סיפור על גברים והעולם התחתון

יש כאלה שהחוטיני לא מפריע להן לרקוד – אורלי שי קובעת מספר כללים לרכישת תחתונים שלא יעצבנו לכן את הדגדגן

תחתונים לא נכונים הם כמו מערכת יחסים בין גבר שלא ממש מתאים לך, לאישה שמפחדת להישאר בלי – הם דבוקים לה לתחת, לוחצים לה על נקודות בבטן הרכה, והיא מרגישה במערכת היחסים הזו כמו בפיצול אישיות, כי הם מכניסים את הטוסיק אבל מוציאים את הטיירים בירכיים. כשהם נודניקים אמיתיים את מנסה להוציא אותם כל היום מהתחת שלך, והכי גרוע הם אלה שמשאירים לך סימן אדום וכואב הרבה אחרי שהלכו.

עם הגיל אנחנו לומדות לבחור טוב יותר, חוץ מאלה שמתעקשות ללכת עם מה שלא מתאים להן, כי זה נראה טוב גם אם זה לא מרגיש אי אי אי . ואני אומרת: אם יש ספק…אז אין ספק, וככה גם צריך לבחור תחתונים. אולי על בחירת גבר אני לא יכולה ללמד אתכן הרבה, אבל על תחתונים אני מוכנה לנסות. הנה כמה כללים על תחתונים שלא יעצבנו לך את הדגדגן.

התפקיד המקורי של התחתונים הוא לשמור על היגיינה וכמו כל פריט לבוש נשי אנחנו הופכות אותו לחגיגה של ממש. עיצוב, גזרה והחומרים מהם בנויים התחתונים יכולים לעצב מחדש את תחושת הנשיות שלך, כמו גם את מבנה ה"תפוח", ולחטב ישבן סורר ותלותי. כמו בגברים, קיימים כמה סוגים של תחתונים שיכולים "לעשות לך את זה":

טנגה – גזרה גבוהה וצמודה למותן.
מיני – גזרת מותן נמוכה.
חוטיני – לנועזות או לאלה שהצליחו להתרגל. תחתונים שבחלקם האחורי יש רק חוט ושני פלחי הישבן חופשיים.
בוקסר צמוד – מכנסונים קצרים, בדומה לגזרה הגברית, רק צמודים.

החומרים העיקריים מהם מורכבים מרבית התחתונים, הם כותנה עם מינון נמוך של לייקרה/ספנדקס, שהוא סיב נמתח. מאחר שכותנה היא חומר טבעי וריכוזה הרבה יותר גבוה מהלייקרה או הספנדקס, מהם סופג התחתון זיעה ונוזלים ביתר קלות לכן מזיעים בהם פחות. התחתונים המיוצרים רק מסיב סינתטי אינם "נושמים" ומעודדים הזעה. כל זה רחוק מרעיון ההיגיינה הנשי שקדם להמצאת התחתונים. הפתרון: תוספת של ריפוד כותנה בתחתית התחתונים.

סימני הגומי האדומים שאנחנו רואות בסוף היום, נובעים מבחירת תחתונים לא נכונה. עד לא מזמן עיצבו תחתונים מכותנה בלבד וכדי שייצמדו למבנה גופינו צירפו להם רצועות גומי, שצמידותן לגוף, ברוב המקרים, גוררת פסי אודם מגרדים.

לשם הנוחות המציאו עבורנו את המייקרופייברס. אלה הם סיבים סינתטיים דקים וארוכים מאוד, בדומה לאלה שמהם עשויים גרבונים.

שילובם בסיב הלייקרה מקנה לתחתונים רכות וגמישות יציבה, כזו שיכולה לתמוך בגוף ולהיצמד אליו. הלחץ מתחלק לכל גזרת התחתון, שנצמד נוח וטוב יותר ללא סימני הגומי הידועים. חשוב לבדוק שאכן מצורפת תוספת של ריפוד כותנה בתחתית התחתונים. לתחתונים שני מוקדי מתיחה שאחראים על האופן בו הם "מטפלים" בגוף שלנו: מפתח המותן וזוג מפתחי הירכיים. יחסי הגודל והמתיחה בין המפתחים הוא הגורם העיקרי לצורה בה ישבו עלינו התחתונים.

אם הגומי במותן צר והגומי בפתחי הרגליים רחב וגמיש, יש להניח שהתחתונים יימשכו כלפי מעלה משום שהגומי הקטן ינסה להגיע למקום הצר ביותר (בדרך כלל המותן) ובשל צמידותו יהיה זה שמושך ולא זה שנמשך.

התחתונים "יישבו" גבוה ולא יתאימו למכנסיים נמוכי מותן. לעומת זאת, אם פתחי הרגליים יהיו קטנים מעט יותר, התחתונים ירימו את הישבן וזה אפילו יכול להיות נחמד.

דוגמה הפוכה: בגדי הים שלובשות הזקנות פוחסים להן את הישבן עד כדי השטחה משתי סיבות: קודם כל שריר הישבן שלהן זה כבר לא מה שהיה פעם, וחוץ מזה המתיחה העיקשת יותר ממוקמת במפתחי הירכיים (כדי שחלילה הבטן לא תצא מפתחי בגד הים התחתונים).

חלקו העליון של בגד הים הוא בדרך כלל בעל גב חשוף -מפתח רחב ורפוי יותר ממפתחי הישבן- רוב בגד הים נמשך מטה ונצמד לירכיים וכך נראים גם הישבנים שלהן. אותו דבר יקרה לנו עם זוג תחתונים שפתחי הרגל שלהם קטנים וצמודים מידי והגומי בבטן רפוי לחלוטין.

בדקי שהחלק שמכסה את המפשעה לא רחב מדי (זה עלול ליצור אי נוחות ושפשפות) או צר מדי (לא מכסה את מה שרצית). הרוחב האידיאלי הוא בין 5 ל-6 ס"מ. הגומי במותן צריך להיות מעוגל כלפי מטה, כדי שלא יחתוך את הבטן לשני גושים נפרדים. רוב התחרות, הרשתות והגיפור מיוצרים מסריגים סינתטיים. אל דאגה, נשים יקרות, החורים שמאפיינים אותם מאווררים מצוין ותוספת הריפוד עושה את שלה.

השתדלי לבחור תחתוני רשת, תחרה או גיפור המשולבים בסיב לייקרה נמתח.

בדקי שהם רכים ולא מגרדים או מציקים. תחתוני תחרה רבים עשויים בחלקם הקדמי משני חצאי תחרה המשולבים בתפר עבה במרכז וזה מאוד לא נוח. התפר העבה נוטה להתיישב בדיוק במרכז, והוא פוחס ומטריד את הדגדגן שלנו.

כדאי לבחור אותם מתחרה דקה, רכה וגמישה ולא גיפור, או בתוספת ריפוד כותנה גבוה ועבה מספיק, כדי להגן על ידידה הטוב ביותר של האישה.

לפני רכישת התחתונים המושלמים הניחי את הזוג שבחרת על הדלפק ובדקי שהגומי במותן גדול יותר מזה של כל פתח ירך בנפרד. בקשי עזרה מהמוכרת או מחברה ומתחו את התחתונים מהמפשעה מטה, לצדדים ולמעלה באזור המותן, כך תראו איזו צורה הם מקבלים במתיחה. האם הם נמשכים גבוה או נמוך?

במידה שאת מעוניינת לטשטש את שקיפות הבגד בחרי בתחתונים שצבעם קרוב ביותר לצבע גופך. אם תלבשי תחתונים לבנים מתחת למכנסיים לבנים הם יבלטו הרבה יותר מתחתונים בצבע הגוף.

וומן אונלי

גמישות היא שם המשחק. החוטיני צריך להיות גמיש, רך ונעים, עדיף שחלקו האחורי יעוצב כמשולש דק ולא רק כחוט, כך הוא ישב יציב יותר. יש תחתוניות מיוחדות לחוטיני כך שאין חשש מכאלה העשויים מחומרים סינתטיים בלבד. מאחר שהחוטיני לא אחראי לאיסוף כל הישבן את יכולה לקנות אותו במידה שלך או אפילו במידה אחת קטנה יותר.

ולסיכום, אם לא תדעי לבחור בצורה נבונה את הגברים בחייך, את עלולה להרגיש תמיד בחוסר נוחות, יהיה לך קשה ללכת בבטחה ותמיד יציק לך משהו בין הרגליים. ומכיוון שאין תחתונים שמיוצר עבורנו לפי מידה, צריך לדעת להתפשר. אני גיליתי שאין תחתונים שלא יהפכו בסופו של דבר ל"נודניק" וידבקו לי לחריץ, ולכן הגעתי לכלל החלטה אסטרטגית שאלבש רק חוטיני – אני יודעת מראש שהוא שם ולפחות אני לא צריכה למשוך החוצה כמויות עודפות של בד כל היום.

הכתבה פורסמה לראשונה בוואלה 5.1.06

עוד מאמרים בנושא…

בלוג

כללי אירוח עסקי- קוד הטקס

בארוחה עסקית פורמלית הכול מוקפד ורווי גינוני טקס. אלא שכמעט אף אחד מאיתנו לא נולד עם מפת סידורי הישיבה בארוחה פורמלית, וכדי להצליח יש להבין את הקודים המוסכמים.

קרא עוד »
בלוג

איך תחטבי ישבן סורר

התחתונים תקועים ולא נעים לך להוציא? הישבן נראה פחוס? נראה שאת לובשת תחתונים שלא מתאימים לך. אורלי שי מתחה ובדקה ובנתה לנשים את המדריך השלם לבחירת תחתונים את המצבים הבאים כל אישה מכירה: יש לך

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד