שרשרת החגים מצריכה אותנו להיות קוסמות, מעבר לאבזור ו“טיקטוק“ המשפחה, אני צריכה להראות כל חג מרגשת ומחודשת גם במערכת הבגדים שלי. 

אורלי שי קס בעלת בית ספר לעיצוב תדמית וסטיילינג כבר כאן עם טיפים שיעזרו לך לרענן את מלתחת החג שלך בלי למכור את הדירה.
 
מפגש ערב ראש השנה, ארוחה מפסקת, גיחה לסיבוב דאווין והיכרות בבית הכנסת, ארוחה מתחלת, ערב סוכות, ערב שמחת תורה ו… זהו. ”מעבר לעובדה שבחצי השני של החודש כבר כלום לא עולה עלינו אנחנו מוזמנות למשכן את הדירה כדי להראות…לא רע.
 
אפשר גם לראות את זה אחרת … כחגיגה של שילובי מערכות לבוש ואפילו ליהנות מכל העניין . 

אז איך עושים את זה?!

יפה שעה אחת קודם
החוכמה היא להכין את ה“פאזל“ מבעוד מועד, יום או יותר לפני שאת מתפנה להלביש ולגהץ את כל המשפחה. פתחי את הארון, בטח לא ברגע האחרון, את צריכה את הארון של ויקטוריה בקהאם בשביל פריווילגיות של הרגע האחרון.
 
כשהכול פתוח בפנייך ואת יכולה לראות את כל המלתחה שלך, כולל נעליים ואבזור, את יכולה להתחיל.
 
אחד הכללים בבחירת מערכת לבוש נכונה היא בשילובים נכונים למבנה הגוף שלך, לצבעוניות שלך ולסגנון האירוע.
 
מתאים לך
חפשי את פריטי הלבוש שיחמיאו לך ושיהיה לך נוח להסתובב איתם מהמטבח לסוכה, כשאת עוזרת למארחת, נעליים שאפשר לעמוד עליהן לאורך זמן, חצאית שלא תצר את צעדייך ,גרביונים שלא יגרדו לך אם את עצלה ויושבת כל הערב. כן כן אישה שנוח לה – נראית טוב יותר.
 
אין לי מה ללבוש , רשימת מכולת
אין לה מה ללבוש ? הינה רשימת המכולת למלתחה בסיסית. רוב הסיכויים שיש לך כבר חלק נכבד מהרשימה והשלמת חוסרים בלבד תקל עלייך בעירוב נכון ובתוצאות מהירות וטובות.
 
  1. גופיות ליקרה בסיסיות (ספגטי) – אני ממליצה על גופיות ספגטי (בלבד) ב“זארה“ (בגלל הגזרה, הכמות ואיכות הליקרה) גם ובעיקר לנשים גדולות. הגוונים שחשוב שיהיו לכל אחת: לבן, שחור, גוף, תכלת, רכשי עוד גופיות בגוון שנכון לך.
  2. מכנסיים או חצאית בגוון אחיד- קלאסיות מבד כבד ונשפך, ללא כיסים, תפרים מיוחדים או דפוס. בחרי אותם בגווני הגופיות.
  3. עליוניות  (קרדיגנים, ז‘קטים, טופים) – שוב, נקיות מכל קו אופנה ,קישוט, או הדפס ושוב בגווני הבסיס של הגופיות שלך.
  4. שמלות או אוברולים עם אותם כללי ניקיון וגוון.
  5. אביזרים צבעוניים ואופנתיים – צעיפים, גרביונים מקושטים, שרשראות וצמידי חרוזים בכל הגוונים והחומרים, העדיפי פריטים מעץ הם יהיו אופנתיים עוד זמן רב והם לא יקרים.
השילובים
בחרי את פריטי הבסיס הנוחים לך בגוונים דומים, (אפורים)  בשני גוונים שונים (אפור ובז‘) או בשלושה גוונים (אפור עם ורוד ובז‘).
לדוגמא: למערכת בהירה שלבי גופיה לבנה עליה גופית בז‘ וחלק תחתון אפור. עכשיו את יכולה לאבזר בצבעים הללו משרשרת חרוזים פשוטה ואפורה עד שרוכי נעליים בבז‘.
חובבת שחור? תוכלי לרענן אותו כשגופיית הבסיס תהיה בכסף ועליה כמובן הגופייה השחורה בשילוב תכשיטי כסף גדולים . חזרי על העיקרון בכל צבע זועק המוסתר חלקית תחת בסיס הבגדים השחור שלך .
 
כל מערכת לבוש קלאסית ואחידה יכולה בשניות להפוך לסופר אופנתית בשילוב אבזור אופנתי מצעיף, גרביונים מקושטים ועד תכשיט בעל נוכחות. 

הסטייל:

להבדיל מארוחת ראש השנה, בסוכות את מוזמנת לסוכה ארעית בחוץ עם פתיתי אבק ועלים. שלבי מערכת לבוש קלילה יותר, חשבי פעמיים אם את רוצה שעקבי הסטילטו  שלך ישקעו עמוק בדשא הסוכה והחליפי אותם לפלטפורמות יציבות יותר. לבן יתלכלך מהר יותר על הספסל הגינתי שהוסב לפינת הישיבה בסוכה ובכלל עליונית תמיד תציל אותך אם האירוע יתמשך לשעות הקטנות של הלילה.
 
לסיכום עזרי לעצמך בכך שתכיני לך מערכות לבוש וביום החג בחרי את הגונים והשילובים שבא לך. במילים אחרות – סוד הגיוון מתחיל במלתחה הכי משעממת. נגמר לך הארון? השאילי פריטים או אבזור מחברה טובה. זה חסכוני ומכפיל את אפשרויות השילוב שלך. בררי מי האורחים ומה סוג האירוע זה יעזור לך לבנות מערכת נכונה בלי לחזור על אותו לוק פעמיים. כשאת מפנה לך זמן קודם וחושבת על כל הנתונים הללו יהיה לך קשה מאד לטעות. ושיהיה בהצלחה.

 

עוד מאמרים בנושא…

בלוג

כללי אירוח עסקי- קוד הטקס

בארוחה עסקית פורמלית הכול מוקפד ורווי גינוני טקס. אלא שכמעט אף אחד מאיתנו לא נולד עם מפת סידורי הישיבה בארוחה פורמלית, וכדי להצליח יש להבין את הקודים המוסכמים.

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד