אורלי שי, מציגה עשרת הדיברות לסטיילינג אישי

נכון שמשה רבנו לא דיבר על עשרת הדיברות הללו כשירד מההר, אבל תאמינו לי שזה היה בכל טורי הרכילות שבועות רבים. עשרת הדיברות לעיצוב תדמית אישי מוצלח

אורלי שי, מבטיחה לעשות גיחות קצרות כדי שלא נשכח אותה. היא מציגה את עשרת הדיברות שלה לעיצוב תדמית אישי מוצלח. נכון שמשה רבנו, לא דיבר על עשרת הדיברות הללו כשירד מההר, אבל תאמינו לי שזה היה בכל טורי הרכילות שבועות רבים. עשרת הדיברות לעיצוב תדמית אישי מוצלח:

1. קנו בגדים שתלבשו.

התאימו את מערכות הלבוש שלכם למה שאתם רוצים לשדר, למקצוע, למגבלות מקום העבודה, לסוגי הפעילות שלכם בשעות הפנאי ולצורך שלכם בנוחות. אני מכירה לא מעט אנשים שצווארון גולף, הכרוך סביב הצוואר, מתאים להם מאוד אבל לא תחושת הקלסטרופוביה שמתפתחת אצלם עוד בזמן המדידה. יופי זה יופי, אבל ממש לא צריך לקחת כדורי הרגעה כדי להראות טוב.

2. מחר יהיה מאוחר

הרבה אנשים "מענישים" את עצמם ולא קונים בגדים עד שהם ישילו כך וכך קילוגרמים. כבר שנים הם לא קנו לעצמם שום פריט נורמלי אלא רק פריטי "החייאה", כי אוטוטו הם יהיו רזים.

אני מתנצלת אם אני בוטה אבל רובנו מגיעים למשקל ה"רצוי" עמוק מתחת לאדמה. פרגנו לעצמכם עוד קודם זה רק עושה חשק לרזות, אם זו המטרה.

3. בחירת גזרות מאזנות

דיברתי בטור לא מעט על גזרות הבגד והשפעתן על איזון מראה הגוף. הכלל הכי חשוב הוא לעמוד מול מראה שמשקפת את כל הגוף, כולל אצבעות הרגליים וקודקוד הראש.

לנסות להיפגש עם הגוף שלנו כמו שכולם עושים – כמכלול שלם. אנחנו אף פעם לא רק ישבן, רק חזה או רק עיניים, אל תזניחו את שאר החלקים בגוף.

4. מלתחה מ"בייסיקים"

השתדלו לחדש בגדים בגזרות, בדים וצבעים שמחמיאים לכם, במיוחד את אלה שנקראים בייסיק כמו חולצת T לבנה, שמלה שחורה בסיסית, מכנסיים שחורים בגזרה שמתאימה גם לערב, גופיות בסיסיות בשלל הצבעים שמתאימים לכם וטופים שיכולים לשמש גם ככיסוי כשקר.

5. התאימו מערכת בגדים המשתלבים זה בזה

כמה פעמים עמדתם מול ארון מלא עד אפס מקום ויצא לכם "אין לי מה ללבוש"? יש חוק אחד בנושא הזה – מה שלא לבשתם השנה לא תלבשו גם בשנה הבאה.

בחרו בגדים שיתאימו אחד לשני שיוסיפו ויתנו או ירעננו את המראה הבסיסי.

6. לא לזרוק – להחל

יש כל כך הרבה אנשים שישמחו לחידוש ולריענן, תרמו את ערמות הבגדים, או תחליטו שיום אחד כל חברה מביאה את כל מה שהיא לא תלבש יותר והחליפו ביניכן.

7. אופנה חולפת

בכל אופנה חדשה יש פריטים שיחמיאו לכם וכאלה שיעשו בדיוק הפוך, הכי לא "מחמיא" זה להוציא הון עתק על פריט אופנה מובהק ולהתבאס ללבוש אותו בעונה הבאה כי הוא "פאסה".

8. מה חושבים עלי

חשוב לזכור: כשאנחנו פוגשים מישהו בפעם הראשונה, תמיד יש ניסיון, משני הצדדים, לנחש כמה שיותר פרטים על האופי והמעמד של מי שמולנו, עוד לפני שהתחלנו בשיחה. להופעה החיצונית שלנו יש השפעה מאד גדולה על קביעת ה"סטיגמה". אנחנו יכולים להשתמש בה כ"נשק אישי" מבוקר וזה יבוא לטובתנו אם נחשוב כמה צעדים קודם. התאמת ביגוד ואבזור נכונה מקצרת את הדרך שלנו ליצור סימפטיה בעיקר בפגישות מקצועית.

9. תרגיעו, כולם סובלים מאותה מחלה

הדשא של השכן ירוק יותר, לא בגלל ההשקייה אלא בגלל צבע ותאורה נכונים יותר. או בעברית – מעט מאמץ בללמוד איך לעשות את זה תזניק אתכם למראה המבוקש בלי לשנות את הפרופורציות והמראה הבסיסי שלכם.

10. אל תהיו קורבן אופנה

שימוש באופנה לצורך אינפורמציה ולאו דווקא למימוש. ככל שתדעו יותר על אופנה תרגישו צורך להתעלם ממנה (מניסיון). עצם הביטחון שאתה יודע מה נכון, פותר אותך מלהיות קורבן אופנה במקרים רבים, וקל לך לסגל סגנון אישי שלא תלוי באופנה המתחלפת תדירות.

גם אני עומדת מול המראה, גם אני מתייעצת עם חברות, ותאמינו לי שזה לא בגלל שאין לי מושג, זהו צורך אנושי לבדוק אם כולם רואים את מה שאני רואה. הרבה אופנות התחילו מ"טעויות" של אנשים, מי יודע אולי אתם מתחילים את האופנה הבאה?

בכל מקרה אתם מוזמנים לקבל טיפים נוספים ולגלוש לאתר שלי. אני מבטיחה לבוא לבקר גם פה מדי פעם.

עוד מאמרים בנושא…

בלוג

יש אלוהים: הגזרה הנמוכה בחוץ

אחרי שלטון האימים של הגזרה הנמוכה, קו המותן עולה סוף סוף למקומו הטבעי. ולא רק הוא משתנה. אופנת חורף 2004 תהפוך את ישראל למקום הרבה יותר שמח. אורלי שי עם הטיפים החמים.

קרא עוד »
להתלבש על העסק שלך
בלוג

להתלבש על העסק שלך

פתחת לך עסק? החלטת לצאת בקרירה חדשה או שאת סתם רוצה לרענן את המלתחה העסקית שלך? אורלי מעצבת לך סטייל משרדי והפעם שתי מערכות לבוש לחורף מוצלח בעסקים.

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
גלילה לראש העמוד