קוגריות זו לא בושה-זו אופנה

כשאנחנו רוצים "לחזור לשורשים" איכשהו אנחנו חוזרים לדברים הבססיים ביותר ,כל כך בססיים עד שאנשי המערות והצייד היו גם הם מרגישים בבית.

אופנת הקייץ והסתיו הבא אחריו מאמצים בחום , או יש לומר למרות החום את החייתיות על כל גווניה התנהגויותיה ובדיה.

הנה כמה כללים איך לחזור לבסיס בשיא האופנה

אחת מהתוצאות של המגמה האופנתית "לחזור לטבע" מחזירה את הדפסי החיות ומשרישה אותם כטרנד אופנתי מובהק מחברבורות הנמר דרך הזברה עד הג"ירפה לא משנה העיקר שהתחושה של ג"ונגל וטבע יתבוללו על חייתיות וסקס אפיל כשל נמרה או נמרה . לא לחינם הקוגריות (נשים המחזרות אחר גברים צעירים מהן) חוגגות המיניות החייתית, חיה בקירבנו גם באופנת הלבוש.

עד כדי כך שמצד אחד אנחנו מפגינות נגד לבישת פרוות של חיות אקזוטיות וכשאנחנו נרדמות אנחנו חולמות על מעיל פרווה יויקרתי שמתלבש מצויין עם נעלי עקב ויהלום של חמישה קארט.

הרצון להיות אקסטרווגנטית או במילים אחרות מוחצנת, יכול היה להסתיים בכמה נוצות אבל הוא אט אט גולש לפריטי לבוש מן החיי משופעים בעור , ופרווה. כן עדיין לא הוכרע המאבק מי חזק יותר הרצון להתרברב או אהבת החיות.

אל תטעי לא רק הבחורה המעיזה יכולה להרשות לעצמה להלך כמו טווס עם עיטורי טווס, גם הבחורה הכי עדינה או מסוגרת תוכל לתת נגיעה חייתית שתשדרג את מערך הלבוש היומי.

אין מה לעשות ברגע שבחרת להשתמש באלמנט חייתי בין אם זה בהדפס או אקססורייז או דפוס,כבר שידרת לעולם שיש לך תעוזה.

טיפים כיצד להתלבש על הסגנון, נכון

  1. אל תעמיסי – אחד ודי בחרת סגנון , לכי עליו ושלבי אותו עם ג"ינס , חצאית או מכנסון קצרצר אך בשום פנים ואופן אל תערבבי אותו עם סגנון אחר.(לדוגמא-אם בחרת בפנים של חיה על החולצה אל תשימי מכנסיים עם חברבורות)
  2. כל אחד והחיה שבו את לא חייבת להיות חתולת בר תוקפנית אם את מרגישה כמו דובון ,אפרוח או כלבלב רחום לכי על זה גם זו חיה
  3. גם פריטי עור או דמויי עור ופרוות ישרתו את המראה החייתי שלך את ממש אבל ממש לא חייבת חברבורות כדי לנשוך ולשרוט כמו חיה.

עוד מאמרים בנושא…

אופנה

שמלות או לא להיות

השמלה ממשיכה לככב במדורי האופנה כפריט חובה גם בקיץ הזה. איך לבחור את השמלה הנכונה למצב הרוח ולסטייל שאנחנו רוצות לשדר, איך לפלפל אותה בגוונים ובדפוס אופנתי.

קרא עוד »
בלוג

כללי אירוח עסקי- קוד הטקס

בארוחה עסקית פורמלית הכול מוקפד ורווי גינוני טקס. אלא שכמעט אף אחד מאיתנו לא נולד עם מפת סידורי הישיבה בארוחה פורמלית, וכדי להצליח יש להבין את הקודים המוסכמים.

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד