד מאיתנו לא נולד עם מפת סידורי הישיבה בארוחה פורמלית, וכדי להצליח יש להבין את הקודים המוסכמים.

קרא עוד »
אופנה

שמלות או לא להיות

השמלה ממשיכה לככב במדורי האופנה כפריט חובה גם בקיץ הזה. איך לבחור את השמלה הנכונה למצב הרוח ולסטייל שאנחנו רוצות לשדר, איך לפלפל אותה בגוונים ובדפוס אופנתי.

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד