סטייל ליום העצמאות

נכון יום העצמאות הוא לא ממש חג שמתרץ קניית מלתחה מהודרת זה לא ראש השנה, פסח או חתונה אבל בכל זאת לא חסרים נשפים ומסיבות.

הנה כמה דרכים להתחדש לקראת חגיגות יום העצמאות הקרב ובא רק שהפעם אתם עושים את זה לבד בבית .

אני ממליצה לתת לילדים לעצב לעצמם חולצה חגיגית במיוחד, גם תעסוקה מצוינת והתוצאות לא פחות טובות מזה.

הפעם אני מביאה אליכם ארבע דרכים שונות לקישוט פרטי לבוש קיימים מהקלה ביותר. כל החוכמה שהן מתאימות לכל כיס גיל צבע ומין אז בבקשה… הראשונה: דפוס ביתי, השנייה: תוספת פפיון, השלישית: תוספת קישוטי קריסטלים והרביעית: שיבוץ קריסטלים על פי צורת מגן דוד מאוהב…

דפוס ביתי
כל שעליכם לעשות הוא להעתיק את ציור מגן הדוד המצורף בכתבה, לשמור אותו במחשב, להגדיל או להקטין אותו לפי הצורך בעורך התמונות במחשב שלכם, להדפיס על נייר לגיהוץ מיוחד, לגהץ וללבוש.

החומרים ואיך עושים:
גופייה, נייר גיהוץ, מגהץ, מחשב, מדפסת.

גופייה: בחרתי להשתמש בגופייה לבנה כבסיסית לכל אחד משדרוגי החג לא רק בגלל הצבע, הגופייה היא אחד מפרטי הלבוש הזולים יותר ואפשר למצוא בשוק יופי של גופיות או להשתמש בגופיה מהבית.

נייר גיהוץ: את נייר הגיהוץ תוכלו לרכוש בחנויות לציוד משרדי וגם דרך האינטרנט, הוא נראה בדיוק כמו נייר הדפסה רגיל, שימו לב להוראות השימוש שמופיעות על האריזה, אני ממליצה לעשות ניסיון קטן על בד שלא צריך כדי להבין איך זה עובד לפני שהורסים את החולצה.

חשוב לפני ההדפסה בחרו באפשרות ה "מראה" במדפסת או דאגו שהמספר שבתוך מגן הדוד יראה לכם על המסך הפוך במקרה הזה הדפיסו כרגיל, לעצלנים במיוחד הורידו ציור של מגן דוד בלי מספר והוא יצא טוב בכל מקרה. הכי נחמד שאחרי השימוש אתם יכולים לכבס את החולצה… ורק שיהיה בהצלחה.

מגהץ: במקרה של גיהוץ דפוס ביתי על גבי גופיה העדיפו גופיות מכותנה, הסיבה היא שהן יכולות לסבול חום גיהוץ גבוהה וכך יעבור עליהן הדפוס בצורה טובה יותר ומבלי לשרוף אותן, אם יש לכם גופיה מסיבים סינטטיים בחרו בחום מגהץ נמוך יותר והוסיפו נייר אפיה או בד כותנה (ציפית ישנה) שתפריד בין המגהץ לנייר המגוהץ.

למשקיענים אני ממליצה לקשט את אחד הפפיונים בקריסטלים. בתאורת לילה הם יחזירו אור וינצצו באלגנטיות ובחגיגיות.

החומרים ואיך עושים:
גופיה, פינצטה, דבק בדים, חרוזים/קריסטלים, פפיון.

גופייה:  בדיוק כמו הגופייה הקודמת רק שכאן אין חשיבות לסוג סיבי הבגד כי אנחנו לא מגהצים.

דבק בד:  את דבק הבדים תוכלו למצוא גם כן בחנויות סידקית. הואשקוף ולכן לאמכתים את הבגד ואם השתמשתם בו כראוי אפשר לכבס ת הבגד בלי חשש.עשו ניסויי קטן קודם והשתמשו בכמות קטנה ככל שניתן של דבק . טיפ: שפחו מעט דבק על נייר טבלו את בסיס הקריסטל במעט דבק בעזרת הפינצטה והדביקו.

סרט בד:  סרט בד כחול רויאל לתפארת מדינת ישראל. אפשר למצוא אותם בכל חנויות הסדקית או להשתמש בסרטי בד ישנים מעטיפות מתנות חג הפסח. התאימו את העובי שלו לטעמכם. גזרו את הסרט בקו אלכסוני בשני אורחים שונים.

כל אחד מהסרטים שהתקבלו קשרו בצורת פפיון האחד על השני, קשרו או תפרו לכתפיות ו…זה הכול!טיפ: אפשר להשתמש בכמה סרטים בגווני כחול ולבן שונים ואפשר גם לשלב את הפפיונים לחולצה בעזרת תפירה

קריסטלים:  ישנם איכויות שונות לקריסטלים, מפלאסטיק עד קריסטל איכותי ונוצץ כיהלום, שלהם ישנם חרוזי קריסטל. לידיעתכם ישנם קריסטלים שמגיעים עם דבק בבסיסם. ניתן להדביק אותם בעזרת חום המגהץ לבד הם נקראים "הוט פיקס" ויקרים יותר. אני ממליצה ללמוד את העבודה איתם לפני השימוש, בהם.

לסיכום אתם מוזמנים להשתעשע ברעיון ולשלוח אלינו תמונות של ההצלחות שלכם, והכי חשוב חג עצמאות שמח ושנזכה לאין ספור שלכאלה
שלכם אורלי שי

עוד מאמרים בנושא…

בלוג

איך תחטבי ישבן סורר

התחתונים תקועים ולא נעים לך להוציא? הישבן נראה פחוס? נראה שאת לובשת תחתונים שלא מתאימים לך. אורלי שי מתחה ובדקה ובנתה לנשים את המדריך השלם לבחירת תחתונים את המצבים הבאים כל אישה מכירה: יש לך

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד