תחזיות אופנה סתיו 2010

למרות מזג האוויר הים תיכוני אופנת הסתיו כבר כאן, בתי האופנה מתמלאים בסנוניות האופנה הסתוויות.

החגים מגבירים את הרצון בהתחדשות והארנקים נפתחים. אורלי שי קס מעצבת אופנה ובעלת בית ספר ללימודי עיצוב תדמית וסטייל, מגישה את תחזית 2010 שתעזור לך להתחדש בפריטי הלבוש הנכונים לסתיו וחורף אופנתיים במיוחד.

כש"טרנד" חברתי קורא לנשים בכל העולם לחזור ולהיות נשיות רכות וצנועות מיד ניתן לראות את ניצני הזרם החברתי גם בבגדים. אם עד היום הדגש היה על נשים עובדות, מנהלות, כל יכולות במראה גברי עם כתפיים רחבות וחליפות מכנסיים , את יכולה לתלות את העניבה ולחזור להיות נשית באופן המלא של המילה.

אופנת הסתיו מראה ניצנים ראשונים של פריטי לבוש בגזרות נשיות, בבדים רכים הנשפכים כמים, הנוגעים לא נוגעים בצללית הגוף הנשית. זה לא אומר שמחר תעלמנה הכריות והסקיני אבל החצאית הארוכה כבר בפתח ויפה עונה אחת קודם. חשוב לציין, בכל עונה יש מגוון של גזרות עם צבעים והדפסים אבל רק מקצתם תופסות תאוצה וממשיכות הלאה. החוכמה בחיזוי האופנה היא לראות ולזהות הרבה מעבר לאופנה וזה מה שהופך סטייליסט ויועץ תדמית למקצוען.

לבחור את הגזרה שלך

המסר הבולט ביותר על מסלולי הדוגמנות הוא דגש על מיקום המותן המקורית , צרה ומהודקת בחגורה כמעט תמיד, שאר הצללית בעיקר ארוכה ונשפכת. כל מה שחשוב הוא שתאמצי לך את החגורה המתאימה.

את הצללית המיוחלת את יכולה להשיג גם בבחירת חצאיות בגזרת A מתנפחות, כמו בשנות החמישים כל עוד המותניים מכונסות בחגורה או בגזרת הבגד עצמו.

הצניעות מתאפיינת בחצאיות, שמלות ומכנסיים בגזרת H ו- A באורך מקסי ומידי. המראה ה"מיני" שאף פעם לא היה נחלתה של האישה הצנועה הולך ונעלם גם באמירה האופנתית העולמית, אבל …עוד חזון למועד. המכנסונים הקצרים כתחתונים והמיני הקצר כחולצה – עדיין כאן, במקומם את מוזמנת לאמץ את אותה צללית לגוף באמצעות חצאיות עיפרון.

סיפורי בדים וצבע

חפשי אחר הבדים הנשפכים, הנעימים למגע, ממשי עד פרווה טבעית. דאגי שדפוסי הבדים יהיו רכים בגווני צבע אחידים. רקמות האופייניות לתקופת הרנסנס בריקועי ג"קארד, זהב וברונזה גם כן יתקבלו בברכה.

צבעים ?…תרגיעי!!!

שחור ולבן הם שילובים שכדאי שיעשו משני פריטי לבוש שונים. לא עוד שמלה משולבת שחור לבן,כי אוטוטו זה כבר לא כאן. אני יכולה להשיג את המראה הכל כך אופנתי של שילוב שחור ולבן גם באמצעות שילוב פריטים שחורים בלבנים וכשהטרנד יעלם אוכל להשתמש באותם פריטים רק בשילוב גוונים אחיד.

טיפים בטיפטיפה

  • בני את ניצניי המלתחה החדשה שלך על בסיס פריטים קיימים, תמיד תוכלי לקנות עוד.
  • גופיית בסיס תחטב את מותנך מחדש ואולי גם את תוכלי ליהנות מחגורת המותן
  • בדים רכים ודקים יציירו את צללית גופך כשאת בתנועה, גם אם ישולבו בגזרה רחבה.

עוד מאמרים בנושא…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד